Колеги, ударих се не мн силно отпред, има съвсем леко вдлъбване на решетката но е минимално, но от тогава температурата започна да се повишава и перката се вкл за съвсем малко и после спира. Стреката минава средата и отива на чертичка и половина отгоре, след което се вкл перката, охлажда до половината и после пак нагоре, термостата е сменен преди 1 месец няма как да е от него защото преди удара нещата си бяха нормални. Кажете от какво може да е ?Допълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колебания в температурата на Браво след лек удар отпред?
Collapse
X
-
u_bo
-
като не работи реостата пуска само 2 степен- т.е. темпеаратурата се вдига повечко в сравнение с преди, а перката върти кратко, защото се върти на 2 степен/бързо/ и съответно по-бързо охлажда. съвпада напълно с дадените от колегата симптоми.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:като не работи реостата пуска само 2 степен- т.е. темпеаратурата се вдига повечко в сравнение с преди, а перката върти кратко, защото се върти на 2 степен/бързо/ и съответно по-бързо охлажда. съвпада напълно с дадените от колегата симптоми.ex.Мареа ТД100
Коментар
-
при мен беше нагорела клемата за първата степен и се вклщючваше когато тя си поискаше. оправих я с демонтаж на перката, нова кабелна обувка на мястото на нагорялата, малко изолиб бан и монтай. сега първастепен си работи като новаFiat Bravo SX 1.4 12V
Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!
Коментар
-
Щом като перката се върти нея няма да я буташ.Това към което те насочват колегите е реостата в дония десен ъгъл на радиатора(стоейки пред автомобила).Често срещан проблем е нагаряне на буксата на първа степен(окис или направо затопено краче).Погледни първо как е положението там.Ако има окис или нагоряло подмени буксите и хубаво почисти "изшкури" крачето където се слага буксата.Даже извади реостата(на две видийки се държи) и го огледай хубаво за щети по тази част която ще видиш след демонтажа! му.Огледали за теч след удара!?now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
dimmX написа:Щом като перката се върти нея няма да я буташ.Това към което те насочват колегите е реостата в дония десен ъгъл на радиатора(стоейки пред автомобила).Често срещан проблем е нагаряне на буксата на първа степен(окис или направо затопено краче).Погледни първо как е положението там.Ако има окис или нагоряло подмени буксите и хубаво почисти "изшкури" крачето където се слага буксата.Даже извади реостата(на две видийки се държи) и го огледай хубаво за щети по тази част която ще видиш след демонтажа! му.Огледали за теч след удара!?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар