да тези дни ще сложа друга гарнитура и ще я намажа с сисликон, то на самата гарнитура се наслагва нали?и от двете и страни?или на самият капак?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
голям разход на масло
Collapse
X
-
jestera написа:да тези дни ще сложа друга гарнитура и ще я намажа с сисликон, то на самата гарнитура се наслагва нали?и от двете и страни?или на самият капак?
Коментар
-
velko_sz написа:jestera написа:всъщност забелязах малък теч на масло от гарнитурата на капака, снених я но пак така изпуска по малко.Има ли нещо по специфично при смяната на гарнитурата на капака?Трябва ли с нещо да се маже преди да се сложи гарнитурата?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
jestera написа:а имаш ли представа къде може да се намери оригинална гарнитура?и коя е по добра корковата или гумената?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Почти всички оригинални производители използват черни силикони - по-добри са!Ситроен Пежо и още дори използват Loctite Ultra Black!Ако искаш си купи такъв силикон наистина е добър!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар