Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво - кората тропа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз сложих дунапренче и стана перфектно, преди това имаше моменти в които се чуваше се едно, че имам разбит носач отзад. А за изолиране на кората най-добре да се затворят отворите в метала както е направено с предните врати, има едно като найлоново покритие.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #17
      Май май не става да се затворят както в предните врати, защото в отворите влиза кората, понеже е малко вдлъбната там около дръжката
      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

      Коментар


        #18
        Колеги, от закопчалката е!Свалих облегалката, покарах - ЧУДО - не тропаше.Я обаче обяснете откъде се затяга тази закопчалка и дали е от страната на облегалката или щифта , за който се закопчава.Като разбрах че е от там свалих пак облегалката напред, въртях, суках ама не видях да има нещо разхлабено и на двете места.Помагайте колеги, моля Ви!

        Коментар


          #19
          смазваш хубаво и слагаш оплатнител на щифта да няма луфт м/у закопчалката и щифта и всичко ще е ОК

          Коментар


            #20
            Казах ли ти че няма от какво да ти тропа кората...... аз всеки ден минавам по един ш’бан паваж за вкъщи, така че всички тези паразитни шумове ги знам :D Сложи някаква шлаухка на закопчалката(смисал на статичната част) и после увий отгоре с изолирбанд, ама гледай да не стане много дебело пък. Закопчай после облегалката с лек удър и си свиркай
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              #21
              PaUnOff написа:
              ... и си свиркай
              Вече си свиркам, благодаря ви много за оказаната помощ.

              Коментар


                #22
                Между другото гледах, че има някаквъв винт въпросната ключалка, и езичето самото като го пипнеш си се хайдака, предполагам че ако се пристегне и уплътни с някоя шайбичка няма да прави проблем и няма да има нужда от уплътняване на насрещника. За целта трябва седалката да се свали, като го направя ще пиша дали е имало ефект.
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #23
                  Колеги, кажете подходящ материал, който се слага на въпросния щифт. Преди седмица го направих да не тропа - увих изолирбанд и с яката засилка заключих облекалката, обаче днес ми подсказа, че не съм го направил както трябва - пак се разтропа - много по-малко, но се разтропа. Мисля, че изолирбанда се е закъсал от движението на облегалката и всичко е свършило... Въртят ми се някакви мисли за термошлаух (тоя дето се използва за кабели и подобни), поради това, че е на основата на някаква пластмаса ли или нещо подобно и ми се вижда по здраво и устойчиво от изолирбанда. Както и да е ще пробвам и с него и ще пиша пак...Поздрави

                  Коментар


                    #24
                    Дунапрен.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      emzo написа:
                      Дунапрен.
                      С дунапрен нищо няма да стане. Скобата към която се закопчава облегалката се регулира. Нагласи я да държи облегалката под напрежение и ще стане. Другият вариант е да сложиш нещо между облегалката и купето. Аз от началото лепих дунапрен и разни други неща да напъват облегалката, но нищо не стана. Веднъж защипах козирката на една шапка и всичко беше ОК.

                      Коментар


                        #26
                        Добре, аз щото не съм слагал и не знам.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          emzo написа:
                          Добре, аз щото не съм слагал и не знам.
                          Еми и аз съм слагал и затова го казвам. При мен нямаше ефект от дунапренчета.............

                          Коментар


                            #28
                            Това би трябвало да внесе яснота.

                            Коментар


                              #29
                              Аз също го имам този проблем и е именно от закопчалката на седелката....от там идва и потропването

                              Коментар


                                #30
                                При мен пък нещо много дразнещо скърца пак там отзад. Не е от закопчалките на облегалката. Чудя се да разглобявам ли кората. От предната врата (лявата) пък започна да се чува дрънчене по неравностите. Тези дупки много бързо скапват колите ни. Както казва брат ми "Тея от Мерцедес ако знаеха къде ще го карам, нямаше да ми го продадат " че и аз за фиат
                                Fiat Bravo 1.6 16V GT

                                Коментар

                                Working...
                                X