Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Аз ли съм крив или волана на Стило е конструиран калпаво?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Аз ли съм крив или волана на Стило е конструиран калпаво?

    Здравейте,вече така се изнервям с волана на тази кола, че е побъркващо. Постоянно без да искам натискам клаксона при завой. Толкова е изпъкнал, че няма как да не го закачиш. Други има ли ли са този проблем и има ли решение, защото вече сериозно се замислям да откача клаксона.Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
    Fiat Stilo 1,9 JTD, 2004
    ----------------------------
    Ignorance is a bliss

    #2
    Проблема е в тебе колега Но все пак, направи му една снимка, да не твоя волан да е дефектен.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Как държиш волана когато завиваш ? М/у другото - погледни в тази тема, има доста писано... http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=38790

      Коментар


        #4
        Ами мисля, че на всички Стило са воланите са еднакви, но ок, ето и снимка. Вижда се колко малко от кормилото не е клаксон. Не се личи но е и доста изпъкнал.
        Прикачени файлове
        Fiat Stilo 1,9 JTD, 2004
        ----------------------------
        Ignorance is a bliss

        Коментар


          #5
          Нормален си е.Мултиджет ? Комби ?Има ли ASR/ESP ?
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Да , има АВS. Чудя се дали мултифункционалния е по-удобен. Или да взема някой спортен (колкото селски и кичозен да е). Все пак колата ни е временна.
            Fiat Stilo 1,9 JTD, 2004
            ----------------------------
            Ignorance is a bliss

            Коментар


              #7
              Да, комби е.Да, мултиджет е.АБС е ясно, че има, за ASR питам.Мулти волана, докато го подкараш, бая неща май ще смениш с него.Спортния волан е въпрос на гледна точка, но губиш еърбег, а и таблото ще светне като коледна елха.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                @emzo,честно казано незнам какво е мултиджет... Не е комби - хечбек, 5 врати. Просто незнам дали това има общо с волана.Иначе, аз не държа да работи мултифункционалния волан- т.е. не искам да работят копчетата. Искам просто да не свиркам на всеки завой (обикновено се получава когато се кара с едната ръка).
                Fiat Stilo 1,9 JTD, 2004
                ----------------------------
                Ignorance is a bliss

                Коментар


                  #9
                  Ами ще трябва да свикнеш, той волана си е същия.Би ли споделил с какъв двигател си и колко к.с. ?
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    1,9 JTD, 115 коня.
                    Fiat Stilo 1,9 JTD, 2004
                    ----------------------------
                    Ignorance is a bliss

                    Коментар


                      #11
                      Ясно, понеже си с новите(светли) кори на средната конзола, помислих, че си с по-новия мултиджет двигател - Евро4, 6 скорости.Та .... свиквай с волана, аз поне досега един път не съм го натискал неволно
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Да не си го издърпал максимално към теб ? Нали им се издърпват и накланят надоло нагоре воланите . Та ако е издърпан по към теб може и от това да е. Тъй си мисли бай Иван но пробвай за всеки случай. Мойто Стило е същото като твоето . :D
                        Фиат Панда 1.2 2006година
                        Синджира си идва ,а козата я няма...

                        Коментар


                          #13
                          vvvasilev написа:
                          @emzo,честно казано незнам какво е мултиджет... Не е комби - хечбек, 5 врати. Просто незнам дали това има общо с волана.Иначе, аз не държа да работи мултифункционалния волан- т.е. не искам да работят копчетата. Искам просто да не свиркам на всеки завой (обикновено се получава когато се кара с едната ръка).
                          Мултиджет е един от най-новите двигатели, в които впръскванията в горивната камера за един такт могат да достигнат до 5, за разлика от по-старите, където са я 2, я 3..

                          Коментар


                            #14
                            До 5 само при ниски обороти,нагоре пак същото.Не е чак толкова голяма ползата от 5-те-малко по меко работи двигат. при ниски обороти и пр.ход.Виж от 6-те скорости е по голяма ползата ,само при условие че се знае как да се позват.На Мики Маус и 8 да му туриш-все тая.

                            Коментар

                            Working...
                            X