Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предните джанти се затоплят...?!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Напълно нормално си е не се кахъри карай и си свиркай и се моли задните да не загряват , много безаварийни.
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #17
      Нормално си е Само не знам защо всички говорите само за спирачки. И тежестта си е повече отпред и гумите загряват повече, дори без спирачки, отделно от това и предното си казва думата - още натоварва предните колела. По същия начин защо след каране в дъжд предните джанти са лъснали като нови, а задните сякаш са мазани с кален парцал :D
      Fiat Marea 1.8 16V 1998'

      Коментар


        #18
        chaveto написа:
        liverpool235 написа:
        И задните спирачки трябва да спират винаги,без значение колко ти е натоварена колата и т.н.
        Колега опитай да спреш само на ръчна, по време на спирането внимавай да не се завъртиш. Мисля, че от това трябва да ти е ясно защо задните спират по малко. Когато колата е лека, няма натиск върху гумата и от най малкото тя ще почне да се влачи при натискане на спирачката, затова се спира повече на предните. Задните не са изолирани напълно когато е лека колата защото колкото и да е без хич и те спират, другото е, че ти държат задницата да не се завърти.
        Това изказване го направих по повод едно принудително рязко спиране със скорост към 100 км. с една Астра G,с 4-те дискови спирачки.При това спиране,хванаха и 4-те колела и колата спря отрицателно(бях сам в колата),докато с мойта барака с барабаните отзад,при такова спиране я хванат,я не задните колела и колата си се влачи и влачи.. Сега,че има разпределение на тежеста и че предните колела хващат повече от задните е така.Относно ръчната,съм я дърпал много пъти и ако и двете колела отзад хващат еднакво,не съм се отклонявал грам от правата линия.Разбира се,че ако едното хваща повече от другото,че ще ме завърти..(както съм сега в момента,ме завърта)
        Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

        Коментар


          #19
          Нормално е да са топли джантите. Сега да не се ровя за уравнението за топлинния баланс на спирачките, но общо взето беше, че кинетичната енергия на колата, дъра-дъра масата й, че в джаули се превръща в топлина, вследствие триенето, абсорбирано от спирачните дискове, та тая топлина трябвало да се разсее в околното пространство. Да де, ама двигателя предава тази енергия за нам колко секунди, а се абсорбира от дисковете, за 5 пъти по-малко, че и площта на дисковете не е чак толкова голяма.Та и аз съм с 4 дискови спирачки и ако спирам нормално - едвам докосвам педала. За екстремно спиране - само дето не захапвам волана.

          Коментар

          Working...
          X