Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за запалителни свещи
Collapse
X
-
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=31852При всички положения е трябвало одавна да са сменени!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
u_bo
Danchojn написа:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=31852При всички положения е трябвало одавна да са сменени!
Коментар
-
Така почвам от начало.Заедно със свещите бяха сменени и гумички на клапани и гарнитура на вскукателният колектор. Излишно е да казвам, че и гумичките на клпаните бяха също в отвратително състояние(нямаха грам еластичност)Колата гореше масло в рамките на нормалното според мен - около 1,5литра за 10000км и все пак се усещаше миризма на малсо от ауспуха. Пушеше само сутрин рано и то при подаване на много газ.Колата постоянно трупаше грешки: едната беше бедна смес, а другата е в ефикасността на катализатора (колата е с 2 сонди)Имаме съмнение с майстора, че катализатора е заминал или просто е изтърбушен от някой преди мен. Причините:1.При тесването му не може да стигне 400 градуса, а теста започва след 400 градуса; 2.Един странен шум от генарацията(като на нещо изтърбушено). 3. Делтата(разликата) от двете ламбди е 0.Старите свещи нищо чудно да са и оригиналните или са много стари.Сега колата работи определено по-добре. Но пак изпушва леко синиьо сутрин при подаване на газ, но маслото вече е отдавна за смяна и ще видя как ще е с новото.Интересно е сега дали ще остане грешката само с катализатора или отново ще има нещо със смесите. Макар, че ако катализатора не е в час отнов ще бърка горивните смеси.Още един въпрос. Как да разбера дали катализатора си е на мястото или при свалянето му да разбера, че е за боклука. Обвивката като погледна отдолу си му е там, но знам ли какво става вътре?Забравих да спомена. Колата до сега се караше с незин 95 на Лукойл, но повече от там не мисля да сложа. Сега ще пробвам на Еко как е.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
За мен тези свещи не издават лоша работа на двигателя. Но отдавна са минали периода за смяна. По отношение на катализатора - вътре представлява ситна мрежа. Той трябва да се подменя под 150000км със сигурност, но не помня точно колко. При лоша работа на двигателя би трябвало да се износва по-бързо, защото в крайна сметка работата му е да пресява "боклука", който излиза от двигателите на колите ни.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар