Понеже ми спукаха капака на двигателя(този на главата), си поръчах друг втора употреба.За съжаление обаче той бе в окаяно състояние Окислен, мазен......Първо го минах на водоструйка, която смъкна мазнотията но останаха тъмни петна , които са като окис.Взех ситна шкурка от магазин за автобои, която се използва на сухо(нещо като заместител на водната шкурка) и имаше ефект но не ми харесва.Само като знам как ми изглежда двигателя с мояси капак"свети кат светулка" тоя хич не ми допада.Затова реших да го боядисам, но тук идва въпроса с какво!Цвета на който съм се спрял е матов.Идея за устойчив на температура спрей , подходящ за тази операция?Благодаря на всеки отзовал се!Ще с ерадвам ако някой е правил тази оперцаия и качи снимка на творението си п.с.Ето ми двигателя с неговия си капак, вероятно ще дам да го заварят с аргон, но нямам намерение да сменям постоянно капаци и тоя ще си ми стои в запас!В червено съм оградил захабено място, но на новодошлия капак трудно мога да оградя чист свеж участък
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
С какъв спрей да боядисам капака на двигателя?
Collapse
X
-
В магазините за бои предлагат спрейове, които са температуро-устойчиви и са подходящи дори за спирачни апарати.Със сигурност има червен, зелен, син и черен. Виждал съм боядисано със "спрей за джанти", който наприличва на никел и е относително устойчив.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
-
Ако бях на твое място(а скоро ще бъда) бих направил следното:Капака задължително на песъкоструй или си правиш набързо това.След това имаш два варианта-прахово боядисване или китване,шлайфане и автобоя. При мен искам да се получи нещо като на втората снимка но с изцяло полиран капак над бобините.
Коментар
-
Не можах да намеря пясъкострйка!За сметка на това пък бях още по надъхан да видя какво мога да направя.....и мисля, че се справих много добре.Цялата процедура бе следната: обилно напръскаване с обезмаслител и минаване на водоструйка, използване на финна шкурка на сухо(нещо като водна шкурка).Резултата не бе задоволителен и започнах отначало в домашни условия. Препарат за почистване на петна и силни замърсявания на 1Z (Xenum), 30 минути търкане с една четка, препарата буквално разграждаше всички остатъчни петна и налепи и много се пенеше.После изплакнах капака и го оставих да поисъхне.След това взех едни как да кажа не знам, утре ще кача снимки и на тези платове (телена вълна два размера по -груба и по-финна) взех ги от автобояджия.С едната и другата търкане по-около 10 мин.Пак изплакнах капака и го оставих да исъхне.Днес купих високо темепературен спрей BODY Silver издържащ до 600 градуса(цена 9 лв) и като се прибрах се заех с пръскането и резултата ми хареса, поне на мен.Утре ще кача снимки на всичко което ми помага в това ми начинание както и снимки на капака Сумата която ми бе необходима за възстановяването вида на капака е 15 лв Благодаря на всики отзовали се!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Колега, само да те питам като сваляш този капак после как го стягаш?(капака на клапаните ли как се води) На ръка или с динамометър?Иначе за алуминия, аз на един скутер търках капака на скоростната кутия, че беше текло едно масло и след няколко дена лъскавото си се беше потъмнило, пак се беше окислилFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Много добре е станало. Само че и аз имам няколко въпроса.1. Как се счупи предишния капак?2. Боята която си използвал, написано ли е изрично че става за алуминий, защото мойте наблюдения и опит подсказват, че първо трябва грунт иначе ще падне?3. Надявам се не си боядисвал от вътре!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
1.Капака го досчупиха в сервиз, крайното ухо към дросела.Стегнаха малко повече на ръка и се цепна качествено, беше леко пукнат и сега е много пукнат(за сега не тече) 2.В магазина за автобои питах изрично за такъв спрей, и ми дадоха този с думите "това е наистина качествено и гарантирано няма да се бели).За грунд нищо не споменаха!3.Капака не е боядисан от вътрешната страна, само горната му част! едит: до колкото знам се стяга с динометричен ключ, но на моя го стегнаха на ръка и цъфнаnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
dimmX написа:1.Капака го досчупиха в сервиз, крайното ухо към дросела.Стегнаха малко повече на ръка и се цепна качествено, беше леко пукнат и сега е много пукнат(за сега не тече) 2.В магазина за автобои питах изрично за такъв спрей, и ми дадоха този с думите "това е наистина качествено и гарантирано няма да се бели).За грунд нищо не споменаха!3.Капака не е боядисан от вътрешната страна, само горната му част! едит: до колкото знам се стяга с динометричен ключ, но на моя го стегнаха на ръка и цъфнаPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар