Здравейте колеги, бравока след 30-40 километра утря 200 хиляди и съединителя вече сериозно се обажда. Сутрин когато е студена и потеглям на първа цялата кола се тресе. Вчера установих, че и аксиалния ми лагер е започнал да вие доста, при натиснат съединител. Гледам, че е около 220 лева комплакта и 100 лева труда, а е криза и ми минават 2 идеи през главата. Едната е да сменя само лагера и феродовия диск което излиза около 70-75 лева. Искам вашето мнение по въпроса, само че реално мнение, а не "и после кат са обади пак, ко праим". Другото което мисля да направя е да го сменя сам. Такъв голем ремонт не съм правил сам, но по принцип обичам да пипам и ми се отдават техническите неща, а и имам кой да ми помага. Ако можете да ми помогнете с мнения и препоръки по този въпрос, също няма да е зле. Схеми за самото сваляне на кутията и съединителя също няма да са ми излишни. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на съединител Bravo 1.6 - Въпроси за смяна и части
Collapse
X
-
-
за смяната- зор си е. трудоемко, не че нещо друго, просто трябват сериозни условия, подпиране на кутията и помощник. за решението ти да не смениш огледалния диск- много е добро, но само при положение, че можеш да прецениш състоянието му. Аз съм на принципа да подменям колкото може по-малко от оригиналните части. Моето мнение е, че щом лагера ти вие, то вероятно слънцето на диска е издълбано - в смисъл, че очевидно е работил повечко лагера и километрите на колата ти са повече градско, което изяжда и слънцето. аз бих сменил и огледалния. 50 кинта еLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:за смяната- зор си е. трудоемко, не че нещо друго, просто трябват сериозни условия, подпиране на кутията и помощник. за решението ти да не смениш огледалния диск- много е добро, но само при положение, че можеш да прецениш състоянието му. Аз съм на принципа да подменям колкото може по-малко от оригиналните части. Моето мнение е, че щом лагера ти вие, то вероятно слънцето на диска е издълбано - в смисъл, че очевидно е работил повечко лагера и километрите на колата ти са повече градско, което изяжда и слънцето. аз бих сменил и огледалния. 50 кинта еFiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
Зависи колко е очукана, при мен на старата гайка беше останал само около 1см за законтряне.Ако не можеш да я развиеш пиши, ще ти дам една яка тръбЪ, само дето тежи около 10 кила. Добре, че беше тая тръба щото гайката посмъртно не можех да я развия колкото и да блъсках с чука и да скачаме по лулатаFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:Зависи колко е очукана, при мен на старата гайка беше останал само около 1см за законтряне.Ако не можеш да я развиеш пиши, ще ти дам една яка тръбЪ, само дето тежи около 10 кила. Добре, че беше тая тръба щото гайката посмъртно не можех да я развия колкото и да блъсках с чука и да скачаме по лулатаFiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
Shefy написа:Колега, ще ти трябва или дорник или нещо подобно да центроваш феродовия диск при монтажа, за да не тресе отновоFiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
Аз пък ще чакам коментар на живо .Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар