Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло от двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч на масло от двигателя

    Здравейте колеги. Имам проблем с една от гарнитурите на двигателя. Изпуска съвсем малко масло. Някой знае ли дали с ДОБАВКА ЗА СПИРАНЕ ТЕЧ НА ДВИГАТЕЛНОТО МАСЛО ще спре малкия теч? Колата е ФИАТ ТИПО 1.6i 93г. Предварително Ви благодаря.

    #2
    Ако е гарнитурата на капака няма да спре - смени я, една гарнитура ще ти излезе почти колкото и добавката.

    Коментар


      #3
      Не гарнитурата на главата. Има ли шанс да спре теча след като сложа добавката за спиране на теч на маслото? Предварително благодаря.

      Коментар


        #4
        няма шанс според мен. Щом гарнитурата тече.. сменяй докато не е направила някоя беля.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          sotir27 написа:
          Не гарнитурата на главата. Има ли шанс да спре теча след като сложа добавката за спиране на теч на маслото? Предварително благодаря.
          НЕ!Не си играй с мотора!
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Теча не е голям. А някаой знае ли колко пари ще ми излезе смяната т.е. колко пари горе долу ще ми вземат за работа? Благоаря за съветите колеги.

            Коментар


              #7
              Отваряне на капака на клапаните, намазване със силикон някакъв, и затваряне, ми го таксуваха 15 лв, но по принцип сметката ми за това влизане в сервиза беше 450 лв, така че може и да съм хванал отстъпката.

              Коментар


                #8
                ogi28b написа:
                Отваряне на капака на клапаните, намазване със силикон някакъв, и затваряне, ми го таксуваха 15 лв, но по принцип сметката ми за това влизане в сервиза беше 450 лв, така че може и да съм хванал отстъпката.
                Колегата не говори за капака на клапаните,а за гарнитурата на главата.П.П>Колега приготви си 100 минимум за смяна на гарнитура на глава.
                Fiat Tipo
                Corsa b комби !

                Коментар


                  #9
                  Благодаря. Ако е 100 160лв е добре. Защото ми казват че е минимум към 350-400лв. А тази сума е много. Трябва да намеря читав майстор и да не ме товари много с цената за труда по смяната.

                  Коментар


                    #10
                    гарнитурата е около 15, труда според колкото намериш-може и 100 може и 300... на този мотор много лесно се сменя, ама това не е довод ...
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря колега.

                      Коментар


                        #12
                        Още един съвет! Вземи си хубава макар и малко по-скъпа гарнитура! Аз не мога да помогна с конкретна марка, но колегите сигурно ще го направят.Сума от 300-400лв само за смяна на гарнитура звучи фантастично. Мислех си, че само официалните дилъри имат такива цени на сервизите!
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          не са само те ама то много зависи от двигателя.sotir27, вземи си и комплект гарнитури за колекторите (всмукателен и изпускателен), термостата и капака на клапаните. А най-добре и гарнитура за генерацията (между колектора и двуцевката). Тези гарнитури, дори и да не са издухани, след свалянето на колекторите и термостата вече ще са за смяна. Ако не ти се види много скъпо, смени и болтовете на главата (10 броя, които я държат за блока). Доколкото знам са около 20лв. комплект. За 20лв. не си заслужава да рискуваш да ти изпусне новата гарнитура.<OFFTOPIC> И... що не си я смениш сам? Тъкмо ще видиш какво има в двигателя Парите, които ще дадеш за работата, в този случай ще ги дадеш за инструменти (най-вече динамометричен ключ, НЕ СЪС СТРЕЛКА !!!), но след това ще ти останат. Едни такъв ключ винаги е от полза. А и ти ще си най-добрият майстор - никой няма да ремонтира по-добре от теб, защото го правиш за себе си, и ще си много внимателен. А и както казва пакумба - на този двигател главата се сваля много лесно.
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #14
                            аз преди няколко год сменях - пред блока, за 4-5 като за сефте ще ти отнеме, но при положение, че не шлайфаш глава и не напасваш клапани... аз стягах с елементарен динамометричен ключ дето сега са в бриколаж по 15 лв.... иначе няма как да стане, защото динамометричните ключове са скъпи. само една забележка, термостат няма нужда да се сваля
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              Благодаря за съветите. Ако някой може да ми препоръча сервиз за по-поносима цена. Признавам си аз не смея да бърничкам по двигателя.

                              Коментар

                              Working...
                              X