Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сама подава газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сама подава газ

    Не че имам нещо против от автопилот ... шегата на страна, но на скорост без крак на газта колата си върви сама по баир, че даже и ускорява. Проблема колкото забавен е и толкова притеснителен. От извесно време и прави впечатление че когато спра на светофар да речем оборотите не падат винаги а остават на около 2000 ..т.е продължава да се подава газ.... помагайте
    Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


    Когато целта е всичко и пътят е без значение!

    #2
    Здравейте, колеги и аз имам същия проблем коллата е фиат пунто 1.Само че при мен това "подаване на газ" се случва в определена ситуация и тя е тогава когато колата загрее.При мен нормално ми загрява до първата черта на около 45 градуса но явно уреда е прецакан.Но когато мине 90 градуса и започва да ми лази по нервите.Както казва колегата 2000 оборота,дори някога ги припомпва от 2000 до 3600.Като спра на светофара и хората си мислят , че искам да правим гонка.Ходих на майстор каза , че термостата е добре,но температурния датчик е заминал.Възможно ли е да е от него "подаването на газ".
    Fiat Punto 1.2 75 hp

    Коментар


      #3
      Аз го имам същият проблем с Мареа 16.16v но само докато е по студена. В момента в който достигне работна температура и се оправя. Не знам проблема да не е в температурен датчик

      Коментар


        #4
        Информацията от датчиците се подава на компютъра,така,че има логика развален датчик да "лъже" компютъра,че колата не е загряла и той да подава повече газ.Трябва диагностика да покаже точната причина,или замерване на датчиците с помощта на описанието в дебелите книги.

        Коментар


          #5
          Щом ви занимавам значи диагностиката не е показала нищо :D А каква е логигата колата да подава сама газ дори и ако е студена?
          Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


          Когато целта е всичко и пътят е без значение!

          Коментар


            #6
            кола

            дота да си върви колата на байр без да се подава газ на първа например е нормално нали има стъпково моторче но като си спрял и да не е на скорост колата не трябва да е над 900 оборота при мен се вдига до 2000 дори когато е на ГАЗ а на газ по не му влиаят толкова датчици имам но вдатчик за Температурата на двигатела и утре ще го сменя да видим как е на Пурното 1.2 75
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              При фиат не знам как е, но при други автомобили моторчето подбутва дроселовта клапа и е напълно възможно да се подава газ (това при МИ) При пълната инжекция МПХ-то пропуска въздух паралелно на дроселовата клапа и по този начин се регулират оборотите. Мареата от както съм я взел винаги си е била така. Беше и изгорял МПХ и не променяше въобще оборотите. Смених и мотора и на студено пали на 2000 и колкото повече загрява толкова ги намалява и така до към 1000 по оборотомер. На газ е точно така както го описах, но на бензин от време на време откача и си ги вдига до 2000. Аз затова си мисля, че проблема е в температурен датчик. На диагностика нищо не излиза като проблем.

              Коментар


                #8
                И аз да се включа...с ТД100 съм и при мен се случва следното-понякога,на свободна сама си подава газ и ускорява...прави го много рядко и обикновено се случва на кръстовище,веднага след спиране...оборотите падат до около 1200-1300 и после вмест да си застанат на 900-1000(на мен там някъде ми ги държи и на загрят двигател) започват да се повишават плавно и го прави,докато не натисна газта-тогава се успокояват. Прави го рядко и както на студен,така и на загрят двигател.
                ex.Мареа ТД100

                Коментар


                  #9
                  аз съм патил от този проблем, оказа се темп датчик на инжекционна, след смяната колата заспа
                  Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                  Втората......пак същата!
                  (_-_)______////_______(_-_)
                  Punto75-Вече на жената!
                  Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                  Коментар


                    #10
                    и аз имах подобен проблем- оказа се стъпковото моторче- за смяна е
                    Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
                    AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING

                    Коментар


                      #11
                      Аз този "проблем" го имам само при загрял двигател и работа на двигателя на място (става въпрос за Браво 1.6/16V). И се случва рядко. Оборотите скачат сами от 800 на до 1500-1600 оборота, падат си после пак на 800 и може би 10 минути трябва да не съм мръднал колата, за да го направи пак. Да ходя ли на "изледвания"?
                      FIAT Bravo GT 1.6/16V

                      Коментар


                        #12
                        И аз да се включа Подобна странност я има и при мен, но само на загрял двигател. Изразява се в леко форсиране (до 1200-1400 оборота). Аз обаче имам и издишаща мека връзка. Възможно ли е да е от нея, тъй като газовете, постъпващи към сондата са по-малко?
                        Fiat Coupe 2.0 16V

                        Коментар


                          #13
                          И аз имам подобен проблем.Само, че намерих начин да си го реша........ Както седи на място и загряла ми държи 1500-2000 оборота, изфорсирам я еднократно до към 4-5000 и всичко си отива на място........ казват ми, че е било от стъпковото моторче, та мисля като се добера скоро до инструменти да го почистя Може да опитате с изфорсиране колеги наистина при мен помага....но при мен Поздрави.
                          Skoda AMfabia 1.2 12v
                          exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

                          Коментар


                            #14
                            piftho написа:
                            И аз имам подобен проблем.Само, че намерих начин да си го реша........ Както седи на място и загряла ми държи 1500-2000 оборота, изфорсирам я еднократно до към 4-5000 и всичко си отива на място........ казват ми, че е било от стъпковото моторче, та мисля като се добера скоро до инструменти да го почистя Може да опитате с изфорсиране колеги наистина при мен помага....но при мен Поздрави.
                            При мен положението е същото, като при колегата. Изворсирвам до 4-5000об. и всичко си идва на мястото (900об/мин)

                            Fiat Brava SX 1.4 12V 1997

                            Коментар


                              #15
                              Днеска се занимавах точно с този проблем на моята кола.Форсира си се сама и клати оборотите.Премерих датчиците,премерих стъпковия мотор-всичко наред.Обаче TPS-а не стработва и се наложи неговата смяна.Струваше ми 165лева+нови свещи и колата заспа.Първата ми работа беше да премеря темп.датчик,но уви работеше.Всичко съм го правил с мултицет!!
                              Fiat Tipo
                              Corsa b комби !

                              Коментар

                              Working...
                              X