Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем.......

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем.......

    Здравейте колеги!Е така понеделнишки нещо ми стана с колицата!Лампата на маслото не спира да ми свети или само ми премигва /по рядко премигва/.Помислих си че е някаква грешка понее следа редовно маслото и първото нещо което ми дойде на акъла не да разкача акумулатора /хич не бях сигурен дали 6те помогне, но си мислех че понеже скоро слогих газ да не би да има нещо грешка/ не помогна, после долях и масло, на щеката ми показваше вече повече от нормалното ниво на което е било допреди това, и пак не иска да загасне!Какво да правя? Казват да погледна датчика?Къде е той?От какво може да стане това?Много ме е яд...... и направо незнам как да постъпя и какво да направя!??? Моля за помоща ви!

    #2
    абе най важно е да не я караш докато установиш причината
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Аз имах същия проблем, при мен също лампата за маслото взе да свети сел като и монтираха газова уредба и покарах известно време на газ /няколко дни/. Сменихме датчика за маслото но се оказа, че нетой е причината, а просто маслото с което карах колата се оказа някакво странно - на вид доста рядко, бяха ми го налели в един сервиз след един малък ремонт, който се наложи и това стана още докато бях в Италия. След като смених маслото с ново масло 10w40 всичко е нормално.

      Коментар


        #4
        не карай колата щом имаш масло и лампата свети ,може да е датчика ,но може и да е помпата както каза Митко ,което е опасно .нека да я видят в сервиз най-добре .
        фиатче Браво 2.0

        Коментар


          #5
          така ........ ходих и купих нов датчик за налягането на мсалото..... сменихме го с майсторчето тука и ламбето за маслото не иска да загасне....... Майстора каза че това е греда и то "от голямите"Почна да ми разказва за помпи лагери и куп други сложни неща!Пробва да провери дали колата има налягане на ръка (свали датчика и запуши с пръст и ме накара за момент да запаля и загася.Всичко стана в масло. Каза че налягането е доста добро и че колицата си има много добро налягане и да не се притеснявам за помпи и всички останали сложни неща).Подзвери се - подзвери и почна да се занимава с кабеляците.Даваше по някакъв начин късо на датчика с идеята лампичката да загасне но вместо да загасне тя, започваше да свети лампата на акумулатора.По тоя начин установи, че някой е разменил местата на буксите(защото датчика за налягането нямал нищо общо с лампата за акумулатора и не би следвало жицит от алтернаторъта да са към буксата за датчика)И сега размени местата на въпросните датчици и жици! Сега обаче ми свети постоянно лампата за акумулаторът.Лампата на маслото си свети така както би трябвало да е редно-паля и гасне.С лампата на акумулатора се справи като не я включи въобще!Каза че нещата са наред ..... обаче ..... чудя се защо пук ако са били разбъркани нещата досега не е имало проблем незнам ....... аз ко да правя ...... да оставя ли така нещата .... има ли някой схема или нещо да ми преразкаже как неговите неща се наредени и вързани да ги сверя с моите незнам ко да правя дайте съвет моля.....

          Коментар


            #6
            farnesin написа:
            Аз имах същия проблем, при мен също лампата за маслото взе да свети сел като и монтираха газова уредба и покарах известно време на газ /няколко дни/. Сменихме датчика за маслото но се оказа, че нетой е причината, а просто маслото с което карах колата се оказа някакво странно - на вид доста рядко, бяха ми го налели в един сервиз след един малък ремонт, който се наложи и това стана още докато бях в Италия. След като смених маслото с ново масло 10w40 всичко е нормално.
            А така и аз сум карал три или четири дни на газ!Датчика ми работи!Дали да не сменя маслото и да върна буксите им по старите места?Казаха ми да карам с минерално масло!? Да сменя довечера маслото и да видя дали ще се оправи??

            Коментар


              #7
              Брато моляте не се занимаваи с глупости ясно е че не е механичен проблемНай-вероятно ти е замасила някоя жица допира се до купето или нещо таковаотиди при електриджия(който разбира) а не при чекиджия Ще си спестиш пари и нерви - повярвай ми
              По добре по-късно с 20 минути на тоя свят от колкото 40 години по-рано на оня.
              Дедра Турбо Интеграле

              Коментар


                #8
                Re: проблем.......

