Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Признаци за смяна на моторче за празен ход и темп. датчик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Признаци за смяна на моторче за празен ход и темп. датчик

    Колеги, какви са признаците по които се разбира, че трябва да се сменят моторче за празен ход или температурен датчик ... интересувам се защото искам да знам дали се налага смяна при мойта ... и съответно какви са горе долу цените на двете части, ако наистина са за смяна и се наложи да купувам ...

    #2
    Датчика е 17 лева.В аутодата-та пише при каква температура на двигателя какво съпротивление трябва да има, а и из форума много е писано за това. Вземаш мултицета и мериш. Ако съпротивлението не отговаря - сменяш, не е голяма философия.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    Коментар


      #3
      Re: Признаци за смяна на моторче за празен ход и темп. датчи

      Mitko написа:
      Датчика е ако проблемите с нестабилна работа и затруднено запалване са само при топъл, съответно студен двигател.
      Преди малко гледах за цени и т.н. ... от Александър Ауто ме питаха за кой точно датчик става въпрос, температурен датчик на водата или температурен датчик на карбуратора ... предпложих, че е втория и ми дадоха цена 20 лева, оригинален нямат ... иначе бил 30 лв., щели да ми го пускат с поръчка от Италия и да дойде след месец и половина, не ми се чака затова ще рискувам с неоригинален ...

      Коментар


        #4
        Re: Признаци за смяна на моторче за празен ход и темп. датчи

        Mitko написа:
        wwweb написа:
        Mitko написа:
        Датчика е ако проблемите с нестабилна работа и затруднено запалване са само при топъл, съответно студен двигател.
        Говорим за датчика не на водата, а този на карбуратора нали?
        В случая няма карбуратор. За температура на водата има 2 датчика. Единия е за уреда в таблото, а другия е за ECU.
        Ми тези от Александър Ауто ми ги говореха някакви такива, температурен датчик на карбуратора ... и аз гледах като теле и викам дай да питам във форума ... номера е, че искам да изчистя придърпването дето ми се получава, обясних им за проблема, казаха, че това е причината ... ще го сменя пък ще видим ...

        Коментар


          #5
          Mitko написа:
          Датчика за ECU е със син куплунг и е монтиран на термостата.
          ОК, 10x ...

          Коментар


            #6
            Не се занивай с Александър Ауто! На мен ми иската 40 лв за тоя датчик, после го купих от Стамболийски за 17.Пиши на hit-ko ще ти го прати по куриер, няма да имаш проблем и цената ще е добра!
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
            http://forum.fiat-bg.org

            Коментар


              #7
              Re: Признаци за смяна на моторче за празен ход и темп. датчи

              wwweb написа:
              Mitko написа:
              wwweb написа:
              Mitko написа:
              Датчика е ако проблемите с нестабилна работа и затруднено запалване са само при топъл, съответно студен двигател.
              Говорим за датчика не на водата, а този на карбуратора нали?
              В случая няма карбуратор. За температура на водата има 2 датчика. Единия е за уреда в таблото, а другия е за ECU.
              Ми тези от Александър Ауто ми ги говореха някакви такива, температурен датчик на карбуратора ... и аз гледах като теле и викам дай да питам във форума ... номера е, че искам да изчистя придърпването дето ми се получава, обясних им за проблема, казаха, че това е причината ... ще го сменя пък ще видим ...
              Само малко да се изясним тука - карбуратора ли каза човека или "колектора", щото има извесна разлика :о)В смисъл че Брава с карборатор няма но виж, има температурен датчик на колекторните тръби и неговите данни директно през компа управляват моторчето за празен ход :о)
              Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

              Коментар


                #8
                Re: Признаци за смяна на моторче за празен ход и темп. датчи

                Кейн написа:
                wwweb написа:
                Mitko написа:
                wwweb написа:
                Mitko написа:
                Датчика е ако проблемите с нестабилна работа и затруднено запалване са само при топъл, съответно студен двигател.
                Говорим за датчика не на водата, а този на карбуратора нали?
                В случая няма карбуратор. За температура на водата има 2 датчика. Единия е за уреда в таблото, а другия е за ECU.
                Ми тези от Александър Ауто ми ги говореха някакви такива, температурен датчик на карбуратора ... и аз гледах като теле и викам дай да питам във форума ... номера е, че искам да изчистя придърпването дето ми се получава, обясних им за проблема, казаха, че това е причината ... ще го сменя пък ще видим ...
                Само малко да се изясним тука - карбуратора ли каза човека или "колектора", щото има извесна разлика :о)В смисъл че Брава с карборатор няма но виж, има температурен датчик на колекторните тръби и неговите данни директно през компа управляват моторчето за празен ход :о)
                Не, точно и ясно казаха КАРБУРАТОР ... пратиха ме в трета глуха с това и затова реших да попитам тук ... за колектор не е ставало въпрос въобще ...Четох доста теми свързани с придърпване и мисля, че проблема ми е точно от този датчик ... направо ще го сменя вместо да карам колата да ми я правят от здрава счупена ...

                Коментар

                Working...
                X