Здравейте,при Типото (1,6 бензин 95г) ми се появи сериозен проблем: не пали. И както можах сам да установя, не дава искра. С горивото (газ, бензин) всичко е ОК, остава електрониката. Проблема е че стои на един паркинг на 2000км от БГ и розовите европейци не искат да ме завлекат до сервиза, защото съм бил карал на газ и било опасно да пипат за да не гръмне, и ме оставиха да вися на паркинга.Смених свещите първо, но нищо. После установих че нямам нормална разпределителна капачка (като на по/старите типо), а безконтактна, която цялата е излята в гума и нищо не може да се направи по нея. Реленцата и бушончетата са ок. Съмнявам се в датчика за горна мъртва точка... По други форуми четох че подобно нещо се случвало заради влага, която тук има в изобилие и прецаква контактите, та за днес съм планирал усърдно пръскане с контактен спрей. Иначе стартера си върти нормално, всички уреди си светят, доколкото мога да преценя няма оттечка, защото акумулатора не пада... колата просто не пали...Ще се радвам ако се намери някой да удари рамо с полезни съвети!Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ, Типото умря
Collapse
X
-
Имах проблем с абсолютно същите признаци. Оказа се, че има лош контакт на четирите кабелчета /нисковолтовите - 12в/, които захранват бобината и по - точно лошият контакт беше в куплунга, в който влизат те - при мене се намира до казанчето за антифриза. Иначе тръгни по веригата от акумулатора - та до свещите, разбира се ако си сигурен, че е от токовете, но както описваш проблема - от тях е! Диагностицирането на горния проблем ми отне половин ден и много ругатни Искрено ти желая успех! Нека Силата да бъде с теб! И да пишеш дали си оправил Хилядолетния сокол!VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
-
Mitko написа:Аз залагам на проблем в датчика за оборотите и/или кабела му до електронния блок с бобините. Провери датчика ако се наложи го смени. Не е скъп.След малко ще приложа и схемаТемпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
Коментар
-
Аз също съм за датчика на коляновия вал - на маховика е - една дреболиика с два болта - тука е 50-60лв - казва на ЦПУ кога да дава искра - два пъти съм го ял от него. Намира се до скоростната кутия отзад на мотора - кабела му има букса която се намира зад/под акумулатора. Сменя се за 3минути и колата е като нова. Най често се проявява след като е пътувано на дълъг път и колата е била добре загряла - след това просто не пали. Представлява малка бубина в пластмасов кожух която се подмагнитва от магнитчета на маховика и подаваа импулси.Успех.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
The millenium falcon flies...Момчета. благодаря много за помощта! Оказа се наистина кабела на датчика, едната от трите жички се беше прекъснала (и аз не знам как...). Малко изолирбанд и запали на половин оборот, дори за награда я закарах на автомивка и и напълних резервоара. Сложих и една нова електроника на beru, и сега да не и е уроки работи даже по-добреПътуването продължава...Поздрави на всички!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар