Някой знае ли , от какъв друг автомобил става съединителят за pUNTO 1.1 94 г ? Че, оригиналният феродов диск е доста тесен, а притискателят ми се струва недостатъчно твърд. Искам да сложа феродов диск с повече площ на феродо-то, и по-твърд притикател .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Взаимозаменяемост съединител PUNTO
Collapse
X
-
Re: Взаимозаменяемост съединител PUNTO
YAROSHKH написа:Някой знае ли , от какъв друг автомобил става съединителят за pUNTO 1.1 94 г ? Че, оригиналният феродов диск е доста тесен, а притискателят ми се струва недостатъчно твърд. Искам да сложа феродов диск с повече площ на феродо-то, и по-твърд притикател .>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
Re: Взаимозаменяемост съединител PUNTO
YAROSHKH написа:Някой знае ли , от какъв друг автомобил става съединителят за pUNTO 1.1 94 г ? Че, оригиналният феродов диск е доста тесен, а притискателят ми се струва недостатъчно твърд. Искам да сложа феродов диск с повече площ на феродо-то, и по-твърд притикател .ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
-
Благодаря ви колеги, за отношението , но явно не познавате ситуацията... :D Цената от 200 лв наиситна не ме кефи, защото имам възможност да взема този съединител и на 120 лв... по LUK.... Но, това е друга тема. Аз описах подробно отношението си към съединителя. И, досега съм карал кола с по-големи кубици, и съответно феродови дискове, и имам база за сравнение. Определено, не е сметнат достатъчно добре. Това вече е втори съединител който сменям за 30 хил километра. Определено не смятам, че е нормално, при положение, че не карам динамично. Явно нещо куца. Дали в площта на фрикционната част на водимият диск, дали в силата на притискане на водещият.... Моля, ако някой няма сериозно отношение към темата, просто да си задържи коментарите за себе си. Аз съм инженер по Двигатели, и мога сам да си направя преценка за елементарните неща. Тук очаквам да попадна на мнение на хора с опит и креативно мислене. Бърборенето си го получавам на работа. Все пак,в България всички разбираме от автомобили, нали ?FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
Колега, както сам казващ в България всички разбират от коли...та в тая връзка, не е ясно и ти самия колко добре можеш да направиш преценка на ситуацията....Моето мнение по темата е, че като се поразровиш във форума и не откриеш теми и коментари на колеги...които сменят съединители на пунто на по 30хил., и взимайки предвид, че въпросния съединител се монтира и на по-мощни двигатели и думите ти "при положение, че не карам динамично", би трябало да те наведе на мисълта, че проблемацията надали е в лоша инженерна разработка... пп. съжелявам, че не отговарям конкретно на зададения в първия пост въпрос, но смятам подхода към ситуацията за неправилен и понеже казваш, че търсиш креативно мислене...си позволих да се включа.
Коментар
-
Приемам забележките, от този спор никой няма да спечели... И си префазирам питанката: да оставим настрани повода и моето мнение, някой знае ли , дали може да се постави на посоченият автомобил по-силен съединител? Под по-силен, имам предвид с по-твърд притискателен диск, или феродов с по-голяма площ ?FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
YAROSHKH написа:Приемам забележките, от този спор никой няма да спечели... И си префазирам питанката: да оставим настрани повода и моето мнение, някой знае ли , дали може да се постави на посоченият автомобил по-силен съединител? Под по-силен, имам предвид с по-твърд притискателен диск, или феродов с по-голяма площ ?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар