[quote="Fiat_Punto11"]Колега мисли за нов двигател , зарежи ги тея оправяния , после или ще хвърля масло или ще го гори ( и то сериозни количества)... евентуално и други проблеми ще настъпят .50% на 50% е да се получи това което искаш или да си хвърлиш парите и да си там от където си почнал с идеята за нов двигател пак. Не си губи времето пари и нерви .... търси двигател които ще пастне за твоята кола и го закачаи ... (По сигорно е ,че няма да имаш проблеми , от колкото да съживаваш стария) С моита кола се получи нещо подобно и сега ме е яд ... и мисля за нов двигател , понеже стария крета ... и прави адски разход на маслоо ,има хлабини на разпределителния вал ... и какво ли още не ... (просто не си заслужава) Успех .... Относто за доброто и моят си е добър ... ама е куц ... не се лъжи по-това.[/quТо твоито мнение е вече в миналото колегата написа че двигателя се прави.Просто земи си вазелин и бегом при тези Газадзии и ебане тия гадни марши писнало ми е от смешни маистори!!!!Успех голега
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
счупих двг-то :(
Collapse
X
-
както се казва’’кои ебал ебал аз се женя’’дали се метнал и ли е на далавера бог знае......никои не може да даде гаранция за единия или другия вариант,просто би трябвало да си помагаме върху зададените въпроси и болежки и да сме по ефективни с помоща......просто може да не си обарнал внимание на това което е написал,но не е приятно защото се постави на негово място и когато едва ли не като е взел решение да му напомнямече е ’’грешно или глупаво’’...НИщо лично,успех на колегата
Коментар
-
Благодаря да напиша и аз нещо, по повод на идеята за "нов" двигател.Нов няма да бъде, всички знаем, ще е от ударена кола. Това значи:- отваряне на главата за ревизия (щото тези двигатели никой не ги жали): напасване на клапани, гумички нови, гарнитури, после шлайфане, евентуално нов клапан, може и вал в най-лошият случай. - преглед на буталата, мерене на цилиндрите за овалност (т.е. колко са овални, ясно е ще са износени), и евентуална смяна на сегменти. Пък да не дава Господ - шлайф на цилиндрите и всички неприятни последствия след това по смяна на бутала- преглед на коляновия вал, ако се наложи шлайф и нови лагери.пресметнато в пари - и двете операции (нов двг. и ремонт на стария) са еднакво скъпи - все между 600 и 800лв. (а ако "новият" двигател е в окаяно състояние, дори повече) За това и се отказах да купувам котка в чувал. Моят е в добро състояние, без сериозни поражения, износването му като цяло е минимално. Следователно - ремонтира се. Маслото че ще го гори в началото е ясно - докато се напаснат сегментите ще го похапва. После вече надявам се да не го пипа, както правеше преди да се счупи."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Благодаря да напиша и аз нещо, по повод на идеята за "нов" двигател.Нов няма да бъде, всички знаем, ще е от ударена кола. Това значи:- отваряне на главата за ревизия (щото тези двигатели никой не ги жали): напасване на клапани, гумички нови, гарнитури, после шлайфане, евентуално нов клапан, може и вал в най-лошият случай. - преглед на буталата, мерене на цилиндрите за овалност (т.е. колко са овални, ясно е ще са износени), и евентуална смяна на сегменти. Пък да не дава Господ - шлайф на цилиндрите и всички неприятни последствия след това по смяна на бутала- преглед на коляновия вал, ако се наложи шлайф и нови лагери.пресметнато в пари - и двете операции (нов двг. и ремонт на стария) са еднакво скъпи - все между 600 и 800лв. (а ако "новият" двигател е в окаяно състояние, дори повече) За това и се отказах да купувам котка в чувал. Моят е в добро състояние, без сериозни поражения, износването му като цяло е минимално. Следователно - ремонтира се. Маслото че ще го гори в началото е ясно - докато се напаснат сегментите ще го похапва. После вече надявам се да не го пипа, както правеше преди да се счупи.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
trace написа:Иначе то какъвто и двигател да вземеш не знаеш какво ще е вътре."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
След 2 дни ще дойде време за разработка. Какво да правя ?ето какво знам:първите 800км обороти между 2000 и 3000, с минерално масло. след това смяна на маслото.следващите 1000км. обороти 2000-4000, пак смяна отново на минералното масло.и така докато стигне прекъсвач (2000-макс). без резки подавания на газ, плавно вдигане на оборотите и плавно отпускане.Това е според прочетеното по форумите и каквото са казали "майсторите".Има ли нещо вярно?и.. какво масло? Има ли специално масло за разработка, или да сипвам най-евтиния лукойлски минерален боклук (25лв. за 4л.) и да карам?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Airfan написа:Synthy написа:почти основен. само блока не е шлайфан. Нови сегменти са сложени и едно друго бутало. За това питам"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
сипваш минерално масло 15W40 загряваш напълно мотора на място и тръгваш по маршрут по който може да варираш със скоростта в широки граници.Идеята е да се натоварят сегментите за да могат да се напаснат.Дава се газ отначало до средна и обороти до 3000, като веднага щом се достигнат се връща газта докато оборотите паднат до 2000 и после пак се подава газ до 50% и пак се отнема и т.н.Това са първите 50-тина км, след това подаваш вече почти пълна газ докато стигнеш 4000 об/мин, пак пускаш газта докато оборотите паднат до 2000 и пак същото.Така се кара максимум 500км, след това може да качиш оборотите до 5000 докато направиш 800кмСменя се маслото и филтъра с това с което предпочиташ и е готова за максимални натоварвания.Аз разрботвам максимум 300-400 км, но по бавни третокласни пътища на 2-3 -та предавка, това се равнява на 800км примерно на 4-5 -та предавка.
Коментар
-
Твърдоглав си ти и не слушаш съветите на колегите си. Сега нали си наясно, че ще ти трябват и нови основни и биелни лагери, гарнитури и комплект семеринги. Фложки за клапани с пришлайфане и още неща. Иначе тоя ремонт може да се направи, но ако разбираш и стоиш на главите на майсторите. Освен това двигателят трябва да се измие много прецизно с пароструйка, защото във отворите за масло попадат стружки и оттам в новите лагери. А това в сервиз тип гараж, не се съблюдава. Нужен е или опит да си го направиш с мерак сам или класифициран сервиз на Фиат, където имат условия и познават стегнатоста на сглобките. А не да ти стегнат лагерите на око! Често в такива условия, двигателят е добре само в първите 20-30 000 км. Понякога и доста по малко.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Колегите са прави, че най-важното е качеството на ремонта. Това означава, че работата не е само автоминтьорска, тя е последваща дейност ... За блока/цилиндрите - ясно. Дано главата си я дал на правилно място, щото нейния ремонт/профилактика си е от съществено значение.Минавал съм по тоя път 2 пъти, акто на едната кола минах през разстъргване и хонинговане на цилиндри и скачане направо на 2-ри ремомнтен размер.Колкото и да е странно брах ядове единствено с некачествената профилактика на главата ... ама за това аз съм си виновен, щото първоначално ми я правиха хора които уж само с ремонт на глави се занимаваха ... и така докато не попаднах на фирма дето си има пълното технологично оборудване за тази дейност ... вече не помня името на фирмата, беше в района на Хладилника ... Това ти го пиша за да не минаваш като мен след 5-6 хил. пак да отваряш двигателя ...За разработването - колегите са ти го написали, като важното е да не натоварваш двигателя в началото. След като двигателя го сглобиха, накъде около 5-6 часа го оставиха да работи на празен ход, като сложиха някакво реле дето управляваше вентилатора на радиатора ... и температурата се задаваше ръчно, като първите 2 часа беше по-ниска и после на всеки час я вдигаха ... Последния час помня че зададената температура беше около 5*С под нормалната ... В началото сложиха някаква добавка в горивото - нещо против нагарите (май?) във връзка с това, че двигателят не работи в оптималния температурен режим ... Но факт е, че след това минах над 80 хил. км, с мн.добра динамика на двигателя ... и след втората смяна на маслото - никакво доливане от смяна до смяна на масло ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Колеги, много Благодаря за съветите. Особено на ИЦИ - много благодаря за съвета, ici ! Ето повод да отида да разгледам Русе и да черпя по много бири Юли, всичко което казваш, ми е пределно ясно, и е направено (без основните лагери). Само трябва да се разработи като я сглобят. Ще следвам инструкциите на ici за тази операция. Майсторите знаят какво правят, и двамата са инженери, единият механика или двг беше... баща и син. Бих казал най-добрите, които познавам. Имам им пълно доверие за работата, която ще свършат."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар