Не пали, оставих я по обяд, сега е минус 3, 4 примерно. Но дори не цъква давам на контакт и не пали, не завърта - нищо.Клемите са си на място - стегнати, без окисления. Къде да търся проблема? Мисля, да пусна ток от друга кола - дано да сработи. Къде другаде да гледам, за разхлабени връзки нещо?Изобщо не завърта, а трябва да се прибера от работа все пак....Редактирано заглавие след решаване на проблемаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
СПЕШНО! Не пали - Типо. Не върти стартера. - РЕШЕНО
Collapse
X
-
Има ли изобщо ток, като дадеш контакт светят ли сигналните лампи. Ако ти е паднал акумулатора поради някаква причина пробвай с кабели, ако не стане направо друг акумулатор колкото да запалиш и след това си слагаш твоя. Преди няколко месеца ми се повреди датчика за перката и така падна акумулатора, евнтуално след като запалиш се ослушай за вентилатора.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
-
vixata написа:Светят сигналните лампички + лампите като цяло..... Просто казва съвсем леко "цък" и толкова - не завърта просто нищо. Да проверявам ли нещо да не е разместено/извадено и къде по-точно?Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Ако е стартер е лесно.Даваш на 5-та буташ колата на скорост един метър да се завърти стартера и след това палиш Така до сега съм палил 2 коли.Просто понякога четките им застават в кофти положение и не правят контакт защото са стари._/''''''''''''''''''''''''\_
//---------------\\
[( )== //// ==( )]
|_|'------------'|_| ....Punto
Коментар
-
ogi28b написа:Стартерът се намира на светофара долу, малко преди спирката...Ако все още не си запалил колата - да взимам 4-ма по-яки момчета и да идваме !? 0898516706 0878468211 - Оги. Мога да помогна с комплект кабели, и въже за теглене.
Коментар
-
Ако въобще не се и опитва да завърти двигателя значи 90% е стартера.Не типо не знам къде точно се намира, но той завърта двигателя с ремък- търси го около ремъците.В 90% от случаите просто четките са застанали в кофти положение и не правят контакт което се оправя като стартера се завърти.Понеже не можеш да го врътнеш на ръка, колата се включва на 5-та предавка и се избутва един-два метра. По този начин двигателя ще се завърта заедно със стартера.След това се качваш в колата, завърташ ключа и колата пали сеедно нищо не се е случило.После забравяш за цялата случка до следващия път който може да е след години :D_/''''''''''''''''''''''''\_
//---------------\\
[( )== //// ==( )]
|_|'------------'|_| ....Punto
Коментар
-
Стой си тогава на студа.Разгледай хубаво двигателя, откъм скоростите ( откъм лявата гума)Вероятно между двигателя ии купето е монтиран. В общи линии двигателя изглежда така, и откъм скоростите има едно голямо колело, което НЕ можеш да видиш, маховик. Стартерът е зацепен за това зъбно колело, и го върти него. Изглежда като на втората картинка. (Цялото нещо е стартер, а не само ограденото. ) Другият начин да го намериш - хващаш най-дебелия кабел, който тръгва от плюса на акумулатора, и по него, по него - право в стартера ! На стартера трябва да има също едно малко тънко кабелче, понякога то се откача и прави мизерия.
Коментар
-
MorningEnergy написа:Ако въобще не се и опитва да завърти двигателя значи 90% е стартера.Не типо не знам къде точно се намира, но той завърта двигателя с ремък- търси го около ремъците.В 90% от случаите просто четките са застанали в кофти положение и не правят контакт което се оправя като стартера се завърти.Понеже не можеш да го врътнеш на ръка, колата се включва на 5-та предавка и се избутва един-два метра. По този начин двигателя ще се завърта заедно със стартера.След това се качваш в колата, завърташ ключа и колата пали сеедно нищо не се е случило.После забравяш за цялата случка до следващия път който може да е след години :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар