Бях забравил че съм обещал да меря точно лифта - излезе 8.8 мерен с шублер (може и 8.7 да е ). Разгледах ги по обстойно и ми направи впечатление че гърбиците им са доста по "тъпи" и широки - т.е имат удължени фази и по-голямо застъпване. Явно са по агресивни.Еньо, да те питам, така и така стана въпрос за фази, имаш ли представа на 8 кл. мотор турбо и атмосферен имат ли разлика ангренажните колела, в смисъл в настройките на фазите? Понеже сега карам с атмосферните и ако са направени да са с по-голямо застъпване, при високите обороти с тях ще е по зле, заради обратното налягане на турбината.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигател 16V от ланча тема с два еднакви разпр. вала ???
Collapse
Реклама
Collapse
Коментар