Тази сутрин карам по околовръснато с около 90км/ч и колата угасна. Това до сега не го е правила.Докато чакам да ме издърпат - проверих всички предпазители в таблото, както и двата куплунга с кабелни снопове. Свалих жабката и зад нея имаше релета и един предпазител, който е здрав ... обикновенните релета ще проверя днес до обяд. Предпазителите дето са в двиг. отсек са здрави - тези до/пред акумулатора и тези над ABS-a. Опитах да се закача и да прочета какви грешки има записани, но не успях да се конектна. С личния лаптоп съм нямал проблеми, но с този не бях пробвал - само му бях инсталирал драйвера, .Net и Fiat_ECU_Scan 1.6 ... Направи ми впечатление, че при даване на контакт лампите за Fiat Code и "умната дюза" не светват. А преди съм виждал, че светват за малко и после изгасват. Дали лампите са изгорели - днес мога да отворя таблото ... Червения ключ е в къщи и с него мога да пробвам утре. Въпраса е какво да правя. Или къде да я завлачвам ...ПП/1. Когато се случи това - асфалта беше на вълни и колата се пораздруса за 15-20 сек., но дупки днес не съм нацелвал.2. Токущо отидох да я питам дали не е размислила, вече почти три часа изстива ... ама тцъ ... не пали ... Датчика на коляновия вал ще погледна ... ама да видим къде е и дали ще има удобен достъп до него ... до кабела/куплунга му де ...ПП/ Колата се намира в София - Младост/Горубляне ... то Техномаркет Европа ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата угасна, Fiat Code НЕ свети, няма връзка с ECU
Collapse
X
-
Колата угасна, Fiat Code НЕ свети, няма връзка с ECU
Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195Етикети: –
-
Re: Колата угасна, Fiat Code НЕ не свети
Skip_01 написа:... Предпазителите дето са в двиг. отсек са здрави - тези до/пред акумулатора и тези над ABS-a. ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Стартера върти нормално ... а и колата угасна в движение както си беше на скорост.До релетата зад жабката стигат 12 волта, а едно от тях е и релето за ECU-то ... Релетата зад жабката са проверени - при 10А ток през контактите, пада на напрежение върху затворените контакти е около 50 mV. Там има още две релета с повече изводи, които не знам за какво са ...ПП/ Инерционния датчик не е изключил (бутона дето е вляво от педала на съединителя и спира помпата).ПП2/ Проблема май не е от имото ... Към модераторите: Моля преместете темата в "Консултации по общи въпроси" ...ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.orgRenault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
ogi28b написа:Skip_01 - Къде се намира колата ти към момента, и все още ли е в описаното състояние в темата? Да взимам колегата vsd и да идваме да мъчим нещо....Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Ок, диагностичния ми кабел е у него, тамън ще го взема, ако трябва ще опитаме да се свържем с колата чрез Виза и моят адаптер, за да сме сигурни че причината не е в адаптера, или в компютъра, а също и ще свържем моята кола с твоите кабели. И после започваме поред - клеморед, релета, помпи, горивопроводи.... Надин....
Коментар
-
ogi28b написа:Ок, ....... Надин....Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
При даване на контакт помпата в резервара не работи. Видях че релето за нея се управлява от ЕКУ-то.Свалих ЕКУ-то с цел да премеря дали получава захранване като меря направо на куплунга, както и да премвря накои датчици.Както се очакваше, ЕКУ-то няма захранването, което трябва да се появи след даване на контакт.Предполагам поради това не е светвала "умната дюза).Къде се намира релето, което подава захранванет на ЕКУ-то ??? ... В Аутодата-та го дават че е зад жабката. Там има 5 обикновенни релета (само електромагнит и 1 нормално отворен контакт), които са свалени и проверени, т.е. изправни са ... има и един 7.5А предпазител, който също е ОК. Да не е някъде другаде това реле?Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Гледам схемата от Fiat Bravo/Brava от AutoData-та и доколкото разбрах принципа за включване на ЕКУ-то е следния: Когато конт.ключ е в позиция "контакт" или "запалване" се подава напрежение (това не е захранване, а само сигнал) на ЕКУ-то на пин 13 от 24-пиновия куплунг на ЕКУ-то. Като получи сигнала от контактния ключ, ЕКУ-то "разбира", че е предстои евентуално стартиране на двигателя ... и трябва да се включи, да ци направи диагностикато, в разултат накоето лампичките по таблото които свтват за малко и после изгасват ... една от тях е лампичката на "умната дюза" която при мен въобще не светва.Между конт.ключ и 13пин на ЕКУ-то има само един предопазител 7.5А. Не знам тоно кой е тоя предпазител, но всички са проверени. Това е по схемата, но вероятно има един или повече куплунзи през които минава сигнала и може някъде там да се губи връзката ...ПП/ Сега прегледах контактния ключ и не намерих тънък кабел, които при завъртане на ключа да дава 12 волта. Най-долната клема трябва да е за това (май?) ... оранжев кабел трябва да е според схемата, но от клемореда не излиза кабел с таъв цвят ...Червеното реле - то ли трябва да се включи за да подаде захранване за ЕКУ-то? Дъждът ме наваля, седалката вече е вир-вода ... Продават ли някъде само клемореда?Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар