Защо не подадеш един "+" директно от акумулатора на пин 13 на 24 пиновия куплунг на контролера,за да видиш дали ще ти се появят индикациите на таблото.Ако не се появят,провери идват ли маса на 4,5 и 6-ти пин на куплунга "А"/7 пиновия/ на контролера.Това вероятно ще ти даде отговор на проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата угасна, Fiat Code НЕ свети, няма връзка с ECU
Collapse
X
-
Stefan Hadjov написа:Защо не подадеш един "+" директно от акумулатора ....Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Провери още веднъж следните предпазители (за всеки случай):Подробна схема на Стартирането на двигателя можеш да видиш на страница 467 в Bravo/a Service Manual Vol. 4, а на 550, най-вдясно, от същия файл - описание на цветовете на кабелите.
Коментар
-
@Skip_01"Локализиран да, ама не е решен ... щото трябва да се намери къде е прекъсната връзката ..."Най важното е направено.От тук нататък си на една крачка от намирането на прекъсването с две измервания.Вадиш 7,5 А предпазител и проверяваш не дали той е в ред,а измерваш имаш ли връзка между перото на този предпазител и пин 13 на 24-пинов куплунг на контролера.След това от другото перо на предпазителя проверяваш за връзка с куплунга на контактните елементи на конт.ключ.......И си готов с извода.
Коментар
-
Колега имал съм същия проблем с Бравото. Не светва нито инжекцията нито ключето на таблото. Незнам как е при твоито Браво, но при мен има един бушон който е за инжекциона. На мира се под капака под една кутийка на която пише FUSE. Там има няколко бушона с капачета. Там за за ABS-a i още няколко. На единия пише EFI. При мене той изгаряше и правеше точно така. Не светва дюзичката и ключето и не пали. Проблема се оказа в кабели на стартера които даваха на късо и изгаряше бушона. С малко изолирбанд нещата се оправиха и доста време веше го няма този проблем. Надявам се да съм бил полезен.Bravo HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар