Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво - кората тропа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво - кората тропа

    Здравейте, колеги. Та проблема е следния - като карам по павета или вляза в някоя дупка с ферарито, отзад откъм дясната кора дето се пада под стъклото на пасажера се чува много дразнещо хлопане. Давам примерна снимка, отбелязаното с жълто е проблемното място. Някой имал ли е подобен проблем и в какво се състои?п.п. То е ясно, че ще свалям кората утре... ако има нещо интересно отдолу ще кача някоя снимка
    Прикачени файлове

    #2
    хм и аз имам същия проблем

    Коментар


      #3
      Поправимо е.За целта:- сваляте задните седалки- сваляте корите- демпвате калниците- слагате замозалепваща се изолация със затворена структура на клетката- подменяте щипките- сглобявате всичко Грубо може да отнеме 1 ден, правил съм го на Бравока си :P
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Ясно, колега ама тези неща дето съм ги оцветил само не можах да ги разбера?
        emzo написа:
        - демпвате калниците- слагате замозалепваща се изолация със затворена структура на клетката

        Коментар


          #5
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=35120обаче нямам снимки на тази изолация, ще гледам в понеделник да я снимам, ако забравя ми напомни
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Облепяне на ламарините отвътре със специална изолационна термо лента, за да се предотврати дрънченето.
            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

            Коментар


              #7
              Благодаря ви, колеги. Утре ще действам и после ще пиша какво е станало.

              Коментар


                #8
                Чакай сега ...недей бърза с облепване.... мойта не тропаше въпреки че съм я облепил де. Може да е от едно квадратно парче (битумно) което е залепено за ламарината. Ъгълчетата му може да се отлепят и да овиснат и започва да потропва.. Другото което е....може да е от закопчалката на седалката, въпреки че си мислиш че е от кората..при мен и това го е ималоИ другото което е...обаче то е малко по-скърцащо: от кората, ако е притисната прекалено много до прозореца..Че и някоя друга глупост може да е :D Мноооооо тропат тия Бравота беА иначе изолацията...абе бива ама като си помисля колко време ми отне и ако дойде време да я продавам само дето сам си играл и занимавал на 3 градуса вънка да нагрявам с пистолети за горещ въздух да може да се загрее ламарината и битума на изолационната лента Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Ако имаш мерак изолирай, занимавай се.... пообезшумява се, особенно ако имаш яка музика спират да дрънчат ламарини и да се гънат калнициМойто го изолирах от задната седалка назад всичко: в багажника по страничните панели, 5-тата врата, пода на багажника Ако ще се захващаш с лепене на повече битум изчакай да доиде яката жега да се напече колата и тогава
                Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                Коментар


                  #9
                  Чакай малко ся, никъде не съм писал че ще облепвам, не съм толкова вманиачен. Видях че колегите са слагали изолации заради музики и т.н.Мен ме дразни тропането.
                  PaUnOff написа:
                  И другото което е...обаче то е малко по-скърцащо: от кората, ако е притисната прекалено много до прозореца..
                  Тц... не скърца - тропа си и е баш от кората, защото като я натисна и спира.Айде поздрави, ако не вали утре ще има и снимки за проблема.

                  Коментар


                    #10
                    Еми виж да не е счупена някоя щипка и си готов
                    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                    Коментар


                      #11
                      Демпването не е само заради музиката, намери някоя "демпната" кола и зтвори примерно вратата или почукай с пръст по ламарината, веднага ще усетиш разликата А така и така ще сваляш корите, нищо не пречи да инвестираш 17-34лв за 1-2 ролки битумна лента.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Провал... майка му стара...Евала на хората с гаражи... п.п. to be continued(ако така се пише) другата седмица...

                        Коментар


                          #13
                          Да не вали и в Сф ?
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Колега препоръчвам ти да уплътниш ключалката на седалката или покарай с откачен гръб малко да си сигурен, че е от кората. Аз съм я разглабял и няма от какво да тропа от нея, по вероятно е от закопчалката.
                            --Старата ръжда любов не хваща!--
                            156 sportwagon 1,9 jtd 115
                            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                            Коментар


                              #15
                              Да закопчалката тропа много, ама той колегата сигурно се е качвал отзад да слуша и е сигурен,че е от кората. Иначе обикновенно ако се направи заключалката от единия край се разтропва от другата страна също и иска и от там подложчица от някакво тънко маркуче или изолирбанд
                              Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                              Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                              Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                              Коментар

                              Working...
                              X