Здравейте колеги!Е така понеделнишки нещо ми стана с колицата!Лампата на маслото не спира да ми свети или само ми премигва /по рядко премигва/.Помислих си че е някаква грешка понее следа редовно маслото и първото нещо което ми дойде на акъла не да разкача акумулатора /хич не бях сигурен дали 6те помогне, но си мислех че понеже скоро слогих газ да не би да има нещо грешка/ не помогна, после долях и масло, на щеката ми показваше вече повече от нормалното ниво на което е било допреди това, и пак не иска да загасне!Какво да правя? Казват да погледна датчика?Къде е той?От какво може да стане това?Много ме е яд...... и направо незнам как да постъпя и какво да направя!??? Моля за помоща ви!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем.......
Collapse
X
-
Аз имах същия проблем, при мен също лампата за маслото взе да свети сел като и монтираха газова уредба и покарах известно време на газ /няколко дни/. Сменихме датчика за маслото но се оказа, че нетой е причината, а просто маслото с което карах колата се оказа някакво странно - на вид доста рядко, бяха ми го налели в един сервиз след един малък ремонт, който се наложи и това стана още докато бях в Италия. След като смених маслото с ново масло 10w40 всичко е нормално.
Коментар
-
така ........ ходих и купих нов датчик за налягането на мсалото..... сменихме го с майсторчето тука и ламбето за маслото не иска да загасне....... Майстора каза че това е греда и то "от голямите"Почна да ми разказва за помпи лагери и куп други сложни неща!Пробва да провери дали колата има налягане на ръка (свали датчика и запуши с пръст и ме накара за момент да запаля и загася.Всичко стана в масло. Каза че налягането е доста добро и че колицата си има много добро налягане и да не се притеснявам за помпи и всички останали сложни неща).Подзвери се - подзвери и почна да се занимава с кабеляците.Даваше по някакъв начин късо на датчика с идеята лампичката да загасне но вместо да загасне тя, започваше да свети лампата на акумулатора.По тоя начин установи, че някой е разменил местата на буксите(защото датчика за налягането нямал нищо общо с лампата за акумулатора и не би следвало жицит от алтернаторъта да са към буксата за датчика)И сега размени местата на въпросните датчици и жици! Сега обаче ми свети постоянно лампата за акумулаторът.Лампата на маслото си свети така както би трябвало да е редно-паля и гасне.С лампата на акумулатора се справи като не я включи въобще!Каза че нещата са наред ..... обаче ..... чудя се защо пук ако са били разбъркани нещата досега не е имало проблем незнам ....... аз ко да правя ...... да оставя ли така нещата .... има ли някой схема или нещо да ми преразкаже как неговите неща се наредени и вързани да ги сверя с моите незнам ко да правя дайте съвет моля.....
Коментар
-
farnesin написа:Аз имах същия проблем, при мен също лампата за маслото взе да свети сел като и монтираха газова уредба и покарах известно време на газ /няколко дни/. Сменихме датчика за маслото но се оказа, че нетой е причината, а просто маслото с което карах колата се оказа някакво странно - на вид доста рядко, бяха ми го налели в един сервиз след един малък ремонт, който се наложи и това стана още докато бях в Италия. След като смених маслото с ново масло 10w40 всичко е нормално.
Коментар
-
Брато моляте не се занимаваи с глупости ясно е че не е механичен проблемНай-вероятно ти е замасила някоя жица допира се до купето или нещо таковаотиди при електриджия(който разбира) а не при чекиджия Ще си спестиш пари и нерви - повярвай миПо добре по-късно с 20 минути на тоя свят от колкото 40 години по-рано на оня.
Дедра Турбо Интеграле
Коментар
-
Re: проблем.......
rymbym написа:Здравейте колеги!Е така понеделнишки нещо ми стана с колицата!Лампата на мслото не спира да ми свети или само ми премигва /по рядко премигва/.Помислих си че е някаква грешка понее следа редовно маслото и първото нещо което ми дойде на акъла не да разкача акумулатора /хич не бях сигурен дали 6те помогне, но си мислех че понеже скоро слогих газ да не би да има нещо грешка/ не помогна, после долях и масло, на щеката ми показваше вече повече от нормалното ниво на което е било допреди това, и пак не иска да загасне!Какво да правя? Казват да погледна датчика?Къде е той?От какво може да стане това?Много ме е яд...... и направо незнам как да постъпя и какво да направя!??? Моля за помоща ви!
Коментар
-
Re: проблем.......
hit-ko написа:rymbym написа:Здравейте колеги!Е така понеделнишки нещо ми стана с колицата!Лампата на мслото не спира да ми свети или само ми премигва /по рядко премигва/.Помислих си че е някаква грешка понее следа редовно маслото и първото нещо което ми дойде на акъла не да разкача акумулатора /хич не бях сигурен дали 6те помогне, но си мислех че понеже скоро слогих газ да не би да има нещо грешка/ не помогна, после долях и масло, на щеката ми показваше вече повече от нормалното ниво на което е било допреди това, и пак не иска да загасне!Какво да правя? Казват да погледна датчика?Къде е той?От какво може да стане това?Много ме е яд...... и направо незнам как да постъпя и какво да направя!??? Моля за помоща ви!
Коментар
-
Провери дали със сигурност датчика ти е вързан правилно дане този майстор да го е откачил отнякъде за да не ти свети лампата. Като за начало помоли някой ако има схема да ти каже какъв цвят е кабела до датчика и провери дали свързаният там е такъв цвят. Щом казваш, че налягането е ок значи проблема ти е за жичкаджия.PUNTO 1.1 94г.
Коментар
-
Тъй като се замисля положението ти е лошо. Сменил си датчика и пак свети значи не е от него и остава помпата да не прави налягане или да се е запушил тръбопровода на маслото към датчика.Размяната на кабелите на датчика с този на генератора ясно ти показва че кабелите са здрави и не опират на маса никъде.За още по нагледно да се убедиш то дай и двата кабела първо към датчика и ще видиш че ще ти светят и двете лампи на таблото . после ги дай към генератора и ще видиш като запалиш че ще угаснат и двете.И тогава остава или новия ти датчик и той да не работи или нямаш налягане на помпата.
Коментар
-
Така..... днес взех колата!Оказа се наистина, че са объркани кабелите!На датчика за налягането на маслото е бил вързан кабелът към алтернатора!А на алтернаторът този за датчика на маслото!И просто алтернатора е дал фира и заради това е светнала лампата за маслото!Въпреки всичко днес майсторът е замерил налягането и каза че е ок!Като е студена 4,а като загряла колата свалила към 2 и нещо!Та сега съм по спокоен даже направо щастлив! Ееее .... трябва да правя алтернатор сега..... но някак си идеята за алтернатора ми е по успокояваща отколкото за всички други неща свързани с налягането на маслото!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар