Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със съединителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със съединителя

    От няколко седмици като натисках съединителя нещо стържеше /понякога / Вчера буквално отказа да се включват скоростите замириса на гадно .Сега търсих съединител гледам няколко марки а вътре все едни AP само че на едните пише че е за Фиат има и гаранция а другите няма Малко дървени ми изглеждат преди като е взех колата го смених ама с ВАЛЕО сега не намерих като за моя модел За смяна ми търсат от 100 до 200 лв .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    #2
    Аз бих взел АР.Само като го сменяш да не се учат на твоята кола.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      кола

      Оставил съм колата в един сервиз на Витошка и България под моста дотам можах да е закарам Приятели със сервиз ми искаха повече пари от сега уговорените 100 лв Взел съм и семеринга да го сменят поне сато отварят за съединитела и това да свърша а иначе на съединитела пие ФИАТ с гаранция бил е 165 лв да видим като го сложат уж има доста коли дано го сложат като хората ме познавам човека просто един ме насочи към там а и нямаше начин как да е разкарвам повече из София То май няма много работи за нягласаване по съединитела
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Поставянето не е философия. По-скоро качеството на съединителя. Оригинален, много ли е скъп? Аз бих заложил на Валео. И за АР не се чуват лоши работи, но лични наблюдения нямам.Това ще е 3-ти съединител за този автомобил до колкото разбирам, затова не е лошо да се прецени в каква степен е износен и маховика. Нали от едната страна на феродовия диск е той. Та да не почне да придърпва с новия съединител.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          Най-важното при смяната е да се центрова добре феродовия диск, за да не притриса при потегляне

          Коментар


            #6
            съединител

            Взех уж оригинален сега го занесох на момчетата дано утре го сменят преди сигурно не са го нагласили като хората та понякога пригрисаше при потегляне
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: съединител

              kluchar написа:
              Взех уж оригинален сега го занесох на момчетата дано утре го сменят преди сигурно не са го нагласили като хората та понякога пригрисаше при потегляне
              Много често се случва, преди време се возих на една Вектра и направо ми паднаха пломбите от тресене. След смяната може да се приеме за нормално притрисането, но това е първите километри пробег, след това трябва да се оправи. Като сменихме на Браво-то обаче с първото тръгване всичко беше наред. Успех колега, дано нямаш ядове! :D

              Коментар


                #8
                Не искам да се приема като заяждане, но какво значи да се центрова добре ?Той или ляга или не ляга ?
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  кола

                  сигурно има нещо като центроване щото и един приятел от Англия и той казва нещо такова сега си говорим точно за това ще погледна и снимките за смяна http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/fiat.htm
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    Не искам да се приема като заяждане, но какво значи да се центрова добре ?Той или ляга или не ляга ?
                    Така е, но трябва да се центрова към отвора на коляновия вал, точно в средата на маховика и после се стяга притискателния диск. На пръв поглед нищо не е, но леко да се измести от центъра и почва да се тресе. Отделно, ако не е добре сложен трудно влиза скоростната кутия. Дано си ме разбрал колега Моя лично го центровах с един дорник и го стегнах, но двигателя беше на земята и беше много удобно )

                    Коментар


                      #11
                      И аз нещо не разбирам! Ако феродовия диск не е по средата, как изобщо ще се монтират скоростите? Нали вала от скоростите влиза на шлиц, във феродовия диск. Освен това вала на скоростната кутия и двг са на една ос. Как ще има разминаване?
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Danchojn написа:
                        И аз нещо не разбирам! Ако феродовия диск не е по средата, как изобщо ще се монтират скоростите? Нали вала от скоростите влиза на шлиц, във феродовия диск. Освен това вала на скоростната кутия и двг са на една ос. Как ще има разминаване?
                        Влиза да, но може да има леко изместване, трудно доловимо с поглед, а после да те тръска колата

                        Коментар


                          #13
                          Добре де, всяко натискане на педала за съединителя освобождава феродовия диск. Той се движи леко напред назад по шлица на вала от скоростната кутия и нищо не можеш да направиш. За мен това центриране е необходимо, само за да успееш да вкараш скоростната кутия. Притрисането според мен е от друго. Някои автомобили дори си имат и легло на маховика за феродовия диск. Незнам, сменил съм няколко съединителя и винаги съм го правил това нещо с идеята да влезнат скоростите. После всичко се нарежда на една ос и край, нищо не можеш да направиш.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            Danchojn написа:
                            Добре де, всяко натискане на педала за съединителя освобождава феродовия диск. Той се движи леко напред назад по шлица на вала от скоростната кутия и нищо не можеш да направиш. За мен това центриране е необходимо, само за да успееш да вкараш скоростната кутия. Притрисането според мен е от друго. Някои автомобили дори си имат и легло на маховика за феродовия диск. Незнам, сменил съм няколко съединителя и винаги съм го правил това нещо с идеята да влезнат скоростите. После всичко се нарежда на една ос и край, нищо не можеш да направиш.
                            Да, но вече е центрован и не може да се измести защото го държи скоростната кутия, но преди да я сложиш как стоят нещата?

                            Коментар


                              #15
                              Re: съединител

                              Shefy написа:
                              Най-важното при смяната е да се центрова добре феродовия диск, за да не притриса при потегляне
                              Колега, ще те помоля да не пишеш глупости. Прави са колегите, недей да ги учудваш с гаражаджийски твърдения. Центроването на феродовия диск е само за да си паснат шлиците при монтажа на скоростната кутия и няма нищо общо с тресенето при потегляне.Коце, какво да ти кажа, дори и на Хитко да се обадиш - и той ще ти каже, че има АР. Вече на какъв екземпляр ще налетиш е друга работа, ама и някое Валео да сложиш - пак не се знае колко е Валео. 100 лева са нормални за смяната на съединителя пунто МК1. Като знам колко е лесно... Ама пак за цени в София нищо не мога да кажа.

                              Коментар

                              Working...
                              X