Здравейте колеги. Имам проблем с една от гарнитурите на двигателя. Изпуска съвсем малко масло. Някой знае ли дали с ДОБАВКА ЗА СПИРАНЕ ТЕЧ НА ДВИГАТЕЛНОТО МАСЛО ще спре малкия теч? Колата е ФИАТ ТИПО 1.6i 93г. Предварително Ви благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на масло от двигателя
Collapse
X
-
ogi28b написа:Отваряне на капака на клапаните, намазване със силикон някакъв, и затваряне, ми го таксуваха 15 лв, но по принцип сметката ми за това влизане в сервиза беше 450 лв, така че може и да съм хванал отстъпката.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Още един съвет! Вземи си хубава макар и малко по-скъпа гарнитура! Аз не мога да помогна с конкретна марка, но колегите сигурно ще го направят.Сума от 300-400лв само за смяна на гарнитура звучи фантастично. Мислех си, че само официалните дилъри имат такива цени на сервизите!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
не са само те ама то много зависи от двигателя.sotir27, вземи си и комплект гарнитури за колекторите (всмукателен и изпускателен), термостата и капака на клапаните. А най-добре и гарнитура за генерацията (между колектора и двуцевката). Тези гарнитури, дори и да не са издухани, след свалянето на колекторите и термостата вече ще са за смяна. Ако не ти се види много скъпо, смени и болтовете на главата (10 броя, които я държат за блока). Доколкото знам са около 20лв. комплект. За 20лв. не си заслужава да рискуваш да ти изпусне новата гарнитура.<OFFTOPIC> И... що не си я смениш сам? Тъкмо ще видиш какво има в двигателя Парите, които ще дадеш за работата, в този случай ще ги дадеш за инструменти (най-вече динамометричен ключ, НЕ СЪС СТРЕЛКА !!!), но след това ще ти останат. Едни такъв ключ винаги е от полза. А и ти ще си най-добрият майстор - никой няма да ремонтира по-добре от теб, защото го правиш за себе си, и ще си много внимателен. А и както казва пакумба - на този двигател главата се сваля много лесно."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
аз преди няколко год сменях - пред блока, за 4-5 като за сефте ще ти отнеме, но при положение, че не шлайфаш глава и не напасваш клапани... аз стягах с елементарен динамометричен ключ дето сега са в бриколаж по 15 лв.... иначе няма как да стане, защото динамометричните ключове са скъпи. само една забележка, термостат няма нужда да се сваляLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар