Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

СПЕШНО! Не пали - Типо. Не върти стартера. - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    СПЕШНО! Не пали - Типо. Не върти стартера. - РЕШЕНО

    Не пали, оставих я по обяд, сега е минус 3, 4 примерно. Но дори не цъква давам на контакт и не пали, не завърта - нищо.Клемите са си на място - стегнати, без окисления. Къде да търся проблема? Мисля, да пусна ток от друга кола - дано да сработи. Къде другаде да гледам, за разхлабени връзки нещо?Изобщо не завърта, а трябва да се прибера от работа все пак....Редактирано заглавие след решаване на проблемаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Има ли изобщо ток, като дадеш контакт светят ли сигналните лампи. Ако ти е паднал акумулатора поради някаква причина пробвай с кабели, ако не стане направо друг акумулатор колкото да запалиш и след това си слагаш твоя. Преди няколко месеца ми се повреди датчика за перката и така падна акумулатора, евнтуално след като запалиш се ослушай за вентилатора.
    Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

    Коментар


      #3
      Светят сигналните лампички + лампите като цяло..... Просто казва съвсем леко "цък" и толкова - не завърта просто нищо. Да проверявам ли нещо да не е разместено/извадено и къде по-точно?п.п - колата е типо 1993 1.6 карб

      Коментар


        #4
        Доколкото можеш - провери дали кабелите на стартера са наред, здраво стегнати. Къде се намираш ?

        Коментар


          #5
          Нещата миришат на неослужваем акумолатор който изваднаж казва цък и си е*ава мамат* . Пробвай с ток от друга кола и ще разбереш дали е от акумолатора.
          Fiat Tipo
          Corsa b комби !

          Коментар


            #6
            vixata написа:
            Светят сигналните лампички + лампите като цяло..... Просто казва съвсем леко "цък" и толкова - не завърта просто нищо. Да проверявам ли нещо да не е разместено/извадено и къде по-точно?
            Може би повреден клеморед. Пробвай като завъртиш ключа, постепенно да го върнеш, а не да го отпуснеш изведнъж. Може като мине през това положение, на което прави "цък", да запали. Аз така си палех две години предишната кола, докато не си намерих нов клеморед и се оправи.
            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              Доколкото можеш - провери дали кабелите на стартера са наред, здраво стегнати. Къде се намираш ?
              Незнам къде се намира точно стартера Намирам се на бул. Климент Охридски 125, там е бизнес сградата ми. Това се намира в кв. Малинова долина е това.

              Коментар


                #8
                Стартерът се намира на светофара долу, малко преди спирката...Ако все още не си запалил колата - да взимам 4-ма по-яки момчета и да идваме !? Мога да помогна с комплект кабели, и въже за теглене.

                Коментар


                  #9
                  И според мен е стартер - точно така ми цъка служебната кола Типото ми го правеше същия номер - слизам намествам хубаво плюсовия кабел към стартера и готово.
                  http://karate-bg.com
                  Пътна помощ в София

                  Коментар


                    #10
                    Ако е стартер е лесно.Даваш на 5-та буташ колата на скорост един метър да се завърти стартера и след това палиш Така до сега съм палил 2 коли.Просто понякога четките им застават в кофти положение и не правят контакт защото са стари.
                    _/''''''''''''''''''''''''\_
                    //---------------\\
                    [( )== //// ==( )]
                    |_|'------------'|_| ....Punto

                    Коментар


                      #11
                      ogi28b написа:
                      Стартерът се намира на светофара долу, малко преди спирката...Ако все още не си запалил колата - да взимам 4-ма по-яки момчета и да идваме !? 0898516706 0878468211 - Оги. Мога да помогна с комплект кабели, и въже за теглене.
                      Благодаря колега, но не ми се иска да те ангажирам, утре сутрин ще направя гимнастиката с въжето. Иначе на това му викам колегиалност! Браво, благодаря!--До колегата Къде е този стартер :D

                      Коментар


                        #12
                        Ако въобще не се и опитва да завърти двигателя значи 90% е стартера.Не типо не знам къде точно се намира, но той завърта двигателя с ремък- търси го около ремъците.В 90% от случаите просто четките са застанали в кофти положение и не правят контакт което се оправя като стартера се завърти.Понеже не можеш да го врътнеш на ръка, колата се включва на 5-та предавка и се избутва един-два метра. По този начин двигателя ще се завърта заедно със стартера.След това се качваш в колата, завърташ ключа и колата пали сеедно нищо не се е случило.После забравяш за цялата случка до следващия път който може да е след години :D
                        _/''''''''''''''''''''''''\_
                        //---------------\\
                        [( )== //// ==( )]
                        |_|'------------'|_| ....Punto

                        Коментар


                          #13
                          Стой си тогава на студа.Разгледай хубаво двигателя, откъм скоростите ( откъм лявата гума)Вероятно между двигателя ии купето е монтиран. В общи линии двигателя изглежда така, и откъм скоростите има едно голямо колело, което НЕ можеш да видиш, маховик. Стартерът е зацепен за това зъбно колело, и го върти него. Изглежда като на втората картинка. (Цялото нещо е стартер, а не само ограденото. ) Другият начин да го намериш - хващаш най-дебелия кабел, който тръгва от плюса на акумулатора, и по него, по него - право в стартера ! На стартера трябва да има също едно малко тънко кабелче, понякога то се откача и прави мизерия.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #14
                            ogi28b написа:
                            Вероятно между двигателя ии купето е монтиран.
                            Откъм радиатора му е стартера на типото на колегата.

                            Коментар


                              #15
                              MorningEnergy написа:
                              Ако въобще не се и опитва да завърти двигателя значи 90% е стартера.Не типо не знам къде точно се намира, но той завърта двигателя с ремък- търси го около ремъците.В 90% от случаите просто четките са застанали в кофти положение и не правят контакт което се оправя като стартера се завърти.Понеже не можеш да го врътнеш на ръка, колата се включва на 5-та предавка и се избутва един-два метра. По този начин двигателя ще се завърта заедно със стартера.След това се качваш в колата, завърташ ключа и колата пали сеедно нищо не се е случило.После забравяш за цялата случка до следващия път който може да е след години :D
                              Колега, ще те помоля да не пишеш глупости. Точно с ремък за полуоската го завърта на типо. Yellow_Flash_Colorz_PDT_01

                              Коментар

                              Working...
                              X