Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Счупен механизъм за задържане на вратата - Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Счупен механизъм за задържане на вратата - Браво

    Колеги, незнам дали някой е имал такъв проблем. Механизма, който задържа врата отворена в определени положения започна да чатка, все едно ще се разглоби вратата. Най-лошото е, че вчера спря. Планката към която се държи самото механизъмче се е счупила и то вече свободно си влизаше във вратата, без да извършва никаква функция. Откачих го от вратата и то просто си падна вътре. Акъла ми не стига как може да се завари тая пущина. Знам, че за нея се бърка през говорителя, но едвали ще има достъп да се завари. Ако някой се е сблъсквал с моя проблем да казва. Да сменям цялата врата си е просто абсурдно.
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    #2
    това е често срещан проблем при нашия модел. аз съм така от доста време и няма проблеми, само че аз го извадих механизма се разглобява без махане на кората. как се монтира новия и дали има нужда от махане на кортаа не помня. нов струва към 30 лв.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      механизма си ми е здрав. Планката на която се захваща се счупи
      Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
      Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

      Коментар


        #4
        планката е 4аст част от механизка и се хваща с 3 болта директно на вратата. такива спомени имам, но не съм на 100%, не беше скоро.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          хмм.. доста ме замисли. Търсих схемата в епера, но излиза доста дребно и неможе да се види. Свалял съм го тоя боклук, но не помня как беше точно. Ако си прав и няма проблем, да се подмени, ще е идеално
          Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
          Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

          Коментар


            #6
            Държи се на два болта и един щифт от към гредата.Ако механизмът е счупен,подмяната му е възможна,но ако е изкъртен от вратата,то смяната му се обезсмисля.Задължително е сваляне на кората.
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              dudulia написа:
              Държи се на два болта и един щифт от към гредата.Ако механизмът е счупен,подмяната му е възможна,но ако е изкъртен от вратата,то смяната му се обезсмисля.Задължително е сваляне на кората.
              това ти казвам, самата планка на която се навиват двата болта(те са с шестограм), е счупена
              Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
              Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

              Коментар


                #8
                http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Имах същият проблем,отворих кората,искарах говорителя и извадих целия апарат заедно със счупените планки,които се заварят и до сега не ми са създавали проблеми,а ако искаш си вземи нови,успех.

                  Коментар


                    #10
                    ясно ми стана, че докато не отворя вратата да видя за кво иде реч няма да стане работата
                    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                    Коментар


                      #11
                      rikos написа:
                      Имах същият проблем,отворих кората,искарах говорителя и извадих целия апарат заедно със счупените палнки,които се заварят и до сега не ми са създавали проблеми,а ако искаш си вземи нови,успех.
                      И аз така със заварка го оправих моя. Като вадиш щифта, който държи ограничителя към купето внимавай, защото моя нещо го изкривих и се счупи.
                      Fiat Bravo 1.8 GT, 1996 г.

                      Коментар


                        #12
                        krasi_tt написа:
                        rikos написа:
                        Имах същият проблем,отворих кората,искарах говорителя и извадих целия апарат заедно със счупените палнки,които се заварят и до сега не ми са създавали проблеми,а ако искаш си вземи нови,успех.
                        И аз така със заварка го оправих моя. Като вадиш щифта, който държи ограничителя към купето внимавай, защото моя нещо го изкривих и се счупи.
                        Вече съм го свалил и механизма го пуснах във вратата. В събота ще я разглобявам
                        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                        Коментар


                          #13
                          Една малка заварка и механизма е 6+аз вчера така си реших този проблем. излиза 2-3 лв., а не 32лв като нов. :D
                          ФИАТ МАРЕА 1,9ТД

                          Коментар


                            #14
                            Аз имах същия проблем даже бях пуснал тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...881&highlight= аз си смених и двата механизъма (и двата бяха счупени) намерих си ги за 10лв. бройката от морга.За сега нямам никакъв проблем??И аз мислих да ги заварявам, но немислих че някои ще се навие.
                            Fiat Bravo 1.6 16 103hp

                            Коментар


                              #15
                              Обтегач се е счупил.Аз сменях на двете врати, като наскоро се счупи отново един от сменените по интересен начин: появи се ограничение на вратата до половината на хода й и така си я ползвах, до момента, в който при спиране от полицай, въпросният орган отвори вратата докрай, с което ми дочупи тотално обтегача Няма да го сменям пак, щото сигурно вратата е увиснала и пак ще се счупи.

                              Коментар

                              Working...
                              X