Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предните джанти се затоплят...?!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Предните джанти се затоплят...?!?

    Здравейте, направи ми впечатление днес, като спрях на бензиностанцията да си напомпя гумите..., предните 2 джанти са затоплени.., държа си ръката, но са топли спрямо задните които са студени напълно. Това нормално ли е? Ако не е нормално от какво може да бъди... спирачките си работят без проблем понякога скърцат, но това когато е студена колата основно или когато е много натоварена.Става въпрос за браво 1,2 16V 82 к.с.Поздрави!

    #2
    Незнам дали е нормално, но ако това ще те успокои - и при мен е така (Брава 1.4 12) Винаги когато колата е позагряла и предните ми джанти са топли. Въртят си свободно, никъде не опират или задържат. И на мен ще ми е интересно да разбера дали това е нормално

    Fiat Brava SX 1.4 12V 1997

    Коментар


      #3
      Нямаш задни спирачки и предните ти са натоварват допълнително и за това ти топлят яко.
      mitenceto89 написа:
      Незнам дали е нормално, но ако това ще те успокои - и при мен е така (Брава 1.4 12) Винаги когато колата е позагряла и предните ми джанти са топли. Въртят си свободно, никъде не опират или задържат. И на мен ще ми е интересно да разбера дали това е нормално
      Не е нормално грам..То и аз съм така,ама не съм се занивал да си отварам барабаните,да видя какво се случва.
      Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

      Коментар


        #4
        Нормално е предните да спират повече от задните. Задните спират в повече когато колата е натоварена. Ако си имаш инерция и няма пушеци няма от какво да се притесняваш. Виждал съм на Порше лака на джантите да е изгорял, но не е от проблем ами от това, че като го изсили от единя светофар до другия и после трябва да спре. А вечер дисковете стават червени

        Коментар


          #5
          liverpool235 написа:
          Нямаш задни спирачки и предните ти са натоварват допълнително и за това ти топлят яко.
          mitenceto89 написа:
          Незнам дали е нормално, но ако това ще те успокои - и при мен е така (Брава 1.4 12) Винаги когато колата е позагряла и предните ми джанти са топли. Въртят си свободно, никъде не опират или задържат. И на мен ще ми е интересно да разбера дали това е нормално
          Не е нормално грам..То и аз съм така,ама не съм се занивал да си отварам барабаните,да видя какво се случва.
          Баш си е нормално Ако нямаше задни спирачки, ще има удължен спирачен път. Достатъчни са няколко по-агресивни спирания и предните ще загреят. Задните загряват 20 пъти по-трудно, освен ако няма задържал спирачен цилиндър
          _______
          146 JTD

          Коментар


            #6
            trustworthy написа:
            liverpool235 написа:
            Нямаш задни спирачки и предните ти са натоварват допълнително и за това ти топлят яко.
            mitenceto89 написа:
            Незнам дали е нормално, но ако това ще те успокои - и при мен е така (Брава 1.4 12) Винаги когато колата е позагряла и предните ми джанти са топли. Въртят си свободно, никъде не опират или задържат. И на мен ще ми е интересно да разбера дали това е нормално
            Не е нормално грам..То и аз съм така,ама не съм се занивал да си отварам барабаните,да видя какво се случва.
            Баш си е нормално Ако нямаше задни спирачки, ще има удължен спирачен път. Достатъчни са няколко по-агресивни спирания и предните ще загреят. Задните загряват 20 пъти по-трудно, освен ако няма задържал спирачен цилиндър
            Никои не говори за агресивно спиране,защото тогава е ясно защо греят!При мен,докато си имах задни спирачки,предните загряваха 10 пъти по-малко и то като се замислиш си е баш така.Като няма никакви спирачки отзад,как няма да му греят повече предните.И задните спирачки трябва да спират винаги,без значение колко ти е натоварена колата и т.н.
            Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

            Коментар


              #7
              абсолютно нормално е
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #8
                Точно 2 пъти по-интензивно спиране и джантите се затопят, а дисковете наплаво лютят.
                Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                Коментар


                  #9
                  според мене са тръгнали спирачните маркучи!!!!
                  Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                  Втората......пак същата!
                  (_-_)______////_______(_-_)
                  Punto75-Вече на жената!
                  Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                  Коментар


                    #10
                    bmahob написа:
                    според мене са тръгнали спирачните маркучи!!!!
                    Сменяни са преди месец-два...

                    Коментар


                      #11
                      liverpool235 написа:
                      trustworthy написа:
                      liverpool235 написа:
                      Нямаш задни спирачки и предните ти са натоварват допълнително и за това ти топлят яко.
                      mitenceto89 написа:
                      Незнам дали е нормално, но ако това ще те успокои - и при мен е така (Брава 1.4 12) Винаги когато колата е позагряла и предните ми джанти са топли. Въртят си свободно, никъде не опират или задържат. И на мен ще ми е интересно да разбера дали това е нормално
                      Не е нормално грам..То и аз съм така,ама не съм се занивал да си отварам барабаните,да видя какво се случва.
                      Баш си е нормално Ако нямаше задни спирачки, ще има удължен спирачен път. Достатъчни са няколко по-агресивни спирания и предните ще загреят. Задните загряват 20 пъти по-трудно, освен ако няма задържал спирачен цилиндър
                      Никои не говори за агресивно спиране,защото тогава е ясно защо греят!При мен,докато си имах задни спирачки,предните загряваха 10 пъти по-малко и то като се замислиш си е баш така.Като няма никакви спирачки отзад,как няма да му греят повече предните.И задните спирачки трябва да спират винаги,без значение колко ти е натоварена колата и т.н.
                      Нали ти е ясно, че в общия случай, когато има само един шофьор в колата и никакъв товар отзад, задните почти не спират, там спирачно усилие не се изисква просто. Задните съм супявал да ги загрея, едва когато предните почнат да миришат вече. А най-лесното е да се отиде в сервиз за ГТП и да удари по една спирачка във валяците колегата.
                      _______
                      146 JTD

                      Коментар


                        #12
                        опитвате се да кажете на черното бялопокарайте, слезте и си пипнете джантите...колега, карай спокойноняма никакъв проблем
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #13
                          По принцип разпределението на спирачките не е 50 на 50,предните работят с 20-30 процента повече и от там е нормално да загряват а задните да са студени.Карай си колата,няма никакъв проблем.
                          ex. punto elx 1.2i
                          Lancia Libra 1.6

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            трябва да има някакъв проблем не може да са топли диска малко може ама другото не провери си спирачките
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              liverpool235 написа:
                              И задните спирачки трябва да спират винаги,без значение колко ти е натоварена колата и т.н.
                              Колега опитай да спреш само на ръчна, по време на спирането внимавай да не се завъртиш. Мисля, че от това трябва да ти е ясно защо задните спират по малко. Когато колата е лека, няма натиск върху гумата и от най малкото тя ще почне да се влачи при натискане на спирачката, затова се спира повече на предните. Задните не са изолирани напълно когато е лека колата защото колкото и да е без хич и те спират, другото е, че ти държат задницата да не се завърти.

                              Коментар

                              Working...
                              X