Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колебания в температурата на Браво след лек удар отпред?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колебания в температурата на Браво след лек удар отпред?

    Колеги, ударих се не мн силно отпред, има съвсем леко вдлъбване на решетката но е минимално, но от тогава температурата започна да се повишава и перката се вкл за съвсем малко и после спира. Стреката минава средата и отива на чертичка и половина отгоре, след което се вкл перката, охлажда до половината и после пак нагоре, термостата е сменен преди 1 месец няма как да е от него защото преди удара нещата си бяха нормални. Кажете от какво може да е ?Допълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Аз си мисля, че е от радиатора я го погледни как е
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      #3
      коя година ти е 1.8?има ли клима ?качи някви снимки на коша отпред - където е удара

      Коментар


        #4
        не работи реостата
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Ами колеги гледах радиатора и му няма нищо, колата има климатик и опред няма никакви поражения. 1997г е, днес ще я снимам и ще ви покажа то просто абсолютно нищо няма като деформация кеото мен лично ме очуди защото защото не беше кои знае колко безобиден удара

          Коментар


            #6
            Няма от какво друго да е освен радиатора.Провери ли нивото на антифриза?
            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

            На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

            Коментар


              #7
              да всеки ден го гледам, не е мръднало ваобще, днес пак ще го провера

              Коментар


                #8
                като не работи реостата пуска само 2 степен- т.е. темпеаратурата се вдига повечко в сравнение с преди, а перката върти кратко, защото се върти на 2 степен/бързо/ и съответно по-бързо охлажда. съвпада напълно с дадените от колегата симптоми.
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа:
                  като не работи реостата пуска само 2 степен- т.е. темпеаратурата се вдига повечко в сравнение с преди, а перката върти кратко, защото се върти на 2 степен/бързо/ и съответно по-бързо охлажда. съвпада напълно с дадените от колегата симптоми.
                  на същото мнение съм,работи ти само втората степен на перката,закарай го на някой,ако не си сигурен,че можеш да се оправиш сам. Няма да ти излезе скъпо подобна интервенция предполагам
                  ex.Мареа ТД100

                  Коментар


                    #10
                    при мен беше нагорела клемата за първата степен и се вклщючваше когато тя си поискаше. оправих я с демонтаж на перката, нова кабелна обувка на мястото на нагорялата, малко изолиб бан и монтай. сега първастепен си работи като нова
                    Fiat Bravo SX 1.4 12V

                    Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
                    Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!

                    Коментар


                      #11
                      Какво трябва да направя на самата перка за да се оправи проблема ?

                      Коментар


                        #12
                        Щом като перката се върти нея няма да я буташ.Това към което те насочват колегите е реостата в дония десен ъгъл на радиатора(стоейки пред автомобила).Често срещан проблем е нагаряне на буксата на първа степен(окис или направо затопено краче).Погледни първо как е положението там.Ако има окис или нагоряло подмени буксите и хубаво почисти "изшкури" крачето където се слага буксата.Даже извади реостата(на две видийки се държи) и го огледай хубаво за щети по тази част която ще видиш след демонтажа! му.Огледали за теч след удара!?
                        now. BMW E39 523i '98 170hp
                        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                        Коментар


                          #13
                          Колега, мога да ти подаря реостат, имам един резервен

                          Коментар


                            #14
                            dimmX написа:
                            Щом като перката се върти нея няма да я буташ.Това към което те насочват колегите е реостата в дония десен ъгъл на радиатора(стоейки пред автомобила).Често срещан проблем е нагаряне на буксата на първа степен(окис или направо затопено краче).Погледни първо как е положението там.Ако има окис или нагоряло подмени буксите и хубаво почисти "изшкури" крачето където се слага буксата.Даже извади реостата(на две видийки се държи) и го огледай хубаво за щети по тази част която ще видиш след демонтажа! му.Огледали за теч след удара!?
                            нямаше никакъв теч след удара, днес ще го погледна реостата, ако не е мн зле ще го почистя и ще видя какъв ще е резултата, ако не ще се обърна към колегата които изявява желание да ми го подари

                            Коментар

                            Working...
                            X