Уеуе, разплаках се от хилеж Иначе по същество - аз карам с покривалки за седалките, които се перат с омекотител .. има ефект
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Статично електричество
Collapse
X
-
Значи моята тактика е следната: без да съм още станал,отварям вратата хващам се за нея(на метал) и тогава се измъквам от колата,като слезна тогава се пускам.И никога не бръска тока Другия начин е отварям и слизам без да се докосвам до металната част от вратата,хващам ключа и като го доближа до вратата прескача искра м/у ключа и вратата но не не ме удря кофти тока,после затварям.П.С. И съм забелязал че само от някои дрехи които нося ме удря,което ще рече че примен не е основно от тапицерията а в комбинация с някои определени дрехи.125s/1600ccm/100ps
Коментар
-
ММММММ
мда.така е.всичко е до дрехите не до тапицерията.и аз сам така само с един анцунг долница която е от (забележете)естествен матрял.и когато сам снея задалжително като слезна без да барам колата хващам ключа за метала и го опирам в колата.Вечер е много ефектно защото се вижда искрата.по тоя на4ин избягвам електрошока :DFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Абе при мен беше много странно с Типо-то и мисля че може да ви е от полза мнението (преживяването ми).Ако откача (махна) алтернатора достатъчно е само да запаля за секунда и ме удря после статичното....Експериментът беше съвсем случаен - правих голям ремонт по двигателя и съвсем наскоро събрах колата.Та ми протече масло от някъде (много масло - литър за 15 км и отпред беше всичко в масло....).Таз разглобих аз всичко около ремъците (те го размятаха по колата навсякъде и не можех да хвана откъде тече точно)..свалих изцяло алтернатора за да имам видимост към помпата (тя ми е отпред на коляновия вал) и шайбата на вала за ремъка и нея махнах и запалих за да гледам откъде ще омасли (избърсах разбира се).И ми направи впечатление че ме тресна статичното като пипнах колата.Със същите дрехи след няма 2 секунди я изгасих,изчаках малко и запалих пак и пак ме прасна статичното.След това вече го обърнах на експеримент за статичното (маслото се видя че е от силикона на картера - там е без гарнитура на моя тип моторчета) и по1нах да правя така - паля без алтернатор и пипам колата - удря ме.Гася я.Пипам я пак - не ме удря.Паля пак - пипам и ме удря веднага.След като завърших ремонта и сглобих всичко преди да закача кабелите на алтернатора повторих опита - удряше ме след всяко палене.Закачих алтернатора и спря веднага (дрехите още си бяха същите) - опитха поне 20 пъти защото не ми се вярваше да е от него.Ама го откачих пак и пак започна да ме треска - закачих го и спря Обяснение нямам никакво нито от електрическа гледна точка нито от чисто философска.....просто дето се вика....еба ли го що .Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
kiro_of_the_day само повтаря "Нека силата бъде с вас"... на ви сега сила Иначе си мисля, че не е само от дрехите. И от дрехите си го има ефекта, но в колата съм забелязал, че като сме повече хора, удря първия, който пипне метална част. Значи не е само до дрехите. Май едно време антистатичните ленти не са били само за украшение. Но ако едно време се смятаха за "тунинг", сега си представям как би изглеждало едно "Купе" с лента, на която пише "антистатик"
Коментар
-
Я си го представи и то отгоре пише "Lada" и после "антистатик" - направо ще е яко тунинг .Честно казано като се замисля няма или скоро не съм видял кола с таква лента освен една Нива в квартала не можах да я позная дали е слагана допълнително или е заводска обаче съм виждал в много магизини за Лада/Москвич се продават и до днес за 2-3-5 лева.На тролеите в градския и някой реисове (Икарусите и то малка част от тях) имат една верига отпред деряща в асфалта и тя била точно за това (питах един ден един познат от градския).Добре ама принципно откъде може да се наелектризира самата кола?!?Според може да има няколко обяснения :- зашото е масата на цялата систела и обира всички тоци от всякаквите уреди (много от тях индуктивни) и се наелектризира.- от триенето със въздуха не ми се вярва ама кой знае възможно е с нашата "чиста" околна среда...кой знае какво има из въздуха.- от искрите при някои от уредите на колата (стартетр,алтернатор,моторче на чистачките,перката отпред на радиатора и т.н.) ама все пак не ми се вярва защото всичкото това е екранирано от самото купе и би трябвало да се замасяват тея пулсации.Не мога да измисля една свестна причина да се наелектризира купето и то така,че шофъора да не се - в крайна сметка той е изложен на същото влияние,както и купето и в даден момент то създава поле около него и той би трябвало малко по малко да се зарежда....Нямам идея честно казано.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
А наистина тези антистатици ако действат "Я си го представи и то отгоре пише "Lada" и после "антистатик" - направо ще е яко тунинг .Честно казано като се замисля няма или скоро не съм видял кола с таква лента освен една Нива в квартала не можах да я позная дали е слагана допълнително или е заводска обаче съм виждал в много магизини за Лада/Москвич се продават и до днес за 2-3-5 лева. ",може да се сложи някъде отдолу в средата на колата и няма да се вижда и съответно да е толкова грозно. :D125s/1600ccm/100ps
Коментар
-
е да де ама тя трябва да е хваната на метал което значи дупка в антикорозионното покритие и то баш отдолу ще останем без купета за една две зими.....По-скоро верига ще си сложа аз да дрънкам като тролеите....тамън няма да чувам че нещо по мотора ми трака и няма да се притеснявамFiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
zfa159 написа:е да де ама тя трябва да е хваната на метал което значи дупка в антикорозионното покритие и то баш отдолу ще останем без купета за една две зими.....По-скоро верига ще си сложа аз да дрънкам като тролеите....тамън няма да чувам че нещо по мотора ми трака и няма да се притеснявам125s/1600ccm/100ps
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар