Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблемен съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблемен съединител

    Проблема се изразява в това,че няколко пъти вече като натисна съединителя за смяна на предавка или за тръгване остава долу и не се отлепя.След няколко секунди сам се вдига,но с голям ряз.Каква може да е причината за това задържане...? При тръгване ,когато съединителят вече е почти на нормалното си ниво се получават вибрации и колата притръсва.... (колата е фиат браво 1.4 12в)

    #2
    Помпа на педала на съединителя.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      Съединителят е с жило не е хидравличен...

      Коментар


        #4
        aStr4l написа:
        Съединителят е с жило не е хидравличен...
        Моя грешка.Интересно в EPER го виждам с помпа.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          Според мен - или притискателят прави проблем , или жилото.
          Моля,пишете малко по-грамотно...

          Коментар


            #6
            според мен причината за задържане то може да е някъде в оста която движи лагера,а причината за тресенето при тръгване е в притескателя не зацепва равномерно.
            TIPO Sedicivalvole

            Коментар


              #7
              Re: Проблемен съединител

              aStr4l написа:
              След няколко секунди сам се вдига,но с голям ряз.
              Обърни внимание на жилото. Ако е замърсено от едната страна при натискане замърсената част влиза в бронята, получава се заклинване и това пречи жилото да се върне в нормално положение.
              Bravo 1.6 / 16

              Коментар


                #8
                Хидравличен е само на 2.0 (95-98 ) , и на 1.2, 2.0 и 1.9 ЖТД (98-01) Да не би да си гледал за 1.2 ?Ето картинка на педала с жилото при 1.4
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #9
                  Понеже не го прави всеки ден това,като отида в сервиза незнам дали ще могат да ми отговорят правилно от какво става така,за да го оправят.Не искам да се получи така ,че съм сменил целия комплект съединител и съм се оръсил 300 лв. и проблема си е останал...

                  Коментар


                    #10
                    Може жилото да си е направило канал в кожуха или направо да се е сцепил кожуха. При мен поне беше второто.
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #11
                      Колега- смажи или смени жилото /и пак го смажи с масло/, смажи и втулките на педала. Ако не се оправи- тогава се търси причината в самия съединител. Капни и на горната втулка на вилката масло.п.п. при закъсано жило или окопаване в кожуха както писа колегата или пукнатини във външната му изолация- най- добре е да се смени. Търси по- читаво, не само цената да те води.

                      Коментар

                      Working...
                      X