Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

РЕЛЕ?ПОМОЩ!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    brat_John написа:
    leoni написа:
    Забравих да спомена, че и при мен в началото беше наред, а лампата си светеше. И когато давам газ до определени обороти над 3000 - напълно изгасваше.Но след известно време започна проблема...Всичко из системата съм прерових и най накрая се стигна до това.Между другото провери си дали добре е обтегнат ремъка, провери си и реле регулатора...А, ти пък каза, че си сменял четки (заедно с реле-регулатора или само четки, защото до колкото знам ги продават в комплект)Ако не си го сменил и там може да е проблема...Дерзай, защото лично мен тази лампа страшно много ме дразнеше като свети...
    Всичко смених т.е. четките с реле регулатора и никаква промяна. Ремъкът си беше натегнат преди смяната, а също и след смяната. Иначе от начало и мене ме дразнеше, но после свикнах и на моменти даже я забравях. Мисля обаче да задълбая по въпроса (само не е ясно кога) и да видим какво ще излезе ........
    Според мен трябва пак да си отвориш алтернатора и да видиш тези диоди, за които ти казах...Прегледай си също и кабелите за ниско напрежение, които ти влизат в бобината...изкарай ги почисти ги с някакъв спрей за контакти, както и клемите на самата бобина...Друго за сега не ми идва на ум...
    FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

    Коментар


      #32
      leoni написа:
      Според мен трябва пак да си отвориш алтернатора и да видиш тези диоди, за които ти казах...Прегледай си също и кабелите за ниско напрежение, които ти влизат в бобината...изкарай ги почисти ги с някакъв спрей за контакти, както и клемите на самата бобина...Друго за сега не ми идва на ум...
      Смятам генератора направо да го занеса на стенд и там ще си каже!!! Колкото до бобината - аз съм с моноинжекция и нямам бобина в класическия смисъл на думата.
      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

      Коментар


        #33
        brat_John написа:
        leoni написа:
        Според мен трябва пак да си отвориш алтернатора и да видиш тези диоди, за които ти казах...Прегледай си също и кабелите за ниско напрежение, които ти влизат в бобината...изкарай ги почисти ги с някакъв спрей за контакти, както и клемите на самата бобина...Друго за сега не ми идва на ум...
        Смятам генератора направо да го занеса на стенд и там ще си каже!!! Колкото до бобината - аз съм с моноинжекция и нямам бобина в класическия смисъл на думата.
        Чакай, чакай! Как така да нямаш бобина?От къде се взима високото напрежение към дистрибуторната капачка?
        FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

        Коментар


          #34
          При мене всичко е комбинирано в едно цяло - бобина и прекъсвач рапределител. Аз нямам също и дистрибуторна капачка в класическия смисъл на думата. Всичко е в един блок, който се "нанизва" на разпределителния вал и се закрепва с винтове към блока.
          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

          Коментар


            #35
            brat_John написа:
            При мене всичко е комбинирано в едно цяло - бобина и прекъсвач рапределител. Аз нямам също и дистрибуторна капачка в класическия смисъл на думата. Всичко е в един блок, който се "нанизва" на разпределителния вал и се закрепва с винтове към блока.
            Лелееее!Ти май си за оплакване...И ако се повреди нещо по този блок, целият ли се сменя???
            FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

            Коментар


              #36
              leoni написа:
              Лелееее!Ти май си за оплакване...И ако се повреди нещо по този блок, целият ли се сменя???
              До сега не съм чул някой да се е оплакал от такъв проблем..... включително и аз вече 10 години..... А пък и не съм само аз така. Всички моноинжекции са така. Да не те излъжа, но май се водеше електронен комутатор.....
              FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
              ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

              Коментар


                #37
                brat_John написа:
                leoni написа:
                Лелееее!Ти май си за оплакване...И ако се повреди нещо по този блок, целият ли се сменя???
                До сега не съм чул някой да се е оплакал от такъв проблем..... включително и аз вече 10 години..... А пък и не съм само аз така. Всички моноинжекции са така. Да не те излъжа, но май се водеше електронен комутатор.....
                Точно така се води, ама бобинката при мен пак си я има...
                FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

                Коментар


                  #38
                  На това "чудо" бобината му е вътре. От него излизат само 4 кабела за свещите
                  FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                  ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                  Коментар


                    #39
                    brat_John написа:
                    На това "чудо" бобината му е вътре. От него излизат само 4 кабела за свещите
                    Ясно! Значи е по-различно от моето...
                    FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

                    Коментар


                      #40
                      аз да ви кажа имах същия проблем с лампата и продължавам да го имам.Смених диодния блок,лагери,релеи друго май не остана и все тая.Работи около година и издъхна отново и от нашите майстори не съм доволен и си поръчах чисто ново динамо или алтернатор всъщност не знам каква точно е разликата ако някой може да ми обясни му благодаря предварително

                      Коментар


                        #41
                        borislav82 написа:
                        аз да ви кажа имах същия проблем с лампата и продължавам да го имам.Смених диодния блок,лагери,релеи друго май не остана и все тая.Работи около година и издъхна отново и от нашите майстори не съм доволен и си поръчах чисто ново динамо или алтернатор всъщност не знам каква точно е разликата ако някой може да ми обясни му благодаря предварително
                        никой ли не може да ми обясни каква е разликата между динамо и алтернатор

                        Коментар


                          #42
                          borislav82 написа:
                          ...никой ли не може да ми обясни каква е разликата между динамо и алтернатор
                          http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...?t=6872:arrow: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=7090
                          ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                          Коментар


                            #43
                            благодаря за отговора а как мога да разбера моето какво е дали динамо или алтернатор,изобщо не съм наясно с товете.Интерисувам се защото си поръчах алтернатор а ако съм с динамо ще стане гаф ,че да мога по рано да си отменя поръчката.А м/у другото ако е била с динамо може ли да сложа алтернатор

                            Коментар


                              #44
                              така изглежда моя чарк ако можеш да ми кажеш от снимките кавото виждаш дали е динамо или алтернаторКолега, "линкнал" си несъществуващи снимки и тук се вижда едно голямо бяло петно! Позволих си да изтрия грешните линкове. Просто прикачи снимките от тук. По-лесно е! Vladim

                              Коментар


                                #45
                                хайде помагайте де :D :D :D :D

                                Коментар

                                Working...
                                X