Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да запаля Габарит ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Mitko написа:
    Ами именно това с ключа е парк светлината. Да оставиш колата на габарити като всичко друго е изключено.
    ...туй ясно... знам си още от началото как се пуска аз за мигача питам... дали като го цъкнеш и светва само от едната страна?
    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

    Коментар


      #17
      Mazgarev написа:
      Mitko написа:
      Ами именно това с ключа е парк светлината. Да оставиш колата на габарити като всичко друго е изключено.
      ...туй ясно... знам си още от началото как се пуска аз за мигача питам... дали като го цъкнеш и светва само от едната страна?
      Не при Фиата не става пробвал съм. Светят само двата. Дано снимките да са ви били полезни. Ако има още нещо питайте и ще снимам
      Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
      Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
      Совалката средно на LPG
      Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

      Коментар


        #18
        Mitko написа:
        Ами номера с мигача е парк светлината при немските возила. Светва в тази посока накъдето е цъкнат мигача. При FIAT единствения начин е с ключа при което се запалват всички габарити.
        ...на баща ми е немска но при него не с мигачите а с копчето за светлините става...а можете ли да кажете колко се харчи при това положение от акумулатора и колко време можем да си позволим в такова положение?
        FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

        Коментар


          #19
          Mazgarev написа:
          а можете ли да кажете колко се харчи при това положение от акумулатора и колко време можем да си позволим в такова положение?
          Можеш да сметнеш и сам. Какво имаме???2бр крушки на габаритите отзад Х 5 вата= 10вата + 2бр отпред Х 2 вата + 2бр на номера отзад Х 2 вата = 16 вата, сложи и по таблото дето ще ти свети още 1 ват (те са мънички) = 17 вата / 12 волта = 1,5 ампера горе доле.Ако акумулатора ти е примерно 55-60а/ч и е добре зареден спокойно можеш и една нощ да изкараш ( на теория) - 10ч.Х1,5амп = 15а/ч - макар че е доста относително. На теория след това не би трябвало да има проблеми с паленето, но това е при идеални условия - добър акумулатор, липса на други утечки, 20 С температура и т.н. Аз със моя 6 годишен акумулатор не бих я оставял повече от 4-5 часа. Макар че сега отпред на габарита съм с едни бели светодиоди - те консумират общо двата някакви миливати и пестя. Абе оставяш ли я за много часове на ’парк’ гледай да си на нанадолнище - ако не иска да врътне - пускаш и палиш на втора.Всичко това идва да каже най общото изявление - ’много е готино ама да се ползва за малко’.
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #20
            Mitko написа:
            Това се нарича парк светлина и при опел също може да се пусне без да пищи зумера. Просто на изваден ключ цъкни мигача и единия габарит ще светне.
            А не е така, Митко, поне не за всички опели.И аз съм виждал много коли от всякакви марки, на които при забравен мигач след изключване на двигателя свети съответния габарит. Има даже и коли, ма които и чистачките продължават да работят при изключен двигател, без майтап Но това не е валидно за всички модели.
            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

            Коментар


              #21
              Mazgarev написа:
              Mitko написа:
              Ами номера с мигача е парк светлината при немските возила. Светва в тази посока накъдето е цъкнат мигача. При FIAT единствения начин е с ключа при което се запалват всички габарити.
              ...на баща ми е немска но при него не с мигачите а с копчето за светлините става...а можете ли да кажете колко се харчи при това положение от акумулатора и колко време можем да си позволим в такова положение?
              Ако е БМВ начина е друг

              Коментар


                #22
                изненадан съм. за пръв път във форума чета толкова неверни мнения, породени само от нашето незнание. след като вече на всички стана ясно как се пускат габарити при изваден ключ, да опровергая и колегите според които това не било много ефективно. другите коли могат само да мечтаят за тази екстра. ЩОМ ИЗГАСИШ КОЛАТА И ГАСНАТ И ФАРОВЕТЕ, БЕЗ ПИЩЕНЕ И ДРУГИ ТАКИВА ГЛУПОСТИ. ЕДИНСТВЕНО СЪС ДОПЪЛНИТЕЛНОТО НАТИСКАНЕ И ЗАВЪРТАНЕ СЕ ОСТАВЯ НА ГАБАРИТ. благодарение на това никога не ми се е случвало да си забравя фаровете и да си прецакам акумулатора. ТАКА ЧЕ КОЛЕГИ ПОКЛОН ПРЕД ТОВА СВЕЖО ИНЖИНЕРНО ХРУМВАНЕ.
                TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046

                Коментар


                  #23
                  За мен примерно беше интересно че при това положение свети лампата за включени светлини за мъгла отпред, а самите светлини не светят. Също, към фаровете за мъгла съм вързал един датчик за акумулатор, той също свети. Тоест, заобикаля се управление за тези светлини и те седят загасени.
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар

                  Working...
                  X