Ихаа,не вярвах,че толкова много хора са го имали тоя проблем..Мислех си,че е бил само при мен.Както казаха някои колеги,със заварка става перфектно,няма смисъл от нов или втора употреба.Аз моя си го заварих набързо и нямам проблеми с него
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Счупен механизъм за задържане на вратата - Браво
Collapse
X
-
да му се невиди, всички казват, че се заваря, О.К. аз виждам, че е счупена планката към коята се хваща механизама. обяснете ми как се хваща планката към вратата. немога да си го представя отвътре притеснява ме данеби моя проблем да е малко по различен.Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
ogi28b написа:Ще завариш ли и моя?reter написа:да му се невиди, всички казват, че се заваря, О.К. аз виждам, че е счупена планката към коята се хваща механизама. обяснете ми как се хваща планката към вратата. немога да си го представя отвътре притеснява ме данеби моя проблем да е малко по различен.Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
ogi28b написа:Еее, да бе... всеки ден го свалям по 3 пъти. Ти си го свалял, ще свалиш и моя, понеже знаеш как става, и ще се справиш бързо. Айде, и ще те черпа усмивка по радиото , и комплект чистачки от моите?Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
re
Тъй като вече сменям три пъти такъв ограничител мога да споделя като опит, че вероятната причина за този проблем е рахлабване на болтчетата , които го придържат към вратата или изтърване на резбата и от там започва първоначално едно леко пукане, след това по-силно и накрая ДРЪН. Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 За това последният път когато ми се случи тази гадория освен, че притегнах добре механизма към вратата сложих и едни контрагайки от вътрешната страна за да избегна развиването на болтчетата или прескачане на резбата. За сега нямам проблем. Този вариант няма да навреди по никакъв начин на механизма , а вероятно ще спести и ядове за в бъдеще.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар