Колега това което обясняаш е често срещан проблем и при други колиАз също го имах а решението е банално ако и при теб е същотоПровери си маркуча за въздуха как е и къде е насоченако е напред към фаровете или радиятора - завърти го назад.Провери също дали няма нацепвания по него някъде дупки по кутията на филтъраАбе въобще да няма пробив някъде - трябва да смуче въздух само от маркуча.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат пунто-Гасне в движение
Collapse
X
-
gituli по горе сам писал 4е вси4ки филтри са сменени,и да колата е с газово но тя е 3-то поколение или там както му се вика на газовия инжекцион-и си е с вси4ките нужни джаджи .а и да ви кажа 4е колата не се влияе от това на какво гориво се кара гас-бензин все тая гасне си.но на гас сам малкооо по доволен от вървежа в момента Незнам ве4е раце дигнаха от мене маисторите :D :D
Коментар
-
Funakoshi филтара е сменен с спортен,марку4ите сам ги проверил и за всеки слу4аи пак сам ги изолирал сас изолирбан :D :D .имам още един вапрос за какво са тия букси на марку4а за ваздуха-има ли проблем ако ги махна-щото сложих спортен филтар ама не реве и сам набелязал тях :D .Това е с въпросите от мене 4е ставам нахален :D :D
Коментар
-
Незнам , доколкото съм чел из форума газотово съзадава проблеми ... и компютъра трупа грешки и минава в авариен режим ... ма щом казваш че си имало всичко. Можеби трябва да го обучиш ... имаше някакво обучаване на компютъра и трябва да караш само на газ ... Надявам се по запознаите колеги да споделят ... ( За да реве махни катализатора и малкото гърне)>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Тоя спортен филтър къде си го забучил ?Струва ми се че ти смуче прекалено много въздух и като я пуснешпо инерция количеството на въздуха става доста повече от количеството на газта.По принцип щом твоето газово е "умно" трябва само да определя количеството на газтаама май не го прави.Ограничи малко въздуха към филтъра и виж дали няма да иманякаква промяна в проблема.Ако се пооправи иди където са ти слагали газовото и искай диагностика с софтуера занего за да се види кой елемент неработи коректно (може би степ мотора)А за спортния филтър ако е някой евтинджос по добре го махни.Той трябва да стои някъде по в страни и да смуче студен въздухБуксите по маркуча си имат значение но ако имаш мерак си направи проба като ги откачиш.Щракни 1 снимка под капака да видим за какво става въпрос.А може да има и още поне 100 причини за този проблемно все пак започни от това което ти казах.И още 1 съвет - при проблем пиши първо във форума той е за товаа после давай пари по майстори.
Коментар
-
Punto_Manqk написа:е добре де някои неможе ли да ми обясни как да качвам във форума снимки-да покажа и аз моита гордост :D :DФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Проблем с Пунтото ми
Здравейте, тъй като съм съвсем нова се надявам този път да съм уцелила раздела за постването на мнението ми. От месец някъде си закупих Фиат Пунто 1.2, 2002 г., бензин Днес ми направи голям според мен проблем - както си карам на 3-та с 60 км /примерно/, даже на стоп на първа също, та както карам и изведнъж обортомера пада на 0 и нищо не мога да правя, нито да дам газ, нито нищо, тя угасва сама. Това ми го направи 4-5 пъти в рамките на 40 - 50 мин на извънградски път - на 3-та, на 4-та, на 5-та скорост. Можете ли да ми кажете къде може да е проблема? Повтарям - както си карам нормално, обортомера пада на 0 изведнъж рязко и всичко по колата угасва, и се налага да отбивам в дясно.
Коментар
-
Здравейте и от мен,до сега в този раздел не можах да си отговоря на въпроса защо Фиата гасне?Имам Фиат Пунто 96г. 1.2 75коня пълна инжекция. проблемът се състои в това ,че както карам на скорост 1 или 2-ра понякога забива (угасва) за миг и нали съм на скорост пак запалва все едно нищо не е станало.Случвало се е и при студено запалване запалва вдига си оборотите и след секунди угасва ,завъртам ключа веднага и запалва от раз без да чакам.Реших да отида на диагностика, оня не искаше да ме приеме защото докато не откажела съвсем нямало смисъл да прави теста ,защото като ме закачи не се знаело колко трябвало да чака, ама след натиск от моя страна да ме закачи за пет минути поне нали си плащам той се съгласи. От там показа проблеми на датчика на коляновия вал стъпковото моторче и дебитометъра на въздуха ,от там той каза че като гледа всичките тези проблеми общото помежду тях бил компютъра и по бил склонен да каже ,че е той. А за мене това гаснене може би идва от ел. инсталацията или разхлабена букса на помпата бушон ,но още не смея да се ровя и си я карам така.Забелязах, че когато съм на ниска предавка и я цедя из града тогава по често се случва да ми гасне а понякога се зачудва какво и се случва и тогава но пък веднага запалва след това само да и посоча ключа,все едно нищо не е станало.
Коментар
-
При мен тотално всичко отказва, налага се да отбия и отново да се опитам да запаля и да тръгна. Първият път дори не искаше да пали,но разместих датчика за запалването, тъй като имам проблем с него /за смяна е/ и тръгна. Но след 10-15 мин се случи същото, наложи се да отбия, угасих, включих на първа, само докато докосна педала на газта и тя отново угасна. Само първият път не искаше да пали без да размърдам датчика. Не знам какво да правя, имам я от по-малко от месец дори.
Коментар
-
И аз я имам по-малко от месец , но ти си по добре поне знаеш какво е датчик за палене.При тебе мисля, че проблемът е от помпата защото си се мъчил толкова дълго да я запалиш.Искам да ми отговориш на един въпрос, дали като дадеш на контакт чуваш помпата да нагнетява или не я чуваш? От там мисля че трябва да започнеш. Ако някога се случи да угасне и да не чуваш помпата след много опити за запалване има едно решение което е действало при много други коли в случай, че въпросната не е изгоряла. И така ако стане това за което ти говоря, след като отвориш предния капак откачи си акумулатора за петнадесет минути за да се изчисти компа от грешки и тогава ако имаш късмет колата ти отново ще запали, ако ли не търси бушон за тази помпа ама много ме съмнява да има пък и тука никъде не срещнах някой да говори за бушон на помпата.Ако имаш имобилайзер и той може да те прецаква.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар