Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Aktivkohlesystem

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Aktivkohlesystem

    Къде се намира Ventil fur aktivkohlesystem

    #2
    Re: Aktivkohlesystem

    колев написа:
    Къде се намира Ventil fur aktivkohlesystem
    Колега,какво ще рече това на български?-подозирам,че става въпрос за съда с активен въглен,и ел.клапана,управляващ системата,но не разбирам особено немски...
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      този вентил го има насхемата в немското ръководство и буквалния превод от немски е вентил на въглеродната система , но аз не го разпознавам на самата кола

      Коментар


        #4
        колев написа:
        този вентил го има насхемата в немското ръководство и буквалния превод от немски е вентил на въглеродната система , но аз не го разпознавам на самата кола
        Клапана/вентил служи да пропуска по команда от ЕКУ през съда с активен въглен изпаренията от бензиновия резервоар за следващо доизгаряне в двигателя с цел намаляване вредните емисии-намира се между съда и входящия колектор на ДВГ/по принцип/ -за по точно пиши за какъв ДВГ/кола става дума?
        Ex. Grande Punto Driver

        Коментар


          #5
          Fiat Marea 1.6 1997 година бензин

          Коментар


            #6
            При мен този клапан се следи от ECU-то и при последната диагностика беше записана грешка в работата му. Системата по принцип работи така: бензиновите пари от резервоара за гориво се задържат в съда с активен въглен (адсорбера), след загряване на двигателя, електромагнитния клапан трябва да се отвори и натрупаните бензинови пари отиват в смукателния колектор на двигателя.Чудя се дали е възможно, ако клапана остава продължително време отворен, двигателя да смуче въздух от там и да се получава бедна смес. Някой да е имал подобен проблем? А самия клапан подлежи ли на ремонт?
            2.4 JTD

            Коментар


              #7
              Ernom написа:
              При мен този клапан се следи от ECU-то и при последната диагностика беше записана грешка в работата му. Системата по принцип работи така: бензиновите пари от резервоара за гориво се задържат в съда с активен въглен (адсорбера), след загряване на двигателя, електромагнитния клапан трябва да се отвори и натрупаните бензинови пари отиват в смукателния колектор на двигателя.Чудя се дали е възможно, ако клапана остава продължително време отворен, двигателя да смуче въздух от там и да се получава бедна смес. Някой да е имал подобен проблем? А самия клапан подлежи ли на ремонт?
              Няма как да смуче въздух от там. Ако седи постоянно отворен ще смуче пари от резервоара, а те няма как да обеднят сместта.Тази система може да се шунтира, не играе голяма роля - прави се с цел екология, а не икономия Най-добре е да не се пипа А ако някой реши да я ремонтира то според мен няма смисъл да се вкарват пари за това
              http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
              Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
              FIAT Punto 02' 1.9 JTD
              FIAT Punto 99' 1.7 TD

              Коментар

              Working...
              X