Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто ГТ- съвети и няколко въпроса+услуга

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Пунто ГТ- съвети и няколко въпроса+услуга

    Здрасти колеги, значи проблема ми е следния :Почти посъбрах пари за кола и тез идни се зарибих за Пунто ГТ а иначе съм навит на няколко Коли като Бмв 3-ка и други за около тази цена,но все пак колата с турбо си е друго това че от една страна искам голяма кола но няма значение,та въпроса ми е понеже потърсих из много много теми из форума и гугъл даже но не открих точно това:искам да ми каже някои компетентен колега ако си купя пунто гт има ли нещо някаква част която да ме изненада с много пари т.е. как е подръжката спрямо обикновеното пунто аз имам 55 коня мк1 също прочетох и искам да попитам вярно ли е че една смяна на ангренажен ремък на пунто гт с климатик е много много скъпа и че се вади двигателя за да се смени, а самия ремък си е евтин това го прочетох в един форум също така не разбирам толкова много от коли и ако реша да си купя пунто могат да ме набутат много понеже такава кола не може да не е мъчена настъпвана и да ми дадат я някоя с почти на заминаване на турбо или някакъв друг проблем какво по точно да гледам при закупуването и понеже забелязах че понеже аз съм от Добрич и тука в града поне аз не съм виждал ПУНТО ГТ даже по обявите гледам че в окръга дори и варна не се продават или и да има са мноооого малко повечето все към софия...Много голямо желание имам понеже на живо не съм виждал Пунто гт желанието ми е ако някой колега от варна да е примерно има Пунто Гт стоково де да се срещнем ли нз да видя как е дали върви добре не говоря да дигаме колкото може а така първа втора да видя как се справя понеже едно са клипчетата друго е на живо искам да му пипна педала ако някой направи такава добра услуга ще съм му мнооого БЛАГОДАРЕН!!! също някой колега който не живее в софия да ми каже като разход бензин ест. при нормално каране какъв е на по нормален трафик.Предполагам тази тема ще е от полза и на други, които са на моето желание така да се каже!И ако може да ми кажете понеже нали има Пунто гт 133 и 136 коня кое от коя до коя година е и може би кой е по успешния двигател.

    #2
    Колеги никой ли няма да помогне Хайде ГТ-та помогнете :П

    Коментар


      #3
      x

      Колега щом искаш Гт отиди във варна там както и двамата знаем има много авто къщи.А в Добрич накрая на града където са по пътя за Варна провери ли? А отнсоно цените можеш да ги видиш тук http://axm-auto.com/

      Коментар


        #4
        Колега в добрич Пунто Гт на автокъщите няма и не вярвам някой да сложи а във варна лятото обиколих всички до една и нямаше нито едно Пунто гт...Благодаря за Сайта

        Коментар


          #5
          хаха ем Турбото щете изенада най-много , цените им варират от 1000 до 2000 лева за дадена турбина :S ...
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            Градски легенди.Турбина може да се намери на много по-ниска (в пъти) цена от споменатите по-горе 4-цифрени суми.Втора ръка цените почват от 150-200 лв нагоре.За другите неща да кажат колегите с ГТ-та. А ти (st3althX) наблегни малко повече на правописа и най-вече на препинателните знаци. Не може целия ти пост да е едно изречение Punto‌‌ GT са 131 и 133 к.с. Няма 136.За вървенето - имам впечатления като страничен наблюдател, че са малко "куци"... Не вървят повече от HGT,‌ което е без турбо, но е 132 к.с. Мое мнение. Най-добре сам да си прецениш, дано се намери колега от вашия край, да придобиеш преки впечатления.

            Коментар


              #7
              Ами колега толкова работи имах за обяснение че като ми дойде музата и нахвърлех на бързо текста. :ПА по въпроса за турбото да ясно ми е че като нови са доста скъпи ,а това че са доста "КУЦИ" нз аз карам 55 коня и мен ме съмнява да ми се види куца пък и турбото си е турбо...,но и това ХГТ все пак е по нов двигател [;Еми дано някой съсед по град да види темата и да помогне!

              Коментар


                #8
                Immortal написа:
                Градски легенди.Турбина може да се намери на много по-ниска (в пъти) цена от споменатите по-горе 4-цифрени суми.Втора ръка цените почват от 150-200 лв нагоре.За другите неща да кажат колегите с ГТ-та. А ти (st3althX) наблегни малко повече на правописа и най-вече на препинателните знаци. Не може целия ти пост да е едно изречение Punto‌‌ GT са 131 и 133 к.с. Няма 136.За вървенето - имам впечатления като страничен наблюдател, че са малко "куци"... Не вървят повече от HGT,‌ което е без турбо, но е 132 к.с. Мое мнение. Най-добре сам да си прецениш, дано се намери колега от вашия край, да придобиеш преки впечатления.
                Явно наблюденията ти върху тия коли са доста странични, защото са ’малко’ далеч от истината Това с червеното, дето го твърдиш не е баш така: пунто ГТ е в 3 модификации (136, 133 и 130 к.с.).Стандартно наистина не са кои знае колко бързи (дават ниски до средни 16-ки на 400м.), това в сравнение с пежо 106 1,6 16В или саксо 1,6 16В например, но в сравнение точно с ХГТ са по-бързички. Втора ръка турбина за таз кола за 150-200лв., която да не е последен сезон почти няма начин да намериш, а чисто нова е към 1200лв. Другото лошо свързано с тоз агрегат е, че аз в БГ не съм видял успешно ремонтирана такава турбина Друга скъпа част (за съжаление и често създаваща проблем) е дебитомера, който нов има симпатичната цена от около 800 лв. :D Има принципно и други части по тоз модел, които са по-скъпички, но не е нещо фрапантно :D

                Коментар


                  #9
                  Първо до колегата Immortal по добре не-пиши за неща за които не си сигорен.biser_as ако може да добавя Пунтото на магистрала прави смешни пежо и саксо.Гитито има лош старт затова е зле на 400м.Max power: 136 HP at 5750 rpm (1st series)Max power: 133 HP at 5750 rpm (2nd series)Max power: 130 HP at 5600 rpm (3rd series)Torque: 204 Nm at 3000 rpm* 1st series (1993-1995) most powerful engine, rear badge not different from other Punto Mk1 * 2nd series (1995-1997) revised engine, rear badge with bigger GT red logo * 3rd series (1997-1999) less powerful.Мойто е с чип,филтър,генерация(първи стадий)1,2bar около 140-150коня.Градско,нормално каране около 10л.извънградско икономично 7,5л.максимално 18л.Има дебитомер и за 300лв. но не е bosch.

                  Коментар


                    #10
                    gituli написа:
                    Първо до колегата Immortal по добре не-пиши за неща за които не си сигорен.biser_as ако може да добавя Пунтото на магистрала прави смешни пежо и саксо.Гитито има лош старт затова е зле на 400м.
                    Ако под "на магистрала" имаш в предвид доускорение от някаква скорост, според мен е напълно нормално и обяснимо пунто ГТ да е пред въпросните пежа и ситроени, защото мисля има към 60 Nm повече въртящ момент. Максималната скорост на въпросните коли е горе-долу еднаква до колкото знам (някъде към 205 км/ч по каталожни данни). Лошото е, че туй нещо пунто ГТ не е проблем да постигне и по-височка максимална скорост, но подържането и за по-дълго време в почти всички случаи води до кофти и скъпи за отстраняване последици за "маняшкия" му двигател. :D По-ефтини заместители на оригиналния дебитомер Бош наистина има, но моите лични наблюдения са, че не изкарват особено дълго.

                    Коментар


                      #11

                      Коментар


                        #12
                        gituli написа:
                        Първо до колегата Immortal по добре не-пиши за неща за които не си сигорен.biser_as ако може да добавя Пунтото на магистрала прави смешни пежо и саксо.Гитито има лош старт затова е зле на 400м.Max power: 136 HP at 5750 rpm (1st series)Max power: 133 HP at 5750 rpm (2nd series)Max power: 130 HP at 5600 rpm (3rd series)Torque: 204 Nm at 3000 rpm* 1st series (1993-1995) most powerful engine, rear badge not different from other Punto Mk1 * 2nd series (1995-1997) revised engine, rear badge with bigger GT red logo * 3rd series (1997-1999) less powerful.Мойто е с чип,филтър,генерация(първи стадий)1,2bar около 140-150коня.Градско,нормално каране около 10л.извънградско икономично 7,5л.максимално 18л.Има дебитомер и за 300лв. но не е bosch.
                        Колега,Благодаря ти за инфото,но с какво по различна е примерно 3 серия от другите 2 подобрен двигател премахнати дефекти ли?И да питам този дебитомер каква е причината да се развали от много настъпване или просто си има някакъв живот като км ли нз?BTW: значи само 2 серия има надпис с червени букви гт аз се чудих защо примерни по обявите пише пунто гт ама няма това лого ...

                        Коментар


                          #13
                          GT1 е най добро за тунинг защото има степен на згъстяване 7,8,а GT3 8,8 и е най здраво но в сток вариант.Всички имат натпис GT.Не,има промяна в натписа,на GT1 пише GT под натписа пунто,а на другите до него.GT1 има червена линия отстрани.Дебитомера просто се скапва в един момент,може да издържи 1година може и 20.

                          Коментар


                            #14
                            Дидо е прав-не говорете глупости.Пунто 1.4 ГТ е в 2-та варианта-131 и 133к.с/96и 98кв/-няма 136к.с пп.Изобщо няма Пунто 136к.с...
                            LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
                            LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
                            LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
                            Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
                            Grande Punto 1.2 LPG

                            Коментар


                              #15
                              Колегите с ланчийте ще ги помоля да пишат за ланчия ане за фиат.Фиат пунто гт 131к.с.няма,и никога няма да има.Колега mitaka_71 прочети 5 поста по горе,това не съм го писал или измислил аз.Надявам се да не съм ви засегнал,ако съм ИЗВИНЯВАИТЕ.

                              Коментар

                              Working...
                              X