Момчета (и момичета), радиаторът ми протече сериозно. Занесох го на някакъв майстор, който го закрепи, но ме предупреди че дълго няма да изкара. Целият е корозирал, питата направо се рони с ръка...Тръгнах да търся нов и се оказаха 2 неща - първо, че съвсем същия просто няма. В повечето магазини моя модел Темпра 1.8i.e. 159.А4.000 го няма в каталозите. Намерих подобен радиатор в един от магазините, но има един отвор в повече (фи 8, не знам за къде може да е). Също така този (новия) е по-голям от моя, въпреки това се събира и има как да се хване. Второто е цената - около 230 лв. Четох някъде из един руски сайт (тук някаде имаше линк), че може да се замени с радиатор от Лада 2106. Питам - някой правил ли е нещо подобно, няма значение с какъв радиатор, просто да върши работа и да е по-евтин? За втора употреба не съм навит, защото искат 80-100 лв, а не се знае колко е изгнил. (Новият за Лада е 110 лв).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Радиатор за 159.А4.000
Collapse
X
-
Ще помисля пак за втора употреба, но се съмнявам, че за 1 година пак ще стане същия. Доколкото знам масово радиаторите на нашите коли корозират по подобен начин... Ще ми се нов да сложа, но ще видим в крайна сметка. Засега ще карам с този, докато издържи, пък като протече пак ще му мисля, зависи какъв ще ми е хала на джоба тогава...А иначе този едва ли може да се поправи - значи оребрението на тръбичките се рони с ръка (или от само-себе-си), след което тръбичките се раздуват и се пукат. Имам няколко спукани (сега са запоени) и няколко раздути в очакване на спукване . Но така или иначе, като го няма оребрението се намалява топлообменната повъхност и в един момент, дори да е здрав, радиаторът няма да върши работа.
-
за радиатора......
Immortal написа:Ще помисля пак за втора употреба, но се съмнявам, че за 1 година пак ще стане същия. Доколкото знам масово радиаторите на нашите коли корозират по подобен начин... Ще ми се нов да сложа, но ще видим в крайна сметка. Засега ще карам с този, докато издържи, пък като протече пак ще му мисля, зависи какъв ще ми е хала на джоба тогава...А иначе този едва ли може да се поправи - значи оребрението на тръбичките се рони с ръка (или от само-себе-си), след което тръбичките се раздуват и се пукат. Имам няколко спукани (сега са запоени) и няколко раздути в очакване на спукване . Но така или иначе, като го няма оребрението се намалява топлообменната повъхност и в един момент, дори да е здрав, радиаторът няма да върши работа.
Коментар
-
Издържа 1 седмица ...Пак се разтече, че и антифриза изгубих, направо го изхфърли като гейзер. Ща не ща - трябва да купувам. Намерих као моя на една морга в Ямбол за 100 лв, но нямах толкова в себе си. Днес ще обиколя в Сливен, щото преди известно време имаше един за 80 - ако стои и е в добро състояние - той ще е. Нов в Ямбол е по-евтин - 205 лв, но засега ще се размина по известни причини.Изкушава ме възможността да сложа чисто нов от Самара - 87 лв., но ме притеснява, че е с доста по-малка топлообменна площ. Все пак Самарата е 1.5. Иначе и тръбите, и датчика пасват, за закрепването ще измисля някакви планки... Днес ще е денят Х, дано не взема грешно решение...давайте до след обяд идеи. Разполагам с около 120 лв максимум. (т.е. нов отпада като вариант).
Коментар
-
pugsy написа:slagylsym ot lada i nqma[e problemi s nego no posle si vzeh za tipo i sega mi sedi tozi
Коментар
-
Сършиха се мъките с радиатора!!! (Дано!)В крайна сметка се оказа, че този радиатор, дето ми бяха казали че е 80 лв (не го бях виждал) е от Темпра с климатик и топлообменника на климатика беше все още хванат за него, а самия радиатор е в перфектно състояние (запазен от топлообменника). Абсолютно същия като моя, само дето има един отвор в повече, но го запуших. Засега всичко вече е наред, стискайте палци.А иначе неволите с ФИАТа ми не свършиха. Но за това в друга тема.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар