Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

съвместимост на инжектори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    съвместимост на инжектори

    Става въпрос за Браво 1,6, 16V ’97. Някой знае ли, дали инжекторите от мотор след 2000 г. са същите, като нa мотора до 2000г?
    "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
    (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

    #2
    Не, не са същите. ред.: На 1581 са IWP 069; на 1596 са IWP 109, това е според Service Manual-а. Което пък въобще не значи че е вярно. ЕПЕР-а казва че са едни и същи: 71719037

    Коментар


      #3
      ебаси и майтапа - в аутодата пък като избереш браво 1,6 има само два варианта на двигателя 182A4.000 95-97 и 182A6.000, който е 90 к.с. и е 95-98г.... а версията на програмата е 2007, демек не е чак толкова стара...
      "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
      (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

      Коментар


        #4
        Такъв инжектор IWP 109 въобще не излиза нищо за него, докато при търсене за 069 излиза доста информация... Може би поредната грешка в Service Manual-а...

        Коментар


          #5
          Re: съвместимост на инжектори

          charlie написа:
          Става въпрос за Браво 1,6, 16V ’97. Някой знае ли, дали инжекторите от мотор след 2000 г. са същите, като нa мотора до 2000г?
          В Браво/а и Мареа 1,6 с металните колектори (до 199 инжекторите са с 4 отвора, а тези с пластмасовите колектори (след 199 са с два отвора.Още информация: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

          Коментар


            #6
            хм, модела на тези, които свалих е IWP 001. м/у другото на сайта на MagnetiMarelli на IWP 001 и IWP 064, са много по-близки отколкото на IWP 064 и IWP 069. 069 е с почти двоен дебит... май ще трябва да търся IWP 001.
            "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
            (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

            Коментар


              #7
              Re: съвместимост на инжектори

              Stefanaki написа:
              charlie написа:
              Става въпрос за Браво 1,6, 16V ’97. Някой знае ли, дали инжекторите от мотор след 2000 г. са същите, като нa мотора до 2000г?
              В Браво/а и Мареа 1,6 с металните колектори (до 199 инжекторите са с 4 отвора, а тези с пластмасовите колектори (след 199 са с два отвора.Още информация: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
              Моята брава е с пластмасови колектори и според епер си е ’98 и имаше три инжектора с по 4 дупки и един с две. Едно лято и светан лампата за инжектора, не я бях карал известно време, явно се бяха задръстили работеше на 3 цилиндъра, смених, този дето беше с 2 дупки (той беше най-чист, другите си имаха доста нагар по тях) с друг инжектор с 4 дупки и воала, колата си работеше нормално и лампата не свети.
              Brava 1.6 EL, '98
              182A4

              Коментар


                #8
                аз вече смених моите, с такива с по 2 дупки. като покарам ще споделя впечатления. за момента всичко изглежда ок.
                "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                Коментар

                Working...
                X