Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със съединителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Shefy написа:
    Най-важното при смяната е да се центрова добре феродовия диск, за да не притриса при потегляне
    Даже и да има някакво изместване,а то ще е в рамките на милиметър или част от него при първото натискане на съединителя и отделянето всичко си отива на мястото.В противен случай няма до можеш да сглобиш кутията към блока.А тази фиксация повечето майстори я правят с дорник или амбеажна ос от стара кутия с цел по лесно сглобяване.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #17
      Re: съединител

      ///// написа:
      Shefy написа:
      Най-важното при смяната е да се центрова добре феродовия диск, за да не притриса при потегляне
      Колега, ще те помоля да не пишеш глупости. Прави са колегите, недей да ги учудваш с гаражаджийски твърдения. Центроването на феродовия диск е само за да си паснат шлиците при монтажа на скоростната кутия и няма нищо общо с тресенето при потегляне.Коце, какво да ти кажа, дори и на Хитко да се обадиш - и той ще ти каже, че има АР. Вече на какъв екземпляр ще налетиш е друга работа, ама и някое Валео да сложиш - пак не се знае колко е Валео. 100 лева са нормални за смяната на съединителя пунто МК1. Като знам колко е лесно... Ама пак за цени в София нищо не мога да кажа.
      Гаражаджийски твърдения, ок може да съм сгрешил. След като ще се правим на интересни, може да си спестим обръщението колега, защото в случая ми звучи доста лицемерно.

      Коментар


        #18
        Re: съединител

        Shefy написа:
        ///// написа:
        Shefy написа:
        Най-важното при смяната е да се центрова добре феродовия диск, за да не притриса при потегляне
        Колега, ще те помоля да не пишеш глупости. Прави са колегите, недей да ги учудваш с гаражаджийски твърдения. Центроването на феродовия диск е само за да си паснат шлиците при монтажа на скоростната кутия и няма нищо общо с тресенето при потегляне.Коце, какво да ти кажа, дори и на Хитко да се обадиш - и той ще ти каже, че има АР. Вече на какъв екземпляр ще налетиш е друга работа, ама и някое Валео да сложиш - пак не се знае колко е Валео. 100 лева са нормални за смяната на съединителя пунто МК1. Като знам колко е лесно... Ама пак за цени в София нищо не мога да кажа.
        Гаражаджийски твърдения, ок може да съм сгрешил. След като ще се правим на интересни, може да си спестим обръщението колега, защото в случая ми звучи доста лицемерно.
        Не се обиждай! Хора сме, грешим! Всеки от нас може да напише нещо погрешно, затова сме тук, да си откриваме грешките и да си помагаме. За мен друго е по-важно в случая - ок може да съм сгрешил. Това доста рядко се среща, което ви прави чест.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          Сменяй комплект съединител че аз смених само феродовия диск и сега при потегляне има едно скърцане --абе направо виене та сега трябва пак да свалям скоростната кутия и да сменям комплект ! А и феродовия диск е някаква марка "МЕКАРМ" слагай качествени части че аз така си изпатих
          LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

          Коментар


            #20
            кола

            аз гледах 3-4марки поне опаковките бяха различни ама вътре почти едно и също все някъде има АР щамповано има и щампа ФИАТ а цената е от 80 до 168 лв за комплект като го сменях преди 4 години и около 80000 км взех комплект сега също дори и семеринга съм взел дано го слогат както трябва не намерих ВАЛЕО точно като за моята кола че малко е различнен сега купих ФИАТ уж оригинал
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #21
              Re: кола

              kluchar написа:
              аз гледах 3-4марки поне опаковките бяха различни ама вътре почти едно и също все някъде има АР щамповано има и щампа ФИАТ а цената е от 80 до 168 лв за комплект като го сменях преди 4 години и около 80000 км взех комплект сега също дори и семеринга съм взел дано го слогат както трябва не намерих ВАЛЕО точно като за моята кола че малко е различнен сега купих ФИАТ уж оригинал
              Дано всичко е наред! Успех!
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                maxuel82 написа:
                А и феродовия диск е някаква марка "МЕКАРМ" слагай качествени части че аз така си изпатих
                Марката е най-големи проблем в случая
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Re: кола

                  kluchar написа:
                  а цената е от 80 до 168 лв за комплект
                  Откъде толкова ефтини колега ???? на мен за комплект ми искаха 240лв и то за комплект с неясен произход ? 86лв дадох само за феродовия диск МЕКАРМ Добре че си го сменях сам та и пари за майстор не дадох !Иначе ми търсеха само за работа 100лв Като го смениш кажи какъв комплект си сложил и колко ти е струвала работата и комплекта !!! Че и аз скоро ще свалям скоростната кутия ! само да довърша канала
                  LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                  Коментар


                    #24
                    съединител

                    за Пунтото е по евтино а и нали нещо с отстърка пазаруваме та за това
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #25
                      Re: съединител

                      kluchar написа:
                      за Пунтото е по евтино а и нали нещо с отстърка пазаруваме та за това
                      A ясно !! От ЕВРО 07 ли го купи или от някъде другаде ??? И каква е тая марка "ФИАТ" ?? Аз такова нещо не съм виждал Ако е добър да си купя и за мойта кола ?
                      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                      Коментар


                        #26
                        съединител

                        не от Стамболийски 155 нищо не пише на кутията само Фиат Оригинал има и гаранция ама аз така го взех щото не знаех какво точно трябва да сменям имаше от няколко фирми и все пишеше АП на някой пишеше че е правено за ФИАТ има и Валео ама сега за моята нямаше от доста магазини гледах нещо все ми се струваха не доправени този дет съм го взел дано искара повече
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #27
                          съединител

                          Колата е пак в движение с нов съединител учудващо е че педала е пного лек по лек доли и от газта все едно се е откачил Беше сменен за един слетобят за 120 лв и семеринга дори Бяха е зазкачили цялата скоростна остана изпускателната система да си доправят едни майстори и колата е готова за дълък път Всъщност проблема беше в Тъпия лагер беше се разпаднал има и някаква пластмаса и тя беше изгоряла почти иначе дисковете са си наред огледалния е като нов а и феродовия има още да кара ако на някой му трябват има 2 комплекта и преди пак лагера беше заминал
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #28
                            Re: съединител

                            kluchar написа:
                            Колата е пак в движение с нов съединител учудващо е че педала е пного лек по лек доли и от газта все едно се е откачил Беше сменен за един слетобят за 120 лв и семеринга дори Бяха е зазкачили цялата скоростна остана изпускателната система да си доправят едни майстори и колата е готова за дълък път Всъщност проблема беше в Тъпия лагер беше се разпаднал има и някаква пластмаса и тя беше изгоряла почти иначе дисковете са си наред огледалния е като нов а и феродовия има още да кара ако на някой му трябват има 2 комплекта и преди пак лагера беше заминал
                            Пожелавам ти да нямаш проблеми и много километри.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар

                            Working...
                            X