Та да споделя днешните си преживявания с вас. Реших сутринта да приведа Бравата в спретнат вид и я закарах на автомивка за вътрешно и външно почистване, като искам да подчертая, че не съм мил двигатела. И след цялата процедира колата не ще да запали. Отварям капака да видя дали не се е намокрило нещо вътре, но уви всичко сухо. Въртя 10 пъти и не иска да запали и това е. В смисъл, че стартера върти ама не пали. Върнах се до вкъщи да взема резервния ключ, да не би нещо с чипа вътре да е станало и фиат код системата да е прекъснала бензиновата помпа, оказа се безрезултатно. Не ми остана друго исвен да се обадя и да я издърпат до сервиз. От там се почна ада- установи се че бензин не се отива до двигатела, напрежение до бензиновата помпа също. Закачиха я на стенд, там се появиха 1000 грешки, като първата бе - няма инфо от датчика за положенито на коляновия вал.Той естенствено се оказа наврян на много трудно достъпно място. След половин час беше изваден и се установи че е ОК. Хайде пак половин час за монтиране обратно. От там по веригата проверка на всички релета и предпазители и нищо. И след 3 часа чудене и разглобяване на половината кола, хората в сервиза почти се предадоха и казаха, че май няма да могат да я оправят. Направо ми пречерня
И най-ненадейно видяха в ел. схемата, че има някакъв датчик, който в случай на ПТП прекъсва захранването на бензиновата помпа, с цел да не се запали колата. Та въпросното нещо се намира под шофьорската седалка, и пича от автомивката го е ударил като е чистил с прахосмукачкта. След дезактивирането му :D и колицата запали. И така днес прекарах ужасен ден, и получих доста скъпо почистване на колата. Та на някой, ако му се случи подобно да си спести комп. диагностики и други скъпоструващи и безмислени услуги !
![Shocked](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_eek.gif)
Коментар