Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сменям ангренажния ремък-какви ролки да сложа?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз карам с ИНА и съм доволен.
    Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

    Коментар


      #17
      обтяжната ролка ан ангренажа ми беше Бреда, гледам лагера и Тайослед 50 000 нямаше никакъв луфтобтяжната ролка забравих каква беше, но и тя намяше луфтоверемакът - Фленнор беше като новявно можеха да карат още 10 хилядина пистовия ремък двете ролки бяха Бреда и двете имаха малки хлабинипистовия ремък също нямаше никакви следи от износване, и той беше Фленнорсмених всичко на 50 000,защото леко започна да свири лагера на водната помпа и като свалям за смяна смених двата ремъка и ролкитено след ревизията това беше положението
      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

      Коментар


        #18
        Re: Сменям ангренажния ремък-какви ролки да сложа?

        Synthy написа:
        Plastex написа:
        canko1604 написа:
        Здравейте колеги. Днес мисля да сменям ангренажния ремък. Посъветвайте ме какви ролки да сложа. В магазина ми предлагат обтягащата на ИНА / предполагам е оригиналната за ФИАТ/ за 98 лв. и пластмасова насочваща пак на ИНА - 25 лв. Притеснява ме тази пластмасовата дали е надежна. Дайте някакъв съвет
        Аз не бих му мислил много - Бреда.
        Еми точно щото много много не би мислил, за това би сложил бреда.
        Има си много по-важни неща за мислене от марката на някакви си ролки, които съм сложил на кола за 1500 лв. Достатъчно добри са и това е достатъчно за избора. И най-бързото решение, което вземам обаче винаги е в резултат на някакъв анализ, след споделен опит от колеги, така, че след 50 000 км / може и на друг фиат/ отново ще е бреда:
        alvanovo написа:
        обтяжната ролка ан ангренажа ми беше Бреда, гледам лагера и Тайослед 50 000 нямаше никакъв луфтобтяжната ролка забравих каква беше, но и тя намяше луфтоверемакът - Фленнор беше като новявно можеха да карат още 10 хилядина пистовия ремък двете ролки бяха Бреда и двете имаха малки хлабинипистовия ремък също нямаше никакви следи от износване, и той беше Фленнорсмених всичко на 50 000,защото леко започна да свири лагера на водната помпа и като свалям за смяна смених двата ремъка и ролкитено след ревизията това беше положението
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

        Коментар


          #19
          Аз не се замислих въобще и заложих на СКФ - ремъци и ролки.
          Brava 1.9 JTD 100, 2001

          Коментар


            #20
            INA и FAG е една и съща марка. SKF също е име в лагерите. Всъщност, оригинално в колелетата и в задните носачи на фиатите са монтирани лагери SKF.

            Коментар


              #21
              Днес смених прословутия ремък. Новия който сложих е Dayco,обтягащата ролка- Dayco, насочващата /паразитната/ ролка е SKF. Стария ремък който извадих беше Gates и беше в окаяно състояние. Ролките обаче бяха в перфектно състояние и можеха явно още един ремък да изкарат, но за да е мирна главица сложих както си трябва нови. Старите нямаха никакъв луфт и се въртяха доста мазно. Паразитната беше на SKF, а обтяжната незнам каква марка беше.
              Прикачени файлове
              Fiat Marea 1.9 TD100 97г.

              Коментар


                #22
                Обтяжната ролка е LITENS. Сега като се разрових я намерих по каталожен номер. Някой чувал ли е за тази марка?
                Fiat Marea 1.9 TD100 97г.

                Коментар


                  #23
                  canko1604 написа:
                  Обтяжната ролка е LITENS. Сега като се разрових я намерих по каталожен номер. Някой чувал ли е за тази марка?
                  моята обтяжна ролка е същата - чувал съм да и казват - литиева /макар да няма нищо общо с елемента Литий/, явно марката е Литенси моята е правена в Канада, излезе от опаковка на Бредастарата е с лагер Тойои моите - най-стария комплект ролки, с които купих колата нямаха никакви хлабини
                  Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                  Коментар


                    #24
                    alvanovo написа:
                    canko1604 написа:
                    Обтяжната ролка е LITENS. Сега като се разрових я намерих по каталожен номер. Някой чувал ли е за тази марка?
                    моята обтяжна ролка е същата - чувал съм да и казват - литиева /макар да няма нищо общо с елемента Литий/, явно марката е Литенси моята е правена в Канада, излезе от опаковка на Бредастарата е с лагер Тойои моите - най-стария комплект ролки, с които купих колата нямаха никакви хлабини
                    Мисля, че лагера е Koyo, а не Тойо.
                    Brava 1.9 JTD 100, 2001

                    Коментар


                      #25
                      zim написа:
                      alvanovo написа:
                      canko1604 написа:
                      Обтяжната ролка е LITENS. Сега като се разрових я намерих по каталожен номер. Някой чувал ли е за тази марка?
                      моята обтяжна ролка е същата - чувал съм да и казват - литиева /макар да няма нищо общо с елемента Литий/, явно марката е Литенси моята е правена в Канада, излезе от опаковка на Бредастарата е с лагер Тойои моите - най-стария комплект ролки, с които купих колата нямаха никакви хлабини
                      Мисля, че лагера е Koyo, а не Тойо.
                      трябва да проверя, в гаража са старите ролки
                      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                      Коментар


                        #26
                        Re: Сменям ангренажния ремък-какви ролки да сложа?

                        Колега, страхотно много бъркаш ! От това , колко ти струва колата, зависи само комфорта и финансовото състояние на семейството. А, от качеството на ролките и ангренажният ремък, зависи дали ще стигнеш дотам закъдето си тръгнал, за колко време можеш да стигнеш, и дали автомобила ти е надежден. Сиреч - спокойно пътуване. А, за анализа - явно не си анализирал дълго. Точно BREDA е най-дискретираната марка ролки в БГ. Именно защото веднъж се държат много надежно, а с друга доставка - ... Вярно е , че са най-евтини. И са примамливи. Но, са подходящи за шофьори с добри монтьорски умения, които да могат да уловят навреме симптомите на износващ се лагер.
                        Plastex написа:
                        Synthy написа:
                        Plastex написа:
                        canko1604 написа:
                        Здравейте колеги. Днес мисля да сменям ангренажния ремък. Посъветвайте ме какви ролки да сложа. В магазина ми предлагат обтягащата на ИНА / предполагам е оригиналната за ФИАТ/ за 98 лв. и пластмасова насочваща пак на ИНА - 25 лв. Притеснява ме тази пластмасовата дали е надежна. Дайте някакъв съвет
                        Аз не бих му мислил много - Бреда.
                        Еми точно щото много много не би мислил, за това би сложил бреда.
                        Има си много по-важни неща за мислене от марката на някакви си ролки, които съм сложил на кола за 1500 лв. Достатъчно добри са и това е достатъчно за избора. И най-бързото решение, което вземам обаче винаги е в резултат на някакъв анализ, след споделен опит от колеги, така, че след 50 000 км / може и на друг фиат/ отново ще е бреда:
                        alvanovo написа:
                        обтяжната ролка ан ангренажа ми беше Бреда, гледам лагера и Тайослед 50 000 нямаше никакъв луфтобтяжната ролка забравих каква беше, но и тя намяше луфтоверемакът - Фленнор беше като новявно можеха да карат още 10 хилядина пистовия ремък двете ролки бяха Бреда и двете имаха малки хлабинипистовия ремък също нямаше никакви следи от износване, и той беше Фленнорсмених всичко на 50 000,защото леко започна да свири лагера на водната помпа и като свалям за смяна смених двата ремъка и ролкитено след ревизията това беше положението
                        FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                        Коментар

                        Working...
                        X