                rymbym написа:
                Здравейте колеги!Е така понеделнишки нещо ми стана с колицата!Лампата на мслото не спира да ми свети или само ми премигва /по рядко премигва/.Помислих си че е някаква грешка понее следа редовно маслото и първото нещо което ми дойде на акъла не да разкача акумулатора /хич не бях сигурен дали 6те помогне, но си мислех че понеже скоро слогих газ да не би да има нещо грешка/ не помогна, после долях и масло, на щеката ми показваше вече повече от нормалното ниво на което е било допреди това, и пак не иска да загасне!Какво да правя? Казват да погледна датчика?Къде е той?От какво може да стане това?Много ме е яд...... и направо незнам как да постъпя и какво да направя!??? Моля за помоща ви!
                Провери първо дали е закачен кабела за датчика, може да не са го закачили и да опира на масаДатчика за налягане на маслото на 1.6/16 се намира под смукателните тръби, отпред на мотора, леко в дясно /към ск. кутия / , зад радиатораАко там всичко е ОК, тогава трябва някой да замери налягането на мслото или ако няма такъв, на риск си купуваш нов датчик и правиш пробата с него

                Коментар


                  #9
                  Re: проблем.......

                  hit-ko написа:
                  rymbym написа:
                  Здравейте колеги!Е така понеделнишки нещо ми стана с колицата!Лампата на мслото не спира да ми свети или само ми премигва /по рядко премигва/.Помислих си че е някаква грешка понее следа редовно маслото и първото нещо което ми дойде на акъла не да разкача акумулатора /хич не бях сигурен дали 6те помогне, но си мислех че понеже скоро слогих газ да не би да има нещо грешка/ не помогна, после долях и масло, на щеката ми показваше вече повече от нормалното ниво на което е било допреди това, и пак не иска да загасне!Какво да правя? Казват да погледна датчика?Къде е той?От какво може да стане това?Много ме е яд...... и направо незнам как да постъпя и какво да направя!??? Моля за помоща ви!
                  Провери първо дали е закачен кабела за датчика, може да не са го закачили и да опира на масаДатчика за налягане на маслото на 1.6/16 се намира под смукателните тръби, отпред на мотора, леко в дясно /към ск. кутия / , зад радиатораАко там всичко е ОК, тогава трябва някой да замери налягането на мслото или ако няма такъв, на риск си купуваш нов датчик и правиш пробата с него
                  Значи проверено е дали са закачени кабелите и т.н. нещото което провериха без уред е налягането,но за него казаха че е добре, и въпреки всичко купих и нов датчик но не е и от това.... ? hit-ko дай друга идея? Да взема да сменя маслото а?

                  Коментар


                    #10
                    ами сменяй го като ти се дават пари за глупостино не очаквай като смениш маслото и да ти изгасне лампата на акумулатора
                    По добре по-късно с 20 минути на тоя свят от колкото 40 години по-рано на оня.
                    Дедра Турбо Интеграле

                    Коментар


                      #11
                      Според мен ако сте разменили буксите и са си дошли на местото , по скоро тарси проблема в динамото.Може да не ти зарежда нормално и затожа да ти свети лампата за акумулатора.Не се сещем за друго да свети.
                      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                      Коментар


                        #12
                        Провери дали със сигурност датчика ти е вързан правилно дане този майстор да го е откачил отнякъде за да не ти свети лампата. Като за начало помоли някой ако има схема да ти каже какъв цвят е кабела до датчика и провери дали свързаният там е такъв цвят. Щом казваш, че налягането е ок значи проблема ти е за жичкаджия.
                        PUNTO 1.1 94г.

                        Коментар


                          #13
                          Тъй като се замисля положението ти е лошо. Сменил си датчика и пак свети значи не е от него и остава помпата да не прави налягане или да се е запушил тръбопровода на маслото към датчика.Размяната на кабелите на датчика с този на генератора ясно ти показва че кабелите са здрави и не опират на маса никъде.За още по нагледно да се убедиш то дай и двата кабела първо към датчика и ще видиш че ще ти светят и двете лампи на таблото . после ги дай към генератора и ще видиш като запалиш че ще угаснат и двете.И тогава остава или новия ти датчик и той да не работи или нямаш налягане на помпата.
                          Фиат Панда 1.2 2006година
                          Синджира си идва ,а козата я няма...

                          Коментар


                            #14
                            Така..... днес взех колата!Оказа се наистина, че са объркани кабелите!На датчика за налягането на маслото е бил вързан кабелът към алтернатора!А на алтернаторът този за датчика на маслото!И просто алтернатора е дал фира и заради това е светнала лампата за маслото!Въпреки всичко днес майсторът е замерил налягането и каза че е ок!Като е студена 4,а като загряла колата свалила към 2 и нещо!Та сега съм по спокоен даже направо щастлив! Ееее .... трябва да правя алтернатор сега..... но някак си идеята за алтернатора ми е по успокояваща отколкото за всички други неща свързани с налягането на маслото!

                            Коментар

                            Working...
                            X