Здравейте имам доста въпроси относно тази кола.. някой ще каже че са смешни но просто това ще е първата ми кола и искам да чуя мнения от хора който се занимават точно с тези "бегачки" 1.Може ли да им се сложи газов инжекцион когато искам да се возя нормално да се возя поне по евтино ?2.Как са от към подръжка ? Накладки,карета общо взето окачване и т.н ?Аз по принцип ще слагам спортно може би на Koni но.. 3.Чупливи ли са ?Аз ще ходя от Италия да си взимам защото баща ми вкарва коли от там .. Там ако не мога да намеря фиат къде другаде но кажете какво да гледам и т.н?До сега съм се занимавал със скутери тунинг и т.н и искам да дам един пример Yamaha Aerox и MBK Nitro на вид са 1 към едно обаче Yamaha Aerox е по добра от другия .. двигателя на другия е по скопен в картерите на мотора липсват един дупки и т.н нямат едни дръжки и т.н. нека да не се задълбочавам но искам да попитам има ли някакви разлики и в годините примерно в 1.4 турбо?4.Със 1500-2000 лв ще мога ли да и направя г/д някаква прилична модефикация на мотора да стигне поне 175 коня или не ?5.Къде са им слабите места ?Ще съм благодарен да ми отговорите на въпросите Аз се чудех между следните коли Honda Civic VTI,GOLF 4 1.8T и Punto 1.4 GT те са напълно различен клас коли и все още не съм измислил какво да взимам но от 4-ките чувам оплаквания а пък Сивика е по женска кола и май ще се спирам на Пунто но кажете вие ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпроси относно Punto 1.4 GT
Collapse
X
-
колега има едно момче с тунинговано пунто ГТ в Мездра.Росен се казва.Сиво е на цвят.много хваща окото не може да не го знаеш.той е много кадърен и ще ти каже много неща които тук няма да чуеш.ако имаш интерес ми пиши на лични да ти пратя телефона муПродавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
-
sonicempire написа:колега има едно момче с тунинговано пунто ГТ в Мездра.Росен се казва.Сиво е на цвят.много хваща окото не може да не го знаеш.той е много кадърен и ще ти каже много неща които тук няма да чуеш.ако имаш интерес ми пиши на лични да ти пратя телефона му
Коментар
-
Слабото място е като на всеки фиат,охладителната система.Огледа е като при всяка кола,да не е удряна,да не гори масло,да не загрява.Един савет,запалия студена,трябва да работи перфектно,ако прекъсва или нещо от този сорт,и колкото и да ти обяснява продавача,че е така понеже не е палена отдавна,бягаи далече.Проблема може да е нещо просто,но може и да е от дебитомера а тои е окуло 800лв.Покараи я докато загрее и пусни парното да духа топло,ако се запотят стъклата,погледни зад касетофона ако има влага или вода има спукан радятор парно.Ремонта му е около 250лв.и може да е скапало компа за въздушната възглавница(ако има).Това са наи честите проблеми и са свързани с доста расходи.Подръшката зависи от теб,винаги слагаи хубаво,масло пълна синтетика и смяна на не повече от 8000километра.Никога гас до дупка преди да е загряла и преди 3000 оборота.За ремонти незнам,моита я имам от 3 години и не съм имал някви проблеми.А относно голфа,да мрътвец е,за кола с 180к.с. е доста зле.Един познат имаше такова и докато беше сток а моита с чип(окуло 150к.с.)го правех смешен,след като я понаправи ми бягаше малко и то след 150.За друго не се сещам сега.
Коментар
-
gituli написа:Слабото място е като на всеки фиат,охладителната система.Огледа е като при всяка кола,да не е удряна,да не гори масло,да не загрява.Един савет,запалия студена,трябва да работи перфектно,ако прекъсва или нещо от този сорт,и колкото и да ти обяснява продавача,че е така понеже не е палена отдавна,бягаи далече.Проблема може да е нещо просто,но може и да е от дебитомера а тои е окуло 800лв.Покараи я докато загрее и пусни парното да духа топло,ако се запотят стъклата,погледни зад касетофона ако има влага или вода има спукан радятор парно.Ремонта му е около 250лв.и може да е скапало компа за въздушната възглавница(ако има).Това са наи честите проблеми и са свързани с доста расходи.Подръшката зависи от теб,винаги слагаи хубаво,масло пълна синтетика и смяна на не повече от 8000километра.Никога гас до дупка преди да е загряла и преди 3000 оборота.За ремонти незнам,моита я имам от 3 години и не съм имал някви проблеми.А относно голфа,да мрътвец е,за кола с 180к.с. е доста зле.Един познат имаше такова и докато беше сток а моита с чип(окуло 150к.с.)го правех смешен,след като я понаправи ми бягаше малко и то след 150.За друго не се сещам сега.Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар