Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата угасна, Fiat Code НЕ свети, няма връзка с ECU

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Защо не подадеш един "+" директно от акумулатора на пин 13 на 24 пиновия куплунг на контролера,за да видиш дали ще ти се появят индикациите на таблото.Ако не се появят,провери идват ли маса на 4,5 и 6-ти пин на куплунга "А"/7 пиновия/ на контролера.Това вероятно ще ти даде отговор на проблема.

    Коментар


      #17
      Stefan Hadjov написа:
      Защо не подадеш един "+" директно от акумулатора ....
      Както обикновеено - прав си. Логично и практично. И аз се сетих за това и резултата беше че след даването на сигнала към ЕКУ-то, "Fiat code" и "умната дюза" светнаха и после послушно си угаснаха. Опитах да запаля, ама не стана - акумулатора беше паднал ... Така че ако проблема е бил само един - локазиран е. Локализиран да, ама не е решен ... щото трябва да се намери къде е прекъсната връзката ...Утре смятам да направя следното:Както съм се закачил на 13 пин на ЕКУ-то, свалям всички предпазители и проверявам дали някъде ще се появи връзка. Ако да - значи драмата е между предпазителя и контактния ключ ... ако няма връзка - трябва да търся по трасето от ЕКУ-то оранжавия кабел къде ходи ... или да погледна на блока с предпазителите и търся същия диаметър оранжев кабел .... Някъде между тях или има преходен куплунг, или кабела е прекъснат, макар че последното ми се вижда малко вероятно.Това щях даго направя днес, но при опит да извадя двата куплунга от контактния ключ стана така, че контактния блок/рейката излезе ... не знам дали се е освободил сам от щипките или съм го строшил (утре ще го огледам на светло) ... иначе изглежда като снимката която ogi28b беше публикувал в една друга тема ... блока изглежда така като на картинка 5 ..... От картинката не разбрах какво се прави с отвертката ... не видяк там да има нещо за натискне или развиване ...
      Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

      Коментар


        #18
        Провери още веднъж следните предпазители (за всеки случай):Подробна схема на Стартирането на двигателя можеш да видиш на страница 467 в Bravo/a Service Manual Vol. 4, а на 550, най-вдясно, от същия файл - описание на цветовете на кабелите.
        Прикачени файлове

        Коментар


          #19
          @Skip_01"Локализиран да, ама не е решен ... щото трябва да се намери къде е прекъсната връзката ..."Най важното е направено.От тук нататък си на една крачка от намирането на прекъсването с две измервания.Вадиш 7,5 А предпазител и проверяваш не дали той е в ред,а измерваш имаш ли връзка между перото на този предпазител и пин 13 на 24-пинов куплунг на контролера.След това от другото перо на предпазителя проверяваш за връзка с куплунга на контактните елементи на конт.ключ.......И си готов с извода.

          Коментар


            #20
            Колега имал съм същия проблем с Бравото. Не светва нито инжекцията нито ключето на таблото. Незнам как е при твоито Браво, но при мен има един бушон който е за инжекциона. На мира се под капака под една кутийка на която пише FUSE. Там има няколко бушона с капачета. Там за за ABS-a i още няколко. На единия пише EFI. При мене той изгаряше и правеше точно така. Не светва дюзичката и ключето и не пали. Проблема се оказа в кабели на стартера които даваха на късо и изгаряше бушона. С малко изолирбанд нещата се оправиха и доста време веше го няма този проблем. Надявам се да съм бил полезен.
            Bravo HGT

            Коментар

            Working...
            X