Здравейте,въпроса е за Стилото описано в профила ми. По принцип си няма проблем, но тъй като взехме колата за да се учи приятелката ми, неудобното е, че отделя много долу и зацепва много рязко. Т.е. хода на полусъединител е много малък. За това все още за 5 метра я гасим 20 пъти. Има ли начин това да се оправи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Може ли да се коригира хода на съединителя
Collapse
X
-
това с регулирането на съединителя е не точно регулиране- значи при браво, което с жило, като натегнеш жилото се променя хода на педала- грубо казано- почва да стърчи над спирачката, така че единствения реглаж е всъзност ако е много разхлабена гайката и съединителя не отделя достатъчно, защото педала вече опира в ламарината- тогава при натягане има още ход на педала и съответно феродовия диск се отделя на по-голямо разстояние. това е то реглажа- мястото, на което зацепва съединителя не се регулира, то се променя според хода на педала, но винаги е /примерно/ на средата на хода, колкото и да го въртиш гайката му то пак ще си отделя на средата на хода, вече колко е хода му е друг въпрос. а при помпите доколко знам няма и това корегиране дори.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар