Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Клапан бензинови пари

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Danchojn написа:
    Понеже оригиналната капачка на резервоара не се заключваше я смених! Тази която поставих, уж беше за моята кола. Новата със сигурност има клапан, който се отваря в посока от вън на вътре. Да не би да не трябва да го има?Преди време Христо(Хитко) ми каза че било нормално резервоара да изпуска налягане при отваряне на капачката. Аз лично това не мога да си го обясна. Първо се харчи от резервоара гориво. Второ канистера също работи в посока изтегляне от резервоара. Ако не постъпва въздух на вътре през клапана на капачката ще стане лошо. Направо може да се сгъне резервоара. Не вярвам да има отделно някъде такъв клапан, ама знам ли!Може ли да има някаква връзка?
    Има връзка и каквато капачка да поставиш на резервоара,няма да ти се смачка.Разгледай канистера и ще видиш че самия той има връзка с атмосферата,но връзката минава през графитния филтър и там се отделят бензиновите пари.Нещо като противогаз.

    Коментар


      #17
      Stefan Hadjov написа:
      Danchojn написа:
      Понеже оригиналната капачка на резервоара не се заключваше я смених! Тази която поставих, уж беше за моята кола. Новата със сигурност има клапан, който се отваря в посока от вън на вътре. Да не би да не трябва да го има?Преди време Христо(Хитко) ми каза че било нормално резервоара да изпуска налягане при отваряне на капачката. Аз лично това не мога да си го обясна. Първо се харчи от резервоара гориво. Второ канистера също работи в посока изтегляне от резервоара. Ако не постъпва въздух на вътре през клапана на капачката ще стане лошо. Направо може да се сгъне резервоара. Не вярвам да има отделно някъде такъв клапан, ама знам ли!Може ли да има някаква връзка?
      Има връзка и каквато капачка да поставиш на резервоара,няма да ти се смачка.Разгледай канистера и ще видиш че самия той има връзка с атмосферата,но връзката минава през графитния филтър и там се отделят бензиновите пари.Нещо като противогаз.
      Ясно, благодаря!
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        Здравейте колеги!С поставянето на оригиналната капачка нещата малко се промениха но не така както си мислех. Ето разликите а дали така трябва да бъде незнам.1. На студен ДВГ не го чувам, докато автомобила не мине 30км/ч. 2. Преди, на празен ход и топъл двг, като вдигна 1500об. започваше да работи и не спираше. Сега ако запазя оборотите постоянни - трака малко и спира. Същото се получава и на горе - например 1600, 2000 и т.н.Този клапан се включва винаги над 1500(поне по моя оборотомер) и ако увеличавам оборотите постепенно не спира. Спира моментално като пусна газта. В движение не мога да кажа какво става защото трябва да е адски тихо за да го чуя вообще.Довечера имам уговорка с Бобо да направим една диагностика, пък да видим. Неговия телефон го взех от раздела Магазини и сервизи.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          Здравейте колеги!Както бях писал, ходих при Бобо на диагностика - 30лв. Промените в поведението на Канистера, които бях забелязъл, се оказаха вече правилното му поведение. Т.е. всичко е наред. Благодаря на всички за участието в темата!Благодаря и на екипа на АХМ-Ауто, които за 1 ден ми доставиха правилна капачка за резервоара - с ключ. То ако голям човек тръгне да прави беля, ще я направи, но както са го оставили италианците и дете докато си играе може да напъха какво ли не. Виждал съм подобно нещо и когато автомобила е на улицата, никой не е застрахован. Та така, липсата на заключване на резервоара ме доведоха до тези приключения.Лек ден на всички!
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар

          Working...
          X