Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

РЕЛЕ?ПОМОЩ!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Esper написа:
    Да се възползвам и аз от темата, релето за подгрев на горивния филтър някой да знае къде се намира ...
    Както е в приказката за неволята - намерих си го сам Релето на системата за подгряване на горивото на Темпра (Типо) се намира под кората, вляво от блока с предпазителите.Също така подгряването се пуска едва когато мотора запали - ако бях погледанал по-внимателно схемата още първия път щях да разбера че всичко си работи. До същото прозрение щях да стигна и ако бях прочел по-внмателно какво е написал hit-ko Обаче така нямаше да разбера каде точно е релето :D
    Прикачени файлове
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #17
      Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!

      leoni написа:
      Диодите се намират в алтернатора, т.е. сваляш го, сваляш реле-регулатора, разглобяваш алтернатора и те са вътре.
      Естествено е, че са вътре....... Аз не питах къде са, а по-точно за коя група става въпрос......
      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

      Коментар


        #18
        Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!

        brat_John написа:
        leoni написа:
        Диодите се намират в алтернатора, т.е. сваляш го, сваляш реле-регулатора, разглобяваш алтернатора и те са вътре.
        Естествено е, че са вътре....... Аз не питах къде са, а по-точно за коя група става въпрос......
        Сега ще ти кача снимка на схемата с указания.Проблема е в заградената диодна група. При прекъсване на някой от диодите свети лампата (заградената).Диодите са монтирани в обща плочка, която при повреда май не подлежи на ремонт, т.е. трябва да се смени!Аз я намерих за 50 лева.След като я смених всичко си дойде на мястото и проблема изчезна.Успех!
        Прикачени файлове
        FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

        Коментар


          #19
          hit-ko написа:
          Esper написа:
          gdd55 написа:
          Че тази кола има ли подгрев на филтъра
          На такова ми прилича
          Да, тази кола има погряване на горивото! От дясно, това е датчика който подава инфо за температурата на горивото, включва подгряването под 6 градуса и го изключва при 15! Този датчик се захранва само когато мотора работи!Това отпред е куплунг на самия подгревател!
          Христо, от кога търся такава система.Става дума за Реното на сина ми.Кара я предимно на отработено ОЛИО и ще пасне идеално.Дай някакво инфо от къде мога да намеря такова нещо?!
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #20
            Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!

            leoni написа:
            Сега ще ти кача снимка на схемата с указания.Проблема е в заградената диодна група. При прекъсване на някой от диодите свети лампата (заградената).Диодите са монтирани в обща плочка, която при повреда май не подлежи на ремонт, т.е. трябва да се смени!Аз я намерих за 50 лева.След като я смених всичко си дойде на мястото и проблема изчезна.Успех!
            Благодаря за поясненията Искам обаче да попитам как си обясняваш факта, че на високи (имам предвид над 3500) обороти лампата угасва.
            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

            Коментар


              #21
              Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!

              brat_John написа:
              leoni написа:
              Сега ще ти кача снимка на схемата с указания.Проблема е в заградената диодна група. При прекъсване на някой от диодите свети лампата (заградената).Диодите са монтирани в обща плочка, която при повреда май не подлежи на ремонт, т.е. трябва да се смени!Аз я намерих за 50 лева.След като я смених всичко си дойде на мястото и проблема изчезна.Успех!
              Благодаря за поясненията Искам обаче да попитам как си обясняваш факта, че на високи (имам предвид над 3500) обороти лампата угасва.
              При мен беше по същият начин, не мога да си обясня....От високите оботюроти пробива ли какво ли..?
              FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

              Коментар


                #22
                Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!

                leoni написа:
                При мен беше по същият начин, не мога да си обясня....От високите оботюроти пробива ли какво ли..?
                Явно имаме един и същ проблем т.е. искам кажа имам проблем, който ти вече нямаш. А между другото каква марка ти е генератора? Моят е Magneti Marelli. А пък и 50лв. за блок с три диода ми се струва множко Дано да се намери нещо по-ефтинко
                FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                Коментар


                  #23
                  Добре де,аз пък като гледам тази схема,нещо не ми става ясно какво става ако избие един от другите диоди,които са си точно от изправителната схема.Как в този случай ще ми светне лампата,че нещо не е наред със зареждането на акумулатора?

                  Коментар


                    #24
                    Nino написа:
                    hit-ko написа:
                    Esper написа:
                    gdd55 написа:
                    Че тази кола има ли подгрев на филтъра
                    На такова ми прилича
                    Да, тази кола има погряване на горивото! От дясно, това е датчика който подава инфо за температурата на горивото, включва подгряването под 6 градуса и го изключва при 15! Този датчик се захранва само когато мотора работи!Това отпред е куплунг на самия подгревател!
                    Христо, от кога търся такава система.Става дума за Реното на сина ми.Кара я предимно на отработено ОЛИО и ще пасне идеално.Дай някакво инфо от къде мога да намеря такова нещо?!
                    Ами, такова нещо, само втора употреба к-т с корпуса и филтъра, при Италианеца предполагам!

                    Коментар


                      #25
                      Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!

                      brat_John написа:
                      leoni написа:
                      При мен беше по същият начин, не мога да си обясня....От високите оботюроти пробива ли какво ли..?
                      Явно имаме един и същ проблем т.е. искам кажа имам проблем, който ти вече нямаш. А между другото каква марка ти е генератора? Моят е Magneti Marelli. А пък и 50лв. за блок с три диода ми се струва множко Дано да се намери нещо по-ефтинко
                      Моят също...Имаше и втора употреба на едно място, но за такова нещо предпочетох ново...Естествено преди това проверих целият алтернатор за други дефекти и повреди, защото ако се беше появило още нещо...бях решил да го сменям целия!50 лева е цената на Александър Ауто, защото на другите места където търсих (а то в Бургас не са кой знае колко много), го нямаше.Дано да намериш нещо качествено и евтино.
                      FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

                      Коментар


                        #26
                        peho написа:
                        Добре де,аз пък като гледам тази схема,нещо не ми става ясно какво става ако избие един от другите диоди,които са си точно от изправителната схема.Как в този случай ще ми светне лампата,че нещо не е наред със зареждането на акумулатора?
                        Не съм го разсъждавал, но мисля, че е свързано с пад на напрежение върху трите диода. Всъщност проблема е, че лампата не угасва, а остава да "межделее" Иначе генератора си зарежда!!! Хм това ми е пост 500. Да ми е честито
                        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                        Коментар


                          #27
                          brat_John написа:
                          peho написа:
                          Добре де,аз пък като гледам тази схема,нещо не ми става ясно какво става ако избие един от другите диоди,които са си точно от изправителната схема.Как в този случай ще ми светне лампата,че нещо не е наред със зареждането на акумулатора?
                          Не съм го разсъждавал, но мисля, че е свързано с пад на напрежение върху трите диода. Всъщност проблема е, че лампата не угасва, а остава да "межделее" Иначе генератора си зарежда!!! Хм това ми е пост 500. Да ми е честито
                          Да ти кажа честно, когато светеше лампата, т.е. межделееше не ми зареждаше добре. Дори презареждаше - на празен ход 14,99V. И всяка сутрин преди да сменя този диоден блок се налагаше някой да ми дава ток за да запаля...Не беше от акумулатора, защото пробвах няколко. А сега след смяната нямам никакъв проблем.Прави си изводи от тук нататък.
                          FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

                          Коментар


                            #28
                            leoni написа:
                            Да ти кажа честно, когато светеше лампата, т.е. межделееше не ми зареждаше добре. Дори презареждаше - на празен ход 14,99V. И всяка сутрин преди да сменя този диоден блок се налагаше някой да ми дава ток за да запаля...Не беше от акумулатора, защото пробвах няколко. А сега след смяната нямам никакъв проблем.Прави си изводи от тук нататък.
                            Интересно при мене всичко е наред!!! Зарежда нормално. Не презарежда. И така вече повече от година.... Наложи ми се аварийно преди около 2 седмици да сменям четки. И след смяната всичко се държи по старому т.е. лампата пак си свети, а генератора си зарежда нормално.
                            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                            Коментар


                              #29
                              brat_John написа:
                              leoni написа:
                              Да ти кажа честно, когато светеше лампата, т.е. межделееше не ми зареждаше добре. Дори презареждаше - на празен ход 14,99V. И всяка сутрин преди да сменя този диоден блок се налагаше някой да ми дава ток за да запаля...Не беше от акумулатора, защото пробвах няколко. А сега след смяната нямам никакъв проблем.Прави си изводи от тук нататък.
                              Интересно при мене всичко е наред!!! Зарежда нормално. Не презарежда. И така вече повече от година.... Наложи ми се аварийно преди около 2 седмици да сменям четки. И след смяната всичко се държи по старому т.е. лампата пак си свети, а генератора си зарежда нормално.
                              Забравих да спомена, че и при мен в началото беше наред, а лампата си светеше. И когато давам газ до определени обороти над 3000 - напълно изгасваше.Но след известно време започна проблема...Всичко из системата съм прерових и най накрая се стигна до това.Между другото провери си дали добре е обтегнат ремъка, провери си и реле регулатора...А, ти пък каза, че си сменял четки (заедно с реле-регулатора или само четки, защото до колкото знам ги продават в комплект)Ако не си го сменил и там може да е проблема...Дерзай, защото лично мен тази лампа страшно много ме дразнеше като свети...
                              FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

                              Коментар


                                #30
                                leoni написа:
                                Забравих да спомена, че и при мен в началото беше наред, а лампата си светеше. И когато давам газ до определени обороти над 3000 - напълно изгасваше.Но след известно време започна проблема...Всичко из системата съм прерових и най накрая се стигна до това.Между другото провери си дали добре е обтегнат ремъка, провери си и реле регулатора...А, ти пък каза, че си сменял четки (заедно с реле-регулатора или само четки, защото до колкото знам ги продават в комплект)Ако не си го сменил и там може да е проблема...Дерзай, защото лично мен тази лампа страшно много ме дразнеше като свети...
                                Всичко смених т.е. четките с реле регулатора и никаква промяна. Ремъкът си беше натегнат преди смяната, а също и след смяната. Иначе от начало и мене ме дразнеше, но после свикнах и на моменти даже я забравях. Мисля обаче да задълбая по въпроса (само не е ясно кога) и да видим какво ще излезе ........
                                FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                                ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                                Коментар

                                Working...
                                X