Колеги колко пари са ви взели за смяна на лагер на динамо?(на мен ми взеха 120 общо с труд и лагерите)Модерирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко пари за смяна на лагер на динамо?
Collapse
X
-
80 лв. лагери, диоден блок и шлайф на пръстените. Само че монтаж и демонтаж от мен.Лагерите наистина са 10 лв и то качествени.Прдишен път ми взеха 20 лв за смяна на лагери (с лагерите включени), но резултатът беше , че след 1 година пак наново.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Зависи от модела на двигателя! На някои двигатели само свалянето и качването струва поне 50 лева, но в софийски сервиз, в пловдивски може би е друга цена. pecata - каква ще е гаранцията че тези "втора ръка" ще са със здрави лагери ? А дори и да са здрави - те са се въртяли МИЛИОНИ обороти, и са малко или много "пътници".
Коментар
-
Ми, много са парите. Оги, цените за труд са долу-горе еднакви, така че не вярвам в Пловдив да е някаква фрапираща разликата. Е, зависи от сервиза де Като питах за моята ми казаха цени:сваляне и качване на алтернатора - около 50лв.смяна на лагерите - 20лв. с мои лагерисамите лагери са не-повече от 15лв.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Напълно си е нормална цената Ако човека си е свършил работата качествено и динамото се намира на ...***&&&...$#@... нищо чудно. На доста двигатели се налага да разглобиш доста други неща, за да стигнеш до динамото== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
зависи какъв е двигателя т.е.къде е навряно динамото. ако е някъде отгоре на леснодостъпно място 120лв са много пара.но ако е някъде ,където за да го извадиш иска демонтаж на хидравлика или полуоска, белене на пръсти и акробатични номера 120лв са добре. не говоря на изуст, а от собствен опит, моето да го сваля се наложи сваляне на хидравликата, отделно една камара шибани болтове на труднодостъпни места. а пък знаете че в сервизите дерат кожи.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
на мен за сваляне и качване ми взеха 50 лева за bravo 1.8 gt гледах ги и беше доста трудно а за лагери и някакъв малък колектор +++70 лева което беше мноого ако го видя на улицата тоя техник ше го наритам в някоя шахта.сваляне на 1.8 браво е около 50 а лагери на алтернатора по 10 лева те са 2 труд 20 лева значи 40+50 е нормалноКУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
-
На мен преди 3 години на Темпрата ми взеха 80 лв за пълно рециклиране - лагери, ротор, четки... Монтаж/демонтаж от мен на паркинга пред сервиза. Но на Темпрата се сваля лесно (отдолу). На Бравата нямам представа къде е навряно динамото. Но ако лагерите само са 20 лв, 100 лв са малко множко за монтаж/демонтаж според мен.
Коментар
-
много е 100 само за труд на сервизаиначе е на много кофти място излиза ако се свали половината окачване или като при мен-- развиват се 3 болта който държат двигателя, подпира се със статив и със щанга се напъва двигателя да подаде напред и с много мъка излизазвучи лесно но хич не е 1 час приблизително само за свалянеКУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар