Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

счупих двг-то :(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    счупих двг-то :(

    Счупи се двигателя (1.8 16 клапана). Пораженията са по главата и втори цилиндър. Главата ще се оправи, но ме интересува блока.. какво мислите за шлайфането и набиване на риза? някои хора казват че е ОК, други че е кофти вариант и да търся ремонтни бутала. Тъй като не ми се дават 1000лв за ремонтни бутала, мисълта за ризи и само едно бутало (от някой счупен двг) ми се струва доста примамлива. Вие какво ще кажете?П.С.счупи се от мърлявите газаджии АНСИКО. Щото ги е домързяло да свалят колектора преди да го разпробият, са дупчили на закачен такъв и от там се е отчупило парченце, и е направило мазалото в цилиндъра. Най-вероятно всички газаджии са такива, но в моят случай ансико са виновниците лошото е, че се случи след време, и не мога да го докажа. Това беше обяснението на майстора, като отвори двг-то и прегледа какво е причинило повредата.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    Re: счупих двг-то

    Synthy написа:
    П.С.счупи се от мърлявите газаджии АНСИКО. Щото ги е домързяло да свалят колектора преди да го разпробият, са дупчили на закачен такъв и от там се е отчупило парченце, и е направило мазалото в цилиндъра. Най-вероятно всички газаджии са такива, но в моят случай ансико са виновниците лошото е, че се случи след време, и не мога да го докажа. Това беше обяснението на майстора, като отвори двг-то и прегледа какво е причинило повредата.
    Винаги съм твърдял че газаджиите развалят колите по всички направления.До сега не съм видял газаджия да пробива колектора и нарязва резба за щуцер и да сваля колектора.Не ги интерисува какво става след пробиването и къде отиват всички стружки,но при теб очевидно е попаднало и нещо повече.Не се хващай с ремонти,защото майсторите по ремонти на двигатели са от едно тесто замесени с газаджиите и резултата ще е нещо подобно.Търси си двигател втора употреба от катастрофирала кола.Успех.

    Коментар


      #3
      Да, знаем за теб и мнението ти за газаджиите. Лошото е че си прав двигателя вече се прави. Но не мога да взема ткаова решение - риза или шлайф.какво е "хонинг"?
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Synthy написа:
        Да, знаем за теб и мнението ти за газаджиите. Лошото е че си прав двигателя вече се прави. Но не мога да взема ткаова решение - риза или шлайф.какво е "хонинг"?
        Ако нараняването по цилиндрите не е голямо и износването им също е за предпочитане да минеш само с ремонтни бутала и хонинговане.Хонинговане е фактически шлайфане с специална машина наречена ХОНИНГ и става със специални абразивни вложки.Това може да го определи Майстор след измерване с компаратор.Много е важно какво качество бутала със сегменти ще намериш и как и кой ще се извърши хонинговането.Става въпрос за точноста и гладкоста на цилиндровите повърхнини.Ако нараняването е по голямо-нямаш избор,минаваш на престъргване и ризи и отново хонинговане,но при тази операция рисковете за осиране се удвояват.Всичко зависи от това кой го прави,как го прави и какви материяли и резервни части ползваш.Аз не бих се хванал на този вариянт.Избора е твой.

        Коментар


          #5
          за какво са ти тези филми, вземай на оферта отнякъд еедин двг, от сигурен колега, хем по-евтино, хем афтърмаркет чатите нямат нищо общо с качеството на фабричните.... ще направиш голяма грешка ако тръгнеш да ремонтираш
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            хъм... ще видим. остана само блока да се направи. главата вече е ОК.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              Прави са колегите - нито риза на единия, нито хонинг на 4-те са добри варианти. Има хубави оферти във форума за смяна на двигателя. По-ефтино и по-добре ще стане.

              Коментар


                #8
                А по блока какви са пораженията,има ли мегдан за шлайфане до някакъв ремонт или прехвърля???

                Коментар


                  #9
                  Re: счупих двг-то

                  Synthy написа:
                  Тъй като не ми се дават 1000лв за ремонтни бутала, мисълта за ризи и само едно бутало (от някой счупен двг) ми се струва доста примамлива. Вие какво ще кажете?
                  Какви 1000лв за бутала, то цял двигател втора употреба е 350-400лв.
                  Ex Fiat 126P
                  Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                  Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                  Alfa Romeo 147 1.6 TS
                  Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                  Коментар


                    #10
                    Re: счупих двг-то

                    trace написа:
                    Synthy написа:
                    Тъй като не ми се дават 1000лв за ремонтни бутала, мисълта за ризи и само едно бутало (от някой счупен двг) ми се струва доста примамлива. Вие какво ще кажете?
                    Какви 1000лв за бутала, то цял двигател втора употреба е 350-400лв.
                    300 лв се продаде един преди две седмици,двигател без грешка.Ама някой го лъже че ще му направи ремонт и ще стане като нов.И то за какви пари.

                    Коментар


                      #11
                      Тъхй, вчера фрезистите са мерили блока и износването на цилиндрите - почти нямало износване. така че купувам едно стандартно бутало (моето е набито и не става), свещи, бобина масло и антифриз и карам. Прави сте за двигателя, но като пари пак толкова ще ми стъпи - 500лв. за ланчов двигател (незнам що са по-скъпи), 200-300лв. за смяната и идва 800лв. От старите части да продам каквото може да избия 100-150лв. + гарнитури, ролка (едната ми свири), водна помпа, ремък.. пак същите пари излиза. а моят си е добър, едва ли ще намеря много по-читав. Така че сега търся бутало.
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        Затова никога не карам колата на майстор ! Когато братовчед ми искаше да слага газова уредба не му дадох да ходи на газаджия а си я монтирахме сами за две съботи и недели Колата е мазда Xedox 2.0 V6 и вече една година си кара и си "пее" !!!
                        LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                        Коментар


                          #13
                          е да де, ама аз не съм толкова на "ТИ" с двигателя, за да правя сам. но човек се учи
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #14
                            Колега мисли за нов двигател , зарежи ги тея оправяния , после или ще хвърля масло или ще го гори ( и то сериозни количества)... евентуално и други проблеми ще настъпят .50% на 50% е да се получи това което искаш или да си хвърлиш парите и да си там от където си почнал с идеята за нов двигател пак. Не си губи времето пари и нерви .... търси двигател които ще пастне за твоята кола и го закачаи ... (По сигорно е ,че няма да имаш проблеми , от колкото да съживаваш стария) С моита кола се получи нещо подобно и сега ме е яд ... и мисля за нов двигател , понеже стария крета ... и прави адски разход на маслоо ,има хлабини на разпределителния вал ... и какво ли още не ... (просто не си заслужава) Успех .... Относто за доброто и моят си е добър ... ама е куц ... не се лъжи по-това.
                            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                            Коментар


                              #15
                              Е той колегата вече почти го е отремонтирал, остава да му стискаме палци всичко да е наред.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X