Не че имам нещо против от автопилот ... шегата на страна, но на скорост без крак на газта колата си върви сама по баир, че даже и ускорява. Проблема колкото забавен е и толкова притеснителен. От извесно време и прави впечатление че когато спра на светофар да речем оборотите не падат винаги а остават на около 2000 ..т.е продължава да се подава газ.... помагайте
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сама подава газ
Collapse
X
-
Здравейте, колеги и аз имам същия проблем коллата е фиат пунто 1.Само че при мен това "подаване на газ" се случва в определена ситуация и тя е тогава когато колата загрее.При мен нормално ми загрява до първата черта на около 45 градуса но явно уреда е прецакан.Но когато мине 90 градуса и започва да ми лази по нервите.Както казва колегата 2000 оборота,дори някога ги припомпва от 2000 до 3600.Като спра на светофара и хората си мислят , че искам да правим гонка.Ходих на майстор каза , че термостата е добре,но температурния датчик е заминал.Възможно ли е да е от него "подаването на газ".Fiat Punto 1.2 75 hp
-
кола
дота да си върви колата на байр без да се подава газ на първа например е нормално нали има стъпково моторче но като си спрял и да не е на скорост колата не трябва да е над 900 оборота при мен се вдига до 2000 дори когато е на ГАЗ а на газ по не му влиаят толкова датчици имам но вдатчик за Температурата на двигатела и утре ще го сменя да видим как е на Пурното 1.2 75
Коментар
-
При фиат не знам как е, но при други автомобили моторчето подбутва дроселовта клапа и е напълно възможно да се подава газ (това при МИ) При пълната инжекция МПХ-то пропуска въздух паралелно на дроселовата клапа и по този начин се регулират оборотите. Мареата от както съм я взел винаги си е била така. Беше и изгорял МПХ и не променяше въобще оборотите. Смених и мотора и на студено пали на 2000 и колкото повече загрява толкова ги намалява и така до към 1000 по оборотомер. На газ е точно така както го описах, но на бензин от време на време откача и си ги вдига до 2000. Аз затова си мисля, че проблема е в температурен датчик. На диагностика нищо не излиза като проблем.
Коментар
-
И аз да се включа...с ТД100 съм и при мен се случва следното-понякога,на свободна сама си подава газ и ускорява...прави го много рядко и обикновено се случва на кръстовище,веднага след спиране...оборотите падат до около 1200-1300 и после вмест да си застанат на 900-1000(на мен там някъде ми ги държи и на загрят двигател) започват да се повишават плавно и го прави,докато не натисна газта-тогава се успокояват. Прави го рядко и както на студен,така и на загрят двигател.ex.Мареа ТД100
Коментар
-
аз съм патил от този проблем, оказа се темп датчик на инжекционна, след смяната колата заспаPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Аз този "проблем" го имам само при загрял двигател и работа на двигателя на място (става въпрос за Браво 1.6/16V). И се случва рядко. Оборотите скачат сами от 800 на до 1500-1600 оборота, падат си после пак на 800 и може би 10 минути трябва да не съм мръднал колата, за да го направи пак. Да ходя ли на "изледвания"?FIAT Bravo GT 1.6/16V
Коментар
-
И аз имам подобен проблем.Само, че намерих начин да си го реша........ Както седи на място и загряла ми държи 1500-2000 оборота, изфорсирам я еднократно до към 4-5000 и всичко си отива на място........ казват ми, че е било от стъпковото моторче, та мисля като се добера скоро до инструменти да го почистя Може да опитате с изфорсиране колеги наистина при мен помага....но при мен Поздрави.Skoda AMfabia 1.2 12v
exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)
Коментар
-
piftho написа:И аз имам подобен проблем.Само, че намерих начин да си го реша........ Както седи на място и загряла ми държи 1500-2000 оборота, изфорсирам я еднократно до към 4-5000 и всичко си отива на място........ казват ми, че е било от стъпковото моторче, та мисля като се добера скоро до инструменти да го почистя Може да опитате с изфорсиране колеги наистина при мен помага....но при мен Поздрави.
Коментар
-
Днеска се занимавах точно с този проблем на моята кола.Форсира си се сама и клати оборотите.Премерих датчиците,премерих стъпковия мотор-всичко наред.Обаче TPS-а не стработва и се наложи неговата смяна.Струваше ми 165лева+нови свещи и колата заспа.Първата ми работа беше да премеря темп.датчик,но уви работеше.Всичко съм го правил с мултицет!!Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар