Oт типото тече масло,но тече малко.Смених О-пръстен на делко,заварих картера и остана да е или от гарнитура на картер или от семеринг на колянов вал Може ли да ми кажете колко ще излезе смяната на семеринг на колянов вал и гарнитура на картер?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за семеринг на колянов вал и гарнитура на картер.
Collapse
X
-
в момента провеждам същият ремонт на моят фиат .работата е като за смяна на съединител (става дума за семеринга на коляновия вал) ,семеринга е ефтин ,а работата 100 лева .почти във всички сервизи е така .имаш допълнителни разходи ако се наложи да сменяш и съединител или части от него ,притискателен диск,феродов или лагера .... та значи 100 лева само за работа +25лева ако ти разлепят картера (гарнитурите не знам колко са )приготви си 150 лева ,и се моли да ти е здрав съединителя !фиатче Браво 2.0
-
icecool написа:Провери дали не тече от датчика за маслото на мен от там направо ми течеше и като се стича надоло капеше върху изпускателните тръби и ожасно миришеше :")ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Ами при мен е отзад от страната на купето малко под всмукателните и карбуратора :")) двигателя ми не е като твоя ама и ас смениах гарнитура на картера зщото мислех цхе тецхе от там но там просто само подлизваше, можеш да го разпознаеш прилича на болт завит в двигатела и от него старчи жица :"))
Коментар
-
tomazo написа:приготви си 150 лева ,и се моли да ти е здрав съединителя !Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар