Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

РЕЛЕ?ПОМОЩ!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    РЕЛЕ?ПОМОЩ!

    Какво е това: "РЕЛЕ ЗА АКТИВИЗИРАНЕ НА Р.Т.С." и къде се намира?
    FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

    #2
    Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!

    Mitko написа:
    leoni написа:
    Какво е това: "РЕЛЕ ЗА АКТИВИЗИРАНЕ НА Р.Т.С." и къде се намира?
    Какво е РТС?
    И аз точно това питам?Значи по схема тънката жичка, която излиза от динамото отива в това реле за активизиране на Р.Т.С.Само че, не зная какво означава за да го търся...
    FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

    Коментар


      #3
      Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!

      Mitko написа:
      Какво е РТС?
      Пробвай www.acronymfinder.com
      ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

      Коментар


        #4
        Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!

        Mitko написа:
        leoni написа:
        Какво е това: "РЕЛЕ ЗА АКТИВИЗИРАНЕ НА Р.Т.С." и къде се намира?
        Какво е РТС?
        Ето това е релето..
        Прикачени файлове
        FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

        Коментар


          #5
          Да се възползвам и аз от темата, релето за подгрев на горивния филтър някой да знае къде се намира Ето това:
          Прикачени файлове
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #6
            Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!

            leoni написа:
            Mitko написа:
            leoni написа:
            Какво е това: "РЕЛЕ ЗА АКТИВИЗИРАНЕ НА Р.Т.С." и къде се намира?
            Какво е РТС?
            Ето това е релето..
            Колега, това РТС е "руско-китайска" смесица на превод!На руски означава Подгрево-топлинний канал и няма връзка с твоя проблем на зареждане!Извода от трите диода за контролната лампа на зареждане, само ползва извода на това реле за врьзка и продължава към лампата на таблото!Когато си на контакт и лампата ти свети, веригата се затваря от + на лампата в таблото и минус през трите контролни диода!Когато динамото заработи, то генерира +12в. на контролните диоди и лампата угасва, понеже изчезва минуса!Ако един от тези диоди има пробив или е прекъснат, лампата няма да угасне нацяло, а ще свети примерно с около 7-8в.!Така, че измери тези диоди, те са обикновенно силициеви с ток около 1А, но предварително ги разпой от общата им точка! С оммер, в едната посока имаш няколко ома , а в другата почти безкрайно съпротивление!

            Коментар


              #7
              Esper написа:
              Да се възползвам и аз от темата, релето за подгрев на горивния филтър някой да знае къде се намира Ето това:
              За кой Фиат става въпрос?

              Коментар


                #8
                hit-ko написа:
                За кой Фиат става въпрос?
                За темпра SW ’92
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар


                  #9
                  Esper написа:
                  hit-ko написа:
                  За кой Фиат става въпрос?
                  За темпра SW ’92
                  Че тази кола има ли подгрев на филтъра

                  Коментар


                    #10
                    gdd55 написа:
                    Че тази кола има ли подгрев на филтъра
                    На такова ми прилича
                    Прикачени файлове
                    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                    Коментар


                      #11
                      Esper написа:
                      gdd55 написа:
                      Че тази кола има ли подгрев на филтъра
                      На такова ми прилича
                      Да, тази кола има погряване на горивото! От дясно, това е датчика който подава инфо за температурата на горивото, включва подгряването под 6 градуса и го изключва при 15! Този датчик се захранва само когато мотора работи!Това отпред е куплунг на самия подгревател!

                      Коментар


                        #12
                        Имам съмнения че не работи а не намирам къде е релето 120 от схемата. Като закъсявам датчика нищо не се случва.Както и да е, ще го намеря, не е кораб че да се изгубя из инсталацията му
                        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                        Коментар


                          #13
                          Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!

                          hit-ko написа:
                          ...Когато си на контакт и лампата ти свети, веригата се затваря от + на лампата в таблото и минус през трите контролни диода!Когато динамото заработи, то генерира +12в. на контролните диоди и лампата угасва, понеже изчезва минуса!Ако един от тези диоди има пробив или е прекъснат, лампата няма да угасне нацяло, а ще свети примерно с около 7-8в.!Така, че измери тези диоди, те са обикновенно силициеви с ток около 1А, но предварително ги разпой от общата им точка! С оммер, в едната посока имаш няколко ома , а в другата почти безкрайно съпротивление!
                          Извинявай, би ли ми показал на ел. схемата за кои диоди точно става въпрос тъй като аз имам същия проблем т.е. не ми изгасва лампата за акумулатора напълно след като запаля.И още един въпрос в тази връзка защо след като вдигна над 4000 оборота (това е по моя преценка тъй като нямам оборотомер) лампата изгасва, а като паднат оборотите светва отново?
                          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                          Коментар


                            #14
                            hit-ko написа:
                            Esper написа:
                            Да се възползвам и аз от темата, релето за подгрев на горивния филтър някой да знае къде се намира Ето това:
                            За кой Фиат става въпрос?
                            За Типо 149С2.046
                            FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

                            Коментар


                              #15
                              Re: РЕЛЕ?ПОМОЩ!

                              brat_John написа:
                              hit-ko написа:
                              ...Когато си на контакт и лампата ти свети, веригата се затваря от + на лампата в таблото и минус през трите контролни диода!Когато динамото заработи, то генерира +12в. на контролните диоди и лампата угасва, понеже изчезва минуса!Ако един от тези диоди има пробив или е прекъснат, лампата няма да угасне нацяло, а ще свети примерно с около 7-8в.!Така, че измери тези диоди, те са обикновенно силициеви с ток около 1А, но предварително ги разпой от общата им точка! С оммер, в едната посока имаш няколко ома , а в другата почти безкрайно съпротивление!
                              Извинявай, би ли ми показал на ел. схемата за кои диоди точно става въпрос тъй като аз имам същия проблем т.е. не ми изгасва лампата за акумулатора напълно след като запаля.И още един въпрос в тази връзка защо след като вдигна над 4000 оборота (това е по моя преценка тъй като нямам оборотомер) лампата изгасва, а като паднат оборотите светва отново?
                              Диодите се намират в алтернатора, т.е. сваляш го, сваляш реле-регулатора, разглобяваш алтернатора и те са вътре.
                              FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

                              Коментар

                              Working...
                              X