Въпрос за семеринг на колянов вал и гарнитура на картер.
Oт типото тече масло,но тече малко.Смених О-пръстен на делко,заварих картера и остана да е или от гарнитура на картер или от семеринг на колянов вал Може ли да ми кажете колко ще излезе смяната на семеринг на колянов вал и гарнитура на картер?
в момента провеждам същият ремонт на моят фиат .работата е като за смяна на съединител (става дума за семеринга на коляновия вал) ,семеринга е ефтин ,а работата 100 лева .почти във всички сервизи е така .имаш допълнителни разходи ако се наложи да сменяш и съединител или части от него ,притискателен диск,феродов или лагера .... та значи 100 лева само за работа +25лева ако ти разлепят картера (гарнитурите не знам колко са )приготви си 150 лева ,и се моли да ти е здрав съединителя !
Провери дали не тече от датчика за маслото на мен от там направо ми течеше и като се стича надоло капеше върху изпускателните тръби и ожасно миришеше :")
Провери дали не тече от датчика за маслото на мен от там направо ми течеше и като се стича надоло капеше върху изпускателните тръби и ожасно миришеше :")
Да точно Къде се намира този датчик и какво представлява?
Ами при мен е отзад от страната на купето малко под всмукателните и карбуратора :")) двигателя ми не е като твоя ама и ас смениах гарнитура на картера зщото мислех цхе тецхе от там но там просто само подлизваше, можеш да го разпознаеш прилича на болт завит в двигатела и от него старчи жица :"))
приготви си 150 лева ,и се моли да ти е здрав съединителя !
Щооооо,те насила ли ще го накарат да го смени
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